Bekijk originele versie : Foto S En Filmpjes Per Ongeluk Verwijderd Uit Me Laptop
ongelukkigggg
08-01-2010, 22:00
en zat net te kijken op me foto camera en er stond geheugen bevat geen beelden . hoe kan ik mij foto s en filmpjes terug vinden?????
TILBURG.
08-01-2010, 23:34
http://www.mget.nl/gewiste-verwijderde-bestanden-terughalen-herstellen.html
Volg de instructies zorgvuldig, misschien dat jij het nog redden kan.
Succes.
ongelukkigggg
09-01-2010, 00:13
http://www.mget.nl/gewiste-verwijderde-bestanden-terughalen-herstellen.html
Volg de instructies zorgvuldig, misschien dat jij het nog redden kan.
Succes.
het is gelukt dank je wel :goedzo: maar nu wil ik alles terug in me camera hoe doe ik dat?? zit nu op nikon transfer pagina met documenten en afbeeldingen enz
ongelukkigggg
10-01-2010, 22:37
niemand die het weet??
topgoosz
10-01-2010, 23:11
het is gelukt dank je wel :goedzo: maar nu wil ik alles terug in me camera hoe doe ik dat?? zit nu op nikon transfer pagina met documenten en afbeeldingen enz
Gewoon verplaatsen zoals je normaal bestanden verplaatst.
Wanneer je de camera aansluit op de pc wordt ie direct herkend en wordt in deze computer aangeduid als ''verwisselbare schijf. De herstelde fotos kan je dan daar naartoe verplaatsen.
ongelukkigggg
12-01-2010, 23:07
Gewoon verplaatsen zoals je normaal bestanden verplaatst.
Wanneer je de camera aansluit op de pc wordt ie direct herkend en wordt in deze computer aangeduid als ''verwisselbare schijf. De herstelde fotos kan je dan daar naartoe verplaatsen.
als ik het aansluit dan zie ik er staat geen bestanden
TILBURG.
13-01-2010, 16:15
als ik het aansluit dan zie ik er staat geen bestanden
Hallo, Ongelukkigggg
Dat komt omdat je eerst de intern geheugen en externe geheugen (Sd- kaart ) moet formatteren doende jou pc het optimaal kan herkennen om verder fouten in de toekomst te vermeiden.
Mocht de logo van je camera zichtbaar zijn op je Computer. Dan klik jij er op met je rechte muis knop op - vervolgens klik jij op Formatteren. Er zijn 2 opties
- Snel formatteren
- Uitgebreid formatteren. ( Kies hier voor, duurt een tijde. Hoe lang het duurt dat ligt aan je Gigabyte. ) LET OP, wel beide geheugens formatteren mocht dat van toepassing zijn.
Zo niet dan haal jij je SD-Kaar er alleen uit en formatteer jij die los.
Elke Sd-kaart heeft een Backup om zijn bestanden opnieuw te plaatsen, zo'n backup neemt zijn plaats wanneer er een formatie plaats vind.
Succes,
ongelukkigggg
13-01-2010, 21:23
Hallo, Ongelukkigggg
Dat komt omdat je eerst de intern geheugen en externe geheugen (Sd- kaart ) moet formatteren doende jou pc het optimaal kan herkennen om verder fouten in de toekomst te vermeiden.
Mocht de logo van je camera zichtbaar zijn op je Computer. Dan klik jij er op met je rechte muis knop op - vervolgens klik jij op Formatteren. Er zijn 2 opties
- Snel formatteren
- Uitgebreid formatteren. ( Kies hier voor, duurt een tijde. Hoe lang het duurt dat ligt aan je Gigabyte. ) LET OP, wel beide geheugens formatteren mocht dat van toepassing zijn.
Zo niet dan haal jij je SD-Kaar er alleen uit en formatteer jij die los.
Elke Sd-kaart heeft een Backup om zijn bestanden opnieuw te plaatsen, zo'n backup neemt zijn plaats wanneer er een formatie plaats vind.
Succes,
hoi tilburg en waar haal ik die sd-kaart? of zit dat in de camera?
TILBURG.
14-01-2010, 14:05
hoi tilburg en waar haal ik die sd-kaart? of zit dat in de camera?
Die zit meestal in je camera en die kun je er uit klikken ( je moet wel weten waar in je camera de SD-kaart zich bevind, Maar onthou dat niet elke camer een SD- kaart ondersteund ). Wat het beste is ! is om je camera via USB aan te sluiten doende dan beide geheugens herkend worden door jou pc.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.