Bekijk originele versie : Die vage advertenties die je ziet bij de metro of spits.. iets met marketing?!
Jullie hebben het vast gezien, er staat altijd zo'n klein advertentie waarin een baan aangeboden word waarbij een salaris van 300 met eventuele bonussen per week word aangeboden, volgens mij is het iets met marketing? Het is ook part-time te doen volgens mij, had ooit gehoord dat het iets met producten aan de deur verkopen was? Het zijn altijd hele kleine advertentie's in de metro of spits, zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Ik ben ontslagen bij mn vorige bijbaan en ben wanhopig op zoek naar een bijbaan naast mn studie! :D
bedankt voor de reacties! :P
AlatiF2007
12-01-2010, 14:53
ik weet welke je bedoelt...
en als je zin heb om de hele dag in de kou rond te lopen en op provisiebasis te werken dan moet je het doen;)
want je hebt helaas geen uurloon, je wordt betaalt op basis van hetgene wat je verkoopt.:hadj:
Iets dat te goed klinkt klopt meestal niet.
ik weet welke je bedoelt...
en als je zin heb om de hele dag in de kou rond te lopen en op provisiebasis te werken dan moet je het doen;)
want je hebt helaas geen uurloon, je wordt betaalt op basis van hetgene wat je verkoopt.:hadj:
Er staat wel dat je een bepaalde bedrag zoweizo krijgt met eventuele bonussen? klopt dat niet dan?
Wat wordt er eigenlijk verkocht trouwens, en werk je in teams?
Experience
13-01-2010, 00:36
Heb je geprobeerd om ernaar te bellen? Dan krijg je namelijk wat meer informatie dan wat hier wordt gegeven, ;)
AlatiF2007
13-01-2010, 11:45
Er staat wel dat je een bepaalde bedrag zoweizo krijgt met eventuele bonussen? klopt dat niet dan?
Wat wordt er eigenlijk verkocht trouwens, en werk je in teams?
tussen 300 en 600 euro als ik me goed herinnerde,
die 300 is gebaseerd op het minimale aantal sales wat je zou moeten behalen.
En als je een goeie sales persoon bent, dan is dat ook te behalen.
Maar wanneer je geen sales maakt ook geen loon!!!!:jammer:
die 600 bereik je alleen wanneer je hele goeie weken draait of je bent gewoon focking goed in het feit, dat mensen dingen aan de deur van je kopen of contracten met je afsluiten.
Je moet ook bedenken dat mensen vaak aan de deur worden overweldigt door je verkooppraatje en dus dingen afsluiten, waar ze later weer op terug komen.
Ze hebben namelijk een aantal dagen de tijd om terug te komen op hun beslissing.
dus als het wat voor jezelf lijkt dan moet je het doen:goedzo:
en ren je liever niet buiten rond in de kou, zoek dan een baan ergens binnen:hadj:
Nawal-Zina
13-01-2010, 17:46
In de zomer is het wel leuk..maar in de kou? Zou ik niet doen...
Daarnaast is dat bedrag waarschijnlijk gebasseerd op het inkomen van een ZZP' er. Je krijg dan veel gedonder met de belastingdienst en KVK.
Je moet goed kunnen verkopen anders verlies je meer, dan dat je verdient.
Al met al, niet de moeite waard..als je het mij vraagt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.