Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Betekend Maagd niets meer of zo..

Pagina's : [1] 2

IkBenSaliha
20-06-2004, 19:37

Ik lees overal en hoor zovaak om me heen.. Dat iedereen het maar doet... Met iedereen waar hij of zij zich goed voelt... HALLOOO!!!!!!!!!!!!!!! Waar gaat dit heen. Ben je je zelf dat niets meer waard. Ik bedoel zelfs hier op deze site's Zoals maroc.nl Yasmina.nl. Ik bedoel waar gaat dit heen.!!!!:jammer: Als je je maar goed bij voelt!!!!!!!:kwaad: EN JE IMAAN DAN???!! WAAR IS JULLIE SCHAAMTE GEBLEVEN VOOR DIEGENE DIE DIT GOED VINDEN????

marjam123
20-06-2004, 19:40
:jammer: allahi i hdina! xxx

Poesycat
20-06-2004, 19:40
he he ik ben maagd..... en me deurtje blijft dicht tot mij huwlijks!!!!!! Ik mag misschien wel... meestal niet serieus zijn... maar mij maagdelijkheid is belangerijk voor mij.... Dat wou ik ff kwijt.. Ps.. ik heb niet eens de behoefte aan SEX!!!!!!!!! :zwaai:

Azzzizzz
20-06-2004, 19:42
Origineel gepost door IkBenSaliha WAAR IS JULLIE SCHAAMTE GEBLEVEN VOOR DIEGENE DIE DIT GOED VINDEN???? [/B] schaamte ruil je in tijdens je integratiecursus.....

maryam87
20-06-2004, 19:45

Saliha: you right girl :goedzo:

sweety101
20-06-2004, 19:46
ja je hebt gelijk tegenwoordig hoor je het echt vaak. je weet nooit wie je kan vertrouwen...maar als je erbij na gaat denken krijg je alleen maar grijze haren. weet dat je in ieder geval zelf goed bezig ben dan is alles goed toch?? saida,

Poesycat
20-06-2004, 19:46
maryam87 <<< heb ik geen gelijk :tranen:

IkBenSaliha
20-06-2004, 19:50
Origineel gepost door sweety101 ja je hebt gelijk tegenwoordig hoor je het echt vaak. je weet nooit wie je kan vertrouwen...maar als je erbij na gaat denken krijg je alleen maar grijze haren. weet dat je in ieder geval zelf goed bezig ben dan is alles goed toch?? saida, Klopt... Maar het is wel iets waar we zorgen moeten maken... Ik bedoel we hebben toch ook nog kleine zusjes en broertjes... En ons eigen kinderen dan... Ik bedoel waar gaat dit heen... Als er niet over word gepraat... Van praten gaan mensen nadenken... Weetje als ons kleine broertjes en zusjes Yasmina.nl gaan lezen... Al die tijdschriften... Tina.. Yes... En weet me hemel allemaal niet wat voor tijdschriften er bestaan. Maar dat is even lezen... Hee dat ga ik ook doen. Dat is echt slecht. En als we er continu over hebben... Dat het niet goed is. Wa3ellal gaan ze een nadenken...

Poesycat
20-06-2004, 19:52
Origineel gepost door IkBenSaliha Klopt... Maar het is wel iets waar we zorgen moeten maken... Ik bedoel we hebben toch ook nog kleine zusjes en broertjes... En ons eigen kinderen dan... Ik bedoel waar gaat dit heen... Als er niet over word gepraat... Van praten gaan mensen nadenken... Weetje als ons kleine broertjes en zusjes Yasmina.nl gaan lezen... Al die tijdschriften... Tina.. Yes... En weet me hemel allemaal niet wat voor tijdschriften er bestaan. Maar dat is even lezen... Hee dat ga ik ook doen. Dat is echt slecht. En als we er continu over hebben... Dat het niet goed is. Wa3ellal gaan ze een nadenken... Tbarkela Mooi gezegt Saliha....

LHBIBAA
20-06-2004, 19:59
jaah klopt maar ja ieder voor zich en Allah voor allen ik ben maagd en zal het ook blijven :ego: maar jaah anderen denken daar anders over!! en moeten ze zelf weten ik ga me daar niet druk over maken!!

sweety101
20-06-2004, 20:02
ja saliha wat jij zegt over dat ze dat gaan lezen in tijdschriften klopt wel. maar ik vind dat je je kinderen gewoon zo moet opvoeden dat ze echt absluut niet mogen denken aan sex voor het huwelijk. ik weet in ieder geval van mijzelf dat wanneer ik kinderen krijg insha allah, dat ik ze echt zo ga opvoeden dat ze geen sex mogen hebben voor het huwelijk zowel jongen als meisje. insha allah en hoop dat de rest dat ook zal doen... saida.

