Bekijk originele versie : benieuwd naar ...
sweetnisrin
20-06-2004, 21:51
eeey
een vraagje welke jongen zou een een ontmaagd meisje willen of kunen aanvaarden
en ik weet dat er al topics zijn van wie is er ontmaagd en zo maar ik zou het ookwilw eten want ik kom niet veel op yasmina en wil zo ongeveer weten wat de meisjes denken over dit
aub geen scheinheilig gedoe
als ik eenmaal verliefd op iemand wordt en haar echt wil, dan maakt het mij niks uit of ze maagd of niet maagd is, als ze maar eerlijk is tegen mij erover, wie ben ik om over haar te oordelen............
lalahabiba
20-06-2004, 22:09
zo zo kozit
k had niet verwacht dat er vanuit de kant van heren zo een reactie zou komen. maar ik vind dat je volkomen gelijk hebt. als je eerlijk tegen elkaar bent dan moet je elkaar kunnen vertrouwen en dan maken dingen die gebeurd zijn niet uit toch?
sweetnisrin
20-06-2004, 22:11
ik ben bang dat er weinig jongens o,tmaagde meisjes kunnen accpeteren want ik ben zelfs ontmaagd en weet niet wat te doen
IkBenSaliha
20-06-2004, 22:14
Het is iets tussen jou en ALlah swt...
En tuurlijk is het wel belangerijk voor de partner dat die weet wat je in je verleden hebt gedaan.
Mijn mening :ego:
Maar als diegene oprecht spijt heeft... Geef die persoon dan een kans.
En trouwens hoe kan nou een man zien of een meisje daadwerkelijk maagd is.
80 procent bloed niet eens... tijdens de eerste keer...
Maar dat betekend niet dat iemand lekker zijn eigen gang gaat :maf:
lhouceimagirl1
20-06-2004, 22:16
ja?wat erg!
maar de belangrijkste is dat je vergeven moet vragen aan allah.
amira_roosje
20-06-2004, 22:18
Origineel gepost door sweetnisrin
ik ben bang dat er weinig jongens o,tmaagde meisjes kunnen accpeteren want ik ben zelfs ontmaagd en weet niet wat te doen schatje van me als je naar je vriendin luister dan gaat ze je helpen maar dan moet je leven wel beteren
ik heb zo een gevoel da alles goed komt inchallah
groetjes van je dierbaarste zusje
love 4-ever
:zwaai:
Origineel gepost door lalahabiba
zo zo kozit
k had niet verwacht dat er vanuit de kant van heren zo een reactie zou komen. maar ik vind dat je volkomen gelijk hebt. als je eerlijk tegen elkaar bent dan moet je elkaar kunnen vertrouwen en dan maken dingen die gebeurd zijn niet uit toch? een man wil liever een maagd natuurlijk, maar ik denk niet dat het mij zou tegenhouden om met een vrouw te trouwen als ze ontmaagd is wel als ze het verzwijgt, en ik er later zelf achter moet komen...........
het is ook belangrijk dat ze niet met iemand van je vriendenkring het bed heeft gedeeld want dan zou ik het niet doen, het ligt er natuurlijk ook aan of ze met meerdere het bed heeft gedeeld en waarom ze het heeft gedaan, ik hoef geen ho :kwaad: ..........
IkBenSaliha
20-06-2004, 22:23
KOZIT!!!!!
HAHHAHAHAHAHAHA
wat een naamm....
Kozitje kom eens hier :hihi:
APPELHOOFD
20-06-2004, 22:24
zolang me eten maar klaar staat.. mag ze zelfs vreemd gaan
Origineel gepost door IkBenSaliha
KOZIT!!!!!
HAHHAHAHAHAHAHA
wat een naamm....
Kozitje kom eens hier :hihi: :rolleyes:
IkBenSaliha
20-06-2004, 22:31
Origineel gepost door kozit
:rolleyes:
:ego:
Was grapje...
:maf:
IkBenSaliha
20-06-2004, 22:31
Origineel gepost door APPELHOOFD
zolang me eten maar klaar staat.. mag ze zelfs vreemd gaan
Jij bent makkelijk...
Origineel gepost door IkBenSaliha
:ego:
Was grapje...
:maf: heb jij ook een lekkere kozit........... :D
IkBenSaliha
20-06-2004, 22:34
Origineel gepost door kozit
heb jij ook een lekkere kozit........... :D
Ik kan daar niet openlijk over hebben :ego:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.