Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Van Deze Yasmina Leden???

Pagina's : [1] 2

khadies17
27-11-2002, 23:20

Salaam allemaal, Ik was eve nieuwsgierig wie van jullie er allemaal bid. En daarmee bedoel ik ook echt bidden niet de en keer wel en de andere keer niet of in de ramadan wel en anders niet. als je het niet wilt schrijven doe het dan niet. :) khadies :zwaai: Wie bid er van jullie.

hansie
27-11-2002, 23:23
selem, ik bid nu gelukkig wel elhamdoelileh maar ik zal je eerlijk zeggen ben weer pas begonnen (tfoe die shitan ook he)maar ik laat het echt niet meer vallen. je voelt je zo goed als je hebt gebid oulah !!!!

khadies17
27-11-2002, 23:24
Ik begin eve bij me zelf. En ja hoor ik Bid wel gelukkig maar. om eerlijk te zijn nu precies een jaar, en ik voel me alhamoelilah veel beter. :zwaai:

khadies17
27-11-2002, 23:26
Origineel gepost door hansie selem, ik bid nu gelukkig wel elhamdoelileh maar ik zal je eerlijk zeggen ben weer pas begonnen (tfoe die shitan ook he)maar ik laat het echt niet meer vallen. je voelt je zo goed als je hebt gebid oulah !!!! nou ik hoop dat de shitan weg zal blijven :D thalla

jawhara1
27-11-2002, 23:27

ik bid ook en probeer altijd optijd te bidden soms gaat het niet omdat ik niet thuis ben maar zodra ik thuis kom is dat het eerste wat ik doe

Jomielee
27-11-2002, 23:28
ik bid ook Alhamdoelilah en wil en probeer het voor altijd te doen

hansie
27-11-2002, 23:30
Origineel gepost door Emshoom agham i rada sidarebi , a outshma :goedzo: shoekran oema inoh ihizien gafi (hhihih) en jij jeshoom bid jij??

khadies17
27-11-2002, 23:33
Origineel gepost door Emshoom wah a outshma , renesh tzadshieg :) :D wat ben ik blij dat ik rifia versta anders had ik niet geweten of jij bidt of niet a emshoom :giechel: :zwaai: :zwaai:

hansie
27-11-2002, 23:33
Origineel gepost door Emshoom wah a outshma , renesh tzadshieg :) elhamdoelileh iwa mermi etmersheth e oema ??????

Jomielee
27-11-2002, 23:39
Origineel gepost door Emshoom ewa , ini "wah" ousha admersegh :D yesh..t7ushuth ug oetchma ino? rugo ugsuth et mershuth uk hansie, zigunte shuk themshoom nishan, waga theik

beppie_truus
27-11-2002, 23:46
nog niet maar binnekort inshallah wel

beppie_truus
27-11-2002, 23:48
Origineel gepost door Emshoom inchallah a outsma :goedzo: waga emshoom jou moet ik nog spreken alleen moet ik er nu vandoor. met mijn pa naar de nacht tandarts.

Angel
27-11-2002, 23:49
Origineel gepost door khadies17 Salaam allemaal, Ik was eve nieuwsgierig wie van jullie er allemaal bid. En daarmee bedoel ik ook echt bidden niet de en keer wel en de andere keer niet of in de ramadan wel en anders niet. als je het niet wilt schrijven doe het dan niet. :) khadies :zwaai: Wie bid er van jullie. me, myself and I :)

khadies17
27-11-2002, 23:50
Origineel gepost door beppie_truus nog niet maar binnekort inshallah wel meid je moet een ding weten. je weet niet tot wanneer je te leven hebt dus begin er INSALLAH zo snel mee. PS. het is maar een raad wil je die opvolgen of niet dat maak jij zelf uit. groetjes khadies

Najib26
28-11-2002, 00:14

Het gebed is verplicht vanaf het moment dat je biologisch volwassen wordt. Dus zo'n beetje vanaf het begin van de pubertijd. Ik doe mijn salaat vanaf mijn 12de jaar, alhemdoelilah. Ik ben mijn ouders en mijn zwager dankbaar voor het geduld dat ze met mij hebben gehad.

Pagina's : [1] 2