Bekijk originele versie : Er zijn gelukkig Goede JOngens en Meisjes
Er wordt vaak gezegd.. dat er alleen maar slechte jongens en meisjes te bevinden zijn.. en daar Ben ik het ook wel mee eens.. en Jah.. overal vind je wel slechte jonegsn en meisjes... maar buitendatzitten er alhamdilolah toch goede jonegsn en meisjes bij.. die d ejuiste.. pad volgen.. en geeen foute... verkeerde dingen doen... en die helder nadenken ... en hun verstand gebruiken...en goed hun geloof praktiseren.... en gehoorzaam zijn naar hun ouders toe.. en anderen.. en repect hebvben voor de medemens.. en respect hebben voor hun geloof en voor de anderen....
Dat moest ik effe kwijt
zo dat lucht op :D
DaNGeRouZLy
20-06-2004, 23:17
gooi het eruit meid:hihi:
larrissa
20-06-2004, 23:36
Ja dat mag inderdaad ook eens gezegd worden ipv al die negatieve topics!
Origineel gepost door hayat17
Er wordt vaak gezegd.. dat er alleen maar slechte jongens en meisjes te bevinden zijn.. en daar Ben ik het ook wel mee eens.. en Jah.. overal vind je wel slechte jonegsn en meisjes... maar buitendatzitten er alhamdilolah toch goede jonegsn en meisjes bij.. die d ejuiste.. pad volgen.. en geeen foute... verkeerde dingen doen... en die helder nadenken ... en hun verstand gebruiken...en goed hun geloof praktiseren.... en gehoorzaam zijn naar hun ouders toe.. en anderen.. en repect hebvben voor de medemens.. en respect hebben voor hun geloof en voor de anderen....
Dat moest ik effe kwijt
zo dat lucht op :D
Waar dan???? :confused:
mocro_sammy
21-06-2004, 10:05
Helaas dat die mensen niet vaker voorkomen. Maar ben het helemaal eens met jou meid, het is beter dan al die negatieve topics (waar ik btw ook vaak aan meedoe :o erg hè) :goedzo:
1st Good Topic this morning.. ;)
Origineel gepost door Moe
1st Good Topic this morning.. ;) :D
weet je Ik Wordt Er Echt zat Van Dat er Alleen Maar negatief Over MArokkaanse Meisjes En Jonegsn Wordt Gepraat.. Ik Vidn dat Er Best Wel VAker Positieve dingen mogen worden gezegd.. Over de Marokaanse Meisjes En jonegns...
En Lady L0 Ik weet Niet waar Jij woont.. Maar Je Hebt Overal Wel ergens Goede Mensen Bij Zitten..Maar dan Moet Je Goed Zoeken Wil je DE GOeie VInden
Origineel gepost door hayat17
:D
More More More More :hammer:
Origineel gepost door Moe
More More More More :hammer:
:hihi: :D :D
Live4glory
21-06-2004, 12:32
Ik doe mijn best :)
Origineel gepost door Live4glory
Ik doe mijn best :)
Daar Hou Ik je Aan Vriend :D
samira_el
21-06-2004, 12:33
Mijn beste vrienden zijn alhamdouiallah allemaal op het goede pad! Er was een tijd dat ik de slechte mensen ook te vriend hield, maar nu heb ik afstand van ze genomen! Ik heb genoeg aan men echte vrienden ;)
Origineel gepost door samira_el
Mijn beste vrienden zijn alhamdouiallah allemaal op het goede pad! Er was een tijd dat ik de slechte mensen ook te vriend hield, maar nu heb ik afstand van ze genomen! Ik heb genoeg aan men echte vrienden ;)
:goedzo: ZO hoort Het mEID....
Origineel gepost door samira_el
Juist..!!
Er zijn veeeeel Wannabe-vrienden.. Uitkijken daarvooR!!
Vooral in K-eiland
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.