Bekijk originele versie : Geen respect!!!!
NaDoR.ZiNa
27-11-2002, 23:18
Dit is zo vaag he wajowwww...luister.... Ik had dus vandaag tot eigenlijk kwart over 5 les maar omdat ik dan te laat thuis ben voor eten ga ik altijd wat eerder weg!!! Moet ik zelfs van me vader!!!!! Dus we gingen vandaag proberen met de klas de uren te verschuiven dat we eerder klaar zijn dan hoefde we ook niet eerder weg!!! Dus wij naar de leraren 2 kaaskoppen zeiden jah tuurlijk geen probleem we laten het uur gewoon vervalen!!!! Dus wij d8ten oke chill je weet tog die andere 2 leraren zijn tog allochtonen dus die begrijpen osn wel maar ik d8 zijn islamieten maar jah het zijn dus van die verkaasde mensen gaan ze moelijk doen jah en dit en dat en ik ga geen vrij geven omdat jullie zo nodig aan de ramdan doen!! Ik zeg: Meester wilt u niet op tijd eten dan?? Gaat ie lachen zegt ie staat er dombo op me voorhoofd geschreven ofzo dat ik mee ga doen aan vasten!! Ik d8 damnzzz deze kilzz zijn egt para!!! Maar jah ze hebben dus denk ik voor maar 2 mensen les gegeven lekker voor ze!!!! Is tog raar die nederlanders leven helemaal met ons mee en die verkaasde zogenaamde islamieten gaan moeilijk doen!!!!! :zwaai:
op hun w8 een leuke verrassing later !!!!!!!!!!!!!!
NaDoR.ZiNa
27-11-2002, 23:23
Jah dat denk ik ook jah!!!! Zo zie je maar weer de rollen kunnen ook omgedraaid zijn!!!
Jomielee
27-11-2002, 23:24
ja maar dat heb je meestal met die wannabe nederlanders..maar mijn zusje mag bijv. niet vrij van haar nederlandse directeur voor el aid, maar nu gaat mn zus morgen ofzo om ff sensatie te maken...
jawhara1
27-11-2002, 23:25
tfoe wat een mensen zei die het moesten begrijpen deden het niet gewoon erg.hun staat zeker wat te wachten
NaDoR.ZiNa
27-11-2002, 23:28
Origineel gepost door Jomielee
ja maar dat heb je meestal met die wannabe nederlanders..maar mijn zusje mag bijv. niet vrij van haar nederlandse directeur voor el aid, maar nu gaat mn zus morgen ofzo om ff sensatie te maken...
Jah dat probleem krijg ik volgende week ook nog eens!!! En weer die zogenaamde islamieten die zeggen : Jah dus als eid op 5 december valt dan vieren wij sinterklaar en dan zijn we tog ook gewoon op school!!! Ik zeg jah maar jij heb de hele maand lang je buik vol lopen vreten met PEPERNOTEN nu is het onze beurt!! hmm toen was ie wel een beetje stil tfoeee egt verkaaste mensen ze denken niet aan eid maar aan sinterklaas!!
ewa ja wat kun je doen nothing!! we leven in hun landje eten van hun brood je weet tog ze voelen zich geintimideerd door ons dusssssssss
Jomielee
27-11-2002, 23:36
Origineel gepost door Emshoom
sewdas atas n srem ihiezen i outshmam , wacha :zwaai:
aha..3ekruth gefi..mlih, ie iewuth srem unush eh oemeh ino :zwaai:
Jomielee
27-11-2002, 23:42
hahahaha, shem hamas asehm etough :D
eh shuk iezj Arbi InshAllah, meshe murmi etesuth et gudbeth??
thmn3ejie outchme thouwa ie bele3, ara7ud raas ;)
Jomielee
27-11-2002, 23:45
ines i outshmem atini wah , ousha adesegh tazregh :)
safi..ethesinig...3efek atas
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.