Bekijk originele versie : ~~Een huis kopen~~
[Kan dat alleen als je een onbepaalde tijd contract hebt..? Weet iemand daar iets over...?]
brooklyn
10-01-2010, 02:07
vaste baan is wel een vereiste.
Nee het kan ook zonder een vast contract, dan dient jouw werkgever een werknemersverklaring in te vullen.
echt_onbekend
10-01-2010, 14:51
[Kan dat alleen als je een onbepaalde tijd contract hebt..? Weet iemand daar iets over...?]
je moet een vaste baan hebben voor minstens 35 uur per week.
nee, een verklaring kan ook! tis dan op eigen risico.
je moet een vaste baan hebben voor minstens 35 uur per week.
Ik heb een vaste fulltime baan en een jaarcontract.. Kan het dan ook?
Het kan ook met een overeenkomst voor bepaalde tijd, echter dient er wel een intentieverklaring gegeven te worden door je werkgever.
Het is dan gelijkwaardig aan een overeenkomst voor onbepaalde tijd.
Indien je advies wenst, verneem ik dat graag van je.
Groet,
Abdel
Het kan ook met een overeenkomst voor bepaalde tijd, echter dient er wel een intentieverklaring gegeven te worden door je werkgever.
Het is dan gelijkwaardig aan een overeenkomst voor onbepaalde tijd.
Indien je advies wenst, verneem ik dat graag van je.
Groet,
Abdel
Dus voordat ik een huis wil kopen moet ik dat eerst bij me werkgever aanvragen.. Is een vaste contract overeenkomst van een jaar niet genoeg?
Dus voordat ik een huis wil kopen moet ik dat eerst bij me werkgever aanvragen.. Is een vaste contract overeenkomst van een jaar niet genoeg?
Jawel hoor, je kunt me overigens ook prive benaderen, zodat we een vrijblijvend adviesgesprek kunnen inplannen.
Groet,
Abdel
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.