Bekijk originele versie : Mijn ouders weten niet dat mijn zusje haar man van de concert heeft leren kennen.
ALIGHATAR
20-06-2004, 19:10
Mijn zusje is twee maanden gelden getrouwd,met een snotnues.IK mag hem niet,maar dat doet er niet toe.
Ik weet dat mijn zusje hem heeft leren kennen in een marokkkaanse concert.Tegen mijn ouders zij ze dat ze hem van school heeft leren kennen.Mijn zusje is stiekem naar die concert gegaan.
IK vindt dat mijn ouders recht hebben op de waarheid,maar als ze de waarheid weten weet ik zeker dat mijn zusje in problemen komt.
Ik zit nu echt in de war met mijn geweten.Wat zouden jullie doen.
maryam87
20-06-2004, 19:12
haar proberen over te halen het zelf te zeggen tegen jullie ouders :)
Schatjee
20-06-2004, 19:17
haha laat ze met rust!
laat ze gewoon met rust ja!! ze is tog al getrouwd met hem, en je kan je ouders tog niet zeggen mam pap ik heb me man op een concert ontmoet en dat zou jij ook niet tegen je ouders zeggen als jij jou vrouw daar zou ontmoeten!!:D
Azzzizzz
20-06-2004, 19:21
als de waarheid leidt tot ruzie tussen ouders en dochter zoals in dit geval, dan heb jij niet het recht om dit klaar te spelen.
je zus en haar man zijn gelukkig getrouwd, hier kan jij evt. een negatieve tint aan geven door je verhaal aan je ouders te doen.
niemand heeft baat bij je verhaal, het zal alleen een negatieve invloed hebben op twee gezinne.
ik zou zeggen : hou maar je mond.
Schapenhoedster
20-06-2004, 19:22
Wat bereik je ermee om te gaan stoken tussen haar, haar man en jouw ouders? Ze is gelukkig met hem (hoop Ik) en heeft niet voor niets besloten om niet eerlijk te zijn.....De consequenties moet ze dan zelf maar dragen....wat deze ook mogen zijn...
Vergeet niet dat Allah swt Alwetend is en indien zij fout gehandeld heeft, Hij haar zal berechten....
Aggie bemoei je niet met haar leven, maar wees een ECHTE BROER en steun haar, zoals een broer dat doet...Zet je (haat)gevoelens op zij en probeer met haar man door een deur te kunnen...
Ga voor jezelf na of je reactie net zo zou zijn, als je deze man niet als een snotneus had ervaren, maar je deze wel mocht....Zou je dezelfde vraag aan ons gesteld hebben?
Wa Salaam,
Schapenhoedster
Poesycat
20-06-2004, 19:23
wat is er daar mis mee????? dat ze elkaar daar hebben ontmoet....
hajarchatlady
20-06-2004, 20:10
Ja dat vraag ik me ookal af ? :confused:
IkBenSaliha
20-06-2004, 20:14
Origineel gepost door Poesycat
wat is er daar mis mee????? dat ze elkaar daar hebben ontmoet....
Ik zou dat persoonlijk niet goed vinden...
Maar ieder zijn of haar mening.
Voor die jongeman is het gewoon erg... Waarschijnlijk omdat hij weet hoe het er aan toe gaat in een concert.
En om dan nog te weten dat je eigen zusje daar naartoe is gegaan en naar haar toekomstige man waar ze nu mee is getrouwd te hebben ontmoet...
Is toch wel een beetje erg voor hem....
latinalatifa
20-06-2004, 20:15
ze zijn nu tog getrouwd dan maakt het tog niet uit waar se elkaar van kennen:confused:
Origineel gepost door ALIGHATAR
Mijn zusje is twee maanden gelden getrouwd,met een snotnues.IK mag hem niet,maar dat doet er niet toe.
Ik weet dat mijn zusje hem heeft leren kennen in een marokkkaanse concert.Tegen mijn ouders zij ze dat ze hem van school heeft leren kennen.Mijn zusje is stiekem naar die concert gegaan.
IK vindt dat mijn ouders recht hebben op de waarheid,maar als ze de waarheid weten weet ik zeker dat mijn zusje in problemen komt.
je bent zelf ook een snotneus
IkBenSaliha
20-06-2004, 20:17
Origineel gepost door latinalatifa
ze zijn nu tog getrouwd dan maakt het tog niet uit waar se elkaar van kennen:confused:
Het gaat erom datze gelukkig zijn getrouwd... ;)
Origineel gepost door ALIGHATAR
zegt al genoeg over jou,.. je gunt je zus dus niks, maw..
Waar maak je je druk over, je zusje is gelukkig getrouwd, wat heb je eraan om het aan je ouders te vertellen, je wordt er niet gelukkiger van, je zorgt alleen voor meer problemen, als je daar op uit bent moet je het vooral zeggen...........
beppie_truus
20-06-2004, 21:31
Hij is toch met haar getrouwd dan betekend dat hij ook heeft gacepteerd dat ze elkaar daar hebben ontmoet en mischien hebben ze wel beide hun leven gebeterd na het concert.
Het enige wat jij kan zeggen is allah kemel bieghier inshallah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.