Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de Getrouwde Vrouwen!!!!

Pagina's : [1] 2

_SiMa_FoR_LiFe_
20-06-2004, 23:50

Voor de Getrouwde Vrouwen!!!!!!! Deed het pijn op je huwelijksnacht? Doet het pijn als *** in je komt? Ik vraag dit om voor een vriendin.. :o ...ze is bijna aan de beurt en is bang. En ik wil niet Blabla dit en dat... :kwaad: ..ik vraag om negatieve antwoorden maar om positieve want is effe serieus...Bedankt :zwaai: Sima

_SiMa_FoR_LiFe_
20-06-2004, 23:51
ik bedoelde ik vraag NIET om negatieve antwoorden maar om positieve. Sima

mistrygirl
21-06-2004, 14:56
hoi meid ik denk dat het verschillend is, bij de een doet het minder pijn dan bij de ander, het hangt er maar net vanaf welke leeuw je naast je hebt liggen. Bij mij was het zo pijnlijk dat ik het na anderhalf maand pas heb gedaan. Iedere dag proberen en wat wijder maken tot dat hij erin is gegaan, gelukkig heb ik een man die er alle tijd voor nam om het zo makkelijk mogelijk voor me te maken. Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat ie er eindelijk in is geweest! Tip: laat je vriendin er alle tijd voor nemen, doet het vandaag pijn, laat het dan voor morgen, doet het morgen weer pijn laat het dan voor overmorgen...enz. tot dat hij erin gaat. Mocht je nog vragen hebben dan beantwoord ik ze met plezier.

_SiMa_FoR_LiFe_
21-06-2004, 17:23
Dank je wel mistrygirl..........deed het echt zo pijn dat je na een anderhalf hebt gewacht.......Wejooo me nicht begint te shaken nu..:huil:.

Nadia_Antwerpen
22-06-2004, 00:20

zie forum "marokkaanse jongeren en sexualiteit" topic: huwelijksnacht erruggggg.

_SiMa_FoR_LiFe_
22-06-2004, 10:15
Thanks nadia!!!!!

Nadia_Antwerpen
22-06-2004, 11:40
you're welcome ;) :zwaai:

mistrygirl
22-06-2004, 13:05
Origineel gepost door _SiMa_FoR_LiFe_ Dank je wel mistrygirl..........deed het echt zo pijn dat je na een anderhalf hebt gewacht.......Wejooo me nicht begint te shaken nu..:huil:. Verschilt ik heb vriendinnen die helemaal geen pijn hebben gehad en andere weer een beetje :zwaai:

Atlas_Gebergte
22-06-2004, 14:34
Origineel gepost door _SiMa_FoR_LiFe_ Voor de Getrouwde Vrouwen!!!!!!! Deed het pijn op je huwelijksnacht? Doet het pijn als *** in je komt? Ik vraag dit om voor een vriendin.. :o ...ze is bijna aan de beurt en is bang. En ik wil niet Blabla dit en dat... :kwaad: ..ik vraag om negatieve antwoorden maar om positieve want is effe serieus...Bedankt :zwaai: Sima Het was niet aangenaam ja, maar ja het is snel over die pijn. En bij ieder verschilt het. Maar het was geen pretje nee.

Mysticalia
22-06-2004, 14:46
Origineel gepost door NeshWaha Wat een ophef altijd over die huwelijksnacht......Vergeten jullie de bevallingen en hechtingen en uitscheuringen? :maf: Maar om tot een bevalling te komen moet je de huwelijksnacht nog overleven hé? :o :haha: maar goede manier om nog meer schrik aan te jagen :haha: :belgie:

Atlas_Gebergte
22-06-2004, 14:46
Origineel gepost door NeshWaha Ik denk dat je vriendin niet bang hoeft te zijn, vertel haar maar dat het een eitje is vergeleken bij een kind baren :) Wat een ophef altijd over die huwelijksnacht......Vergeten jullie de bevallingen en hechtingen en uitscheuringen? hahahah nou gelukkig daar ben ik nog niet aantoe, maar ja ik geloof het graag dat het veel erger is ja. Maar hamdoulillah gewoon sbar hebben.

nadorya
23-06-2004, 23:56
bij mijn heeft het 7 dagen geduurt voor dat het gelukt was het waren 7 zwaren dagen inplaats van genieten ben je meer aan het stressen en toen het eindelijk gelukt was bleef het nog een jaar pijn doen hamdoelah is het nu voorbij . maar bij iedereen is het anders bij mijn was de ingang erg nauw .groetjes en zeg tegen je vriendin sterkte ps je moet ook een geduldige man hebben anders werkt het niet.

Nadia_Antwerpen
24-06-2004, 00:05
salaam wa aleikum hey neshwaha, geloof me maar, dan baar ik nog liever tien kinderen dan nog één keer die nacht te moeten overdoen! ik vind die pijn toch erger! echt niet uit te houden! nadoria, wat erg voor je! ik had ook veel pijn en het heeft me ook een hele nacht gekost. mijn man zei telkens, laat maar, het hoeft niet persé vandaag. maar ik dacht: nee!! als ik het nu niet doe, zal ik er nooit nog de moed voor krijgen, vooral nadat ik al had gevoeld wat een pijn het deed, zo stekend, net een mes door je lijf! uiteindelijk is het dan toch die nacht gebeurd. de malen daarna had ik ook nog wel pijn maar het was niet zo erg als de eerste keer. na ongeveer een maand was het eindelijk pijnloos. ben toch blij te horen dat er nog zijn die het pijnlijk vonden. bij het lezen van andere reacties op een andere discussie dacht ik al dat ik een raar wezen was :hihi: mha salama

nadorya
24-06-2004, 17:28
dan heb je geluk had dat voor jou geen horrorfilm was voor mij was het meer dan een horror film iedereen vertelde mij van die enge verhaaltjes ik dacht ze overdrijven het zal meevallen nou dus niet. ik zou het niet nog keer overdoen. weet je wat het grappige is bij mijn moeder heeft het ook zeven dagen geduurt . nou ja grappig.groetjes

Pagina's : [1] 2