Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sex voor het huwelijk lekkerder dan na het huwelijk!!

LZN
20-06-2004, 16:24

Sex voor het huwelijk is vele malen beter en lekkerder dan na het huwelijk.Voor het huwelijk is het sex op zijn best, je doet het met verschillende chicks, alles is zo verschillende je bent nog jong en freaky :stout: Na het huwelijk is het gewoon saaie boel, na een paar keer het zelfde te hebben genaaid wil je ook wat anders aan. Je ligt dag in dag uit met de zelfde kat in de zak in bed te vechten om wie waar mag slapen :rolleyes:.

pure_women
20-06-2004, 16:27
ik sta helemaal achter je

ELEYNA
20-06-2004, 16:29
Nou maar jij kiest wel voor haar, je hebt toch de vrouw van je leven dan f.uck die andere vrouwen dan wat ga je zielig lopen doen om met andere zogenaamde chicks te gaan je hebt een vrouwtje thuis geniet van HAAR!

mister_ano
20-06-2004, 16:29
Het grote verschil is dat je voor de een gestraft wordt en voor de ander beloond.

hanane_be
20-06-2004, 16:37

ik denk dat sex na het huwelijk lekkerder is,omdat je dan 100% voor elkaar gekozen hebt(normaal toch:d) en als er liefde is tss de 2,is er passie want als de sex niet goed is kan je er nog over praten,en je hoeft je ook niet te schamen want je bent getrouwd ik denk dat de opvattingen die men tegenwoordig heeft over sex verkeerd zijn, sex binnen het huwelijk hoeft geen sleur te zijn je moet er wel aan werken zodat je optimaal van elkaars lichaam kan genieten ;)

Poesycat
20-06-2004, 17:21
:jammer: verder heb ik geen woorden voor de mensen die niet w8 tot hun huwlijksNACHT!!! :tranen:

Maisam
20-06-2004, 17:33
Origineel gepost door Clitcorrector Sex voor het huwelijk is vele malen beter en lekkerder dan na het huwelijk.Voor het huwelijk is het sex op zijn best, je doet het met verschillende chicks, alles is zo verschillende je bent nog jong en freaky :stout: Na het huwelijk is het gewoon saaie boel, na een paar keer het zelfde te hebben genaaid wil je ook wat anders aan. Je ligt dag in dag uit met de zelfde kat in de zak in bed te vechten om wie waar mag slapen :rolleyes: DAN TROUW JE TOCH NIET ??!! :rolleyes: BLIJF DAN MAAR EEN EZOURFRI DIE NET ALS EEN SPRINKHAAN DOOR HET LEVEN GAAT. SIMPEL TOCH ? :zwaai: