Bekijk originele versie : Olijfolie
Bomba_Latina
10-01-2010, 14:30
Dan bedoel ik 's morgens als ontbijt. Kan je dit best vermijden tijdens een dieet of kan het geen kwaad?
xx
H-maroccaantje
11-01-2010, 14:19
dat vraag ik me ook af ik heb ergens gelezen dat het niet goed is tijdens je dieet ik ontbijt er nu ook niet mee maar ik mis het wel ik vind het heerlijk:jammer:
Olijfolie, moet in het dieet toegevoegd worden. Want het versnelt de stofwisseling, en daardoor kom jij niet aan. Ik hoop dat jullie geen adviesen gaan nemen van ongelovigen en onwetenden, want zij kennen de waarde van deze olie niet, en zullen jouw enkel misleiden.
Wassalaam,
naoualtje1990
11-01-2010, 16:58
Dan bedoel ik 's morgens als ontbijt. Kan je dit best vermijden tijdens een dieet of kan het geen kwaad?
xx
salaam
ik heb gezien dat je je zorgen maakt om alijfolie tijdens je dieet ik wil je melden dat het geen kwaad kan olijf olie is heel goed voor onze lichaam ik zat ook heel lang met die vraag en heb het aan verschillende artsen en dietisten gevraagd en het kan geen kwaad , :)
verhaalmaakster
11-01-2010, 19:40
olijfolie met brood is het beste ontbijt wat er bestaat. Werd zelfs bij Oprah verteld :hihi:
verhaalmaakster
11-01-2010, 19:41
Te veel zou ik vermijden maar bij het ontbijt aangeraden
Bomba_Latina
11-01-2010, 21:19
Olijfolie, moet in het dieet toegevoegd worden. Want het versnelt de stofwisseling, en daardoor kom jij niet aan. Ik hoop dat jullie geen adviesen gaan nemen van ongelovigen en onwetenden, want zij kennen de waarde van deze olie niet, en zullen jouw enkel misleiden.
Wassalaam,
salaam
ik heb gezien dat je je zorgen maakt om alijfolie tijdens je dieet ik wil je melden dat het geen kwaad kan olijf olie is heel goed voor onze lichaam ik zat ook heel lang met die vraag en heb het aan verschillende artsen en dietisten gevraagd en het kan geen kwaad , :)
Merci voor jullie reacties.. :D
olijfolie met brood is het beste ontbijt wat er bestaat. Werd zelfs bij Oprah verteld :hihi:
Echt?
Oké, dus ik mag blijven verder ontbijten met olijfoliee.. mmmmm, ik kan al niet wachten tot het morgenvroeg is! Insha'Allah..:D
Profpiet
12-01-2010, 00:13
Olijfolie is juist gezond en zul je nodig hebben. Ik denk dat het geen kwaad kan, weet het wel zeker trouwens!
het is gezond maar hou het bij maxi 2 eetlepels per dag
leilabeauty
12-01-2010, 12:43
Heerlijk!! olijfolie met warme zelf gemaakte brood
Bomba_Latina
12-01-2010, 13:27
het is gezond maar hou het mij maxi 2 eetlepels per dag
Dank je! x
Bomba_Latina
12-01-2010, 13:28
Heerlijk!! olijfolie met warme zelf gemaakte brood
Inderdaad, mmmm! Maar ja ik probeer brood te beperken eet enkel tijdens mijn ontbijt zo van dat dieet brood.:o
x
Dank je! x
geen dank
ik dieet ook en begint de dag altijd met klein beetje olijfolie met 2 geroosterde boterhammen. heerlijk :likje:
Mocro-BH
12-01-2010, 15:01
xx
olijf olie is het BESTE wat j juist wel mag gek!
bevat goede vitamines!!!
Mocro-BH
12-01-2010, 15:02
het is gezond maar hou het bij maxi 2 eetlepels per dag
:lol: hoe the fuck kom jij daar nou weer bij! max 2 eetlepels per dag hahaha
yeh grappenmaker!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.