IkBenSaliha
20-06-2004, 20:05
Ik maak me druk om die mensen... Het is slecht voor de maatschappij... Dus is het ook slecht voor ons. Ik kan niet steeds maar weer mijn kop in het zand steken. Als ik dat zou blijven doen en alleen om mijn eigen maagdelijkheid druk zou maken dan is het einde zoek voor mijn omgeving... En de toekomst die ik en wie weet ooit mijn geliefde ga maken. We kunnen wel zeggen het is iets tussen een persoon en Allah... Maak jij je eigen dan niet druk om je naaste. Of is het dan alleen ikke en de rest kan stikken. Nu zeg ik niet iedereen... Maar als iemand gaat zeggen. 'Ik maak me niet druk om anderen want die moeten het maar allemaal zelf weten.' Dan komt het er toch wel op neer dat je alleen voor je zelf het goede wenst. We moeten samen sterk zijn... En natuurlijk bij je zelf beginnen. Wil je andere mensen hiermee iets duidelijk maken.

hajarchatlady
20-06-2004, 20:07
voor de meeste boeit het niet...als ze maar kunnen genieten :confused: of sommige marokkaanse jongens....door niet meer maagd te zijn..voelen ze zich stoer....en denken dat ze alles zijn..!! 1 Ding....voor hun : Tfoe 3liekom!!!

IkBenSaliha
20-06-2004, 20:11
Origineel gepost door sweety101 ja saliha wat jij zegt over dat ze dat gaan lezen in tijdschriften klopt wel. maar ik vind dat je je kinderen gewoon zo moet opvoeden dat ze echt absluut niet mogen denken aan sex voor het huwelijk. ik weet in ieder geval van mijzelf dat wanneer ik kinderen krijg insha allah, dat ik ze echt zo ga opvoeden dat ze geen sex mogen hebben voor het huwelijk zowel jongen als meisje. insha allah en hoop dat de rest dat ook zal doen... saida. Ik denk dat je kinderen niet zo kunt opvoeden dat ze niet aan dat gaan denken. Gevoelens krijg je maar die kun je weer wel leren onderdrukken. Ze moeten weten wat het is en dat het slecht is. Veel kinderen zijn opgevoed en ze wisten totaal niks... Leerde het allemaal maar van school. En je weet... Om een islamitisch kindje niets te laten weten over dit onderwerp. En wel gewoon naar een Katholieke school sturen... Dan kunnen dit soort dingen echt gebeuren. Ik moest een keer stage lopen op een basisschool. En er zaten verschillende meisjes in de wc en wilde al maar niet er uit komen. Dus ik werd gestuurd om even te gaan kijken. Ik schrok me letterlijk te pletter. Die meisjes zaten aan elkaar te frunniken. (Je weet wel waar ik bedoel) En waaronder een Moslim Marokkaans meisje. Ik wist op dat moment even niets te doen en niets te zeggen.

marjam123
20-06-2004, 20:15

Origineel gepost door IkBenSaliha Ik maak me druk om die mensen... Het is slecht voor de maatschappij... Dus is het ook slecht voor ons. Ik kan niet steeds maar weer mijn kop in het zand steken. Als ik dat zou blijven doen en alleen om mijn eigen maagdelijkheid druk zou maken dan is het einde zoek voor mijn omgeving... En de toekomst die ik en wie weet ooit mijn geliefde ga maken. We kunnen wel zeggen het is iets tussen een persoon en Allah... Maak jij je eigen dan niet druk om je naaste. Of is het dan alleen ikke en de rest kan stikken. Nu zeg ik niet iedereen... Maar als iemand gaat zeggen. 'Ik maak me niet druk om anderen want die moeten het maar allemaal zelf weten.' Dan komt het er toch wel op neer dat je alleen voor je zelf het goede wenst. We moeten samen sterk zijn... En natuurlijk bij je zelf beginnen. Wil je andere mensen hiermee iets duidelijk maken. weet je waar t em zit... tenminste zo zie ik het... mensen waarderen het niet als je ze iets vertelt om te doen (of in dit gevoel niet te doen) dat goed voor hun is... ik ben zelf een heeel behulpzaam mens (misschien wel te behulpzaam) je kunt altijd bij mij terecht als je iets nodig hebt (en dat is ook wanneer ze het doen, alleen als t nodig hebben) maar als je tegenwoordig tegen iemand zegt: Ja dat moet je niet... dat is niet goed etc... dan zeggen ze om te beginnen: Ja kijk naar je zelf... jij doet ook niet alles goed... ok. dat is zo.. niemand is perfect... maar als iemand je een goed advies geeft dan moet je dat tog nie zo zien? als iets slechts... :confused: of ze denken dat je je hoog voelt ofzo.... of ze voelen zich zelf te goed voor jou... dat jij ze eigenlijk geen advies hoort te geven... ze zien het als een aanval... en ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom... het is een advies... geen aanval, geen commando... of wat dan ook... als moslim adviseer je je zuster/broeder het goede... mishi jij gaat zeggen: ja... doe maar wat je wilt.. n**k er maar op los... dat ga je tog zoiezo niet zeggen... maar blijkbaar is dat tog wel wat sommigen willen horen ofzo... nou niet van mij hoor... dan houd ik dus mijn mond... en denk van: je moet het zelf maar weten... het houd mij niet tegen om soms wel te zeggen van dat hoort niet zo... en ik gebruik mezelf ook vaak als voorbeeld.... dat blijkt te helpen... ik heb zelf ook dingen gedaan... en van mijn fouten zouden anderen kunnen leren... get the point... ik kan erg veel doorratelen... en af toe begrijpen mensen mij verkeerd... mocht dat zo zijn... dan hoor ik het wel... xxx

Pagina's : [1] 2