LuBs
09-01-2010, 18:09
Ik ben iemand die niet snel aankomt of afvalt. Maar de laatste tijden heb ik echt overdreven, Ik eet de hele dag door. Een extra large pak chips eet ik in 1 maal op./ Daarnaast eet ik repen chocolade, snoep etc. Ik eet gewoon de hele dag door. Ik drink litersss cola per dag en sporten doe ik helemaal niet. Nu wil ik 5kilo afvallen. WEeg nu 58 en ben 1m 60. Ik ben 17 jaar. Ik heb helemaal geen doorzettingsvermoge en mijn dieten duren meestal maar een paar uur. Is er een bepaald dieet die jullie me kunnen aanraden om af te vallen? Honger lijden is voor mij helemaal geen optie.:maf2: Het moet wel een dieet zijn die vol te houden is. Dus afschaffing van frisdranken etc. Daarmee kan ik niet echt leven denk ik:jammer: Water dieet zag ik zitten. Dus gewoon wanneer ik een snack eet veel water bij drinken zodat ik minder ga eten. maar nu las ik dat meer dan 4 liter per dag drinken erg gevaarlijk kan zijn. Dan las ik ook dat je er zelf van kunt sterven:eek: Andere opties? En welke noten zijn aan te raden? Ik las dat dat de vetverbranders zijn.