Bekijk originele versie : Videoband montage....
Skoen_Ana
20-06-2004, 20:51
Salaam,
Heb even een vraagje wat betreft cameraman/vrouw op bruiloften.
Heb vaak genoeg gezien in Marokko, dat ze (videoman/vrouw) de videoband mooi kunnen monteren, met mooie begin stuk, mooi begin muziek, namen etc...en meer "special effects".
Maar tot nu toe heb ik dat nooit terug kunnen vinden bij video's van bruiloften hier in NL?? Het zijn hier vaak amateurs die hier in NL werken, en beschikken vaak niet over een fotostudio?
Kent iemand wel een fotograaf/fotograve die het juist wel mooi en professioneel een videoband kan monteren....
Al vast bedankt...
:zwaai:
Skoen_Ana
20-06-2004, 21:51
Niemand?????
jamiel24
20-06-2004, 21:58
Salaam,
Mijn videoband is hier in nederland opgenomen en gemonteerd met muziek namen en mooie plaatjes in het begin, dus zo zie je maar dat het hier ook kan
liefs....
Skoen_Ana
20-06-2004, 22:00
Origineel gepost door jamiel24
Salaam,
Mijn videoband is hier in nederland opgenomen en gemonteerd met muziek namen en mooie plaatjes in het begin, dus zo zie je maar dat het hier ook kan
liefs....
Ja oke....maar wie, wat?? Meer info svp....
samimosam
21-06-2004, 09:56
Salam aliekoum,
Zelf heb ik voor mijn bruiloft Ilham genomen uit Almere,
nr: 036-5212898.
Ik ben bij haar geweest en zij had mij wat voorbeelden laten zien; Ze heeft veel special effects die ze in je reportage kan verwerken met muziek, kleuren, achtergronden en zelfs foto's uit bv. je kindertijd.
Wat betreft het amateurisme hier in Ned heb je wel gelijk, maar zij is een van de weinige die weet wat ze doet en veel variteit heeft.
Veel succes!
xxx Sam :zwaai:
Skoen_Ana
21-06-2004, 10:19
Origineel gepost door samimosam
Salam aliekoum,
Zelf heb ik voor mijn bruiloft Ilham genomen uit Almere,
nr: 036-5212898.
Ik ben bij haar geweest en zij had mij wat voorbeelden laten zien; Ze heeft veel special effects die ze in je reportage kan verwerken met muziek, kleuren, achtergronden en zelfs foto's uit bv. je kindertijd.
Wat betreft het amateurisme hier in Ned heb je wel gelijk, maar zij is een van de weinige die weet wat ze doet en veel variteit heeft.
Veel succes!
xxx Sam :zwaai:
Hoi,
Kan je me misschien een PM sturen met meer info over de prijzen etc...en hoe zit het met foto's??
Thanks!
misshind
21-06-2004, 12:16
Ik heb mijn Bruiloft zelfs op dvd met een menu keuze en special effects.
Ik denk wel mooier zelfs als die van marokko Gemaakt door ene Najwa tel:0627313204 :zwaai:
samimosam
21-06-2004, 12:19
salam aleikoum,
Degene die nu nog met video werken..... :eek:
Tuurlijk gaat alles tegenwoordig op dvd ;)
maha Salama! :zwaai:
samimosam
21-06-2004, 12:48
Skoen Tija :D
heb je gepmd!
Bye Bye, zwaai Zwaai :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.