Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Liefde van mijn Leven is getrouwd

Pagina's : [1] 2 3

Hakima_Sista
20-06-2004, 16:12

De liefde van mijn leven heeft zijn trouwpapieren getekend sinds een paar dagen...Het is al een 1,5 jaar geleden dat wij uit elkaar zijn gegaan, maar ik ben hem nooit vergeten..en nu is hij getrouwd...Moge Allah hem een gelukkige leven geven, maar ik ben wel enigzins verdrietig... :( Maar ik wens hem echt het beste...! Hebben anderen dit ook meegemaakt?

Poesycat
20-06-2004, 16:13
Origineel gepost door Hakima_Sista De liefde van mijn leven heeft zijn trouwpapieren getekend sinds een paar dagen...Het is al een 1,5 jaar geleden dat wij uit elkaar zijn gegaan, maar ik ben hem nooit vergeten..en nu is hij getrouwd...Moge Allah hem een gelukkige leven geven, maar ik ben wel enigzins verdrietig... :( Maar ik wens hem echt het beste...! Hebben anderen dit ook meegemaakt? ik heb het niet meegemaakt... maar ik vind het wel erg voor je :tranen: :jammer: IK hoop ook dat jij gelukkig wordt... INSHALLAH

BentFes
20-06-2004, 16:14
Misschien is hij het helemaal niet. Misschien moet je de liefde van je leven nog tegenkomen. :) Sterkte meid! :zwaai:

oogcontact
20-06-2004, 16:14
dat is even pech hebben voor jou

ELEYNA
20-06-2004, 16:17

zo erg man maar ja dus het was toch niet de liefde van je leven je komt hem toch wel tegen wacht geduldig af

Poesycat
20-06-2004, 16:19
Het doet me pijn :tranen: :tranen:

LHBIBAA
20-06-2004, 16:21
jeet wat erg meid!! ik hoop dat Allah je de sabr zal geven!!! en ik hoop dat er iemand in je leven komt die je alle pijn en verdriet zal doen vergeten!! en alles komt goed insha-allah dus kop op:banana: liefs L'HBIBA:D

thement_return
20-06-2004, 16:21
nee heb het nooit meegemaakt en wil het inscha'allah ook niet mee maken. Ik vind het heel rot voor je meid. Inscha'allah kom jij je ware tegen en dat jij ook heel erg gelukkig mag zijn. Inscha'allah,

yasmina999
20-06-2004, 16:24
ik weet wat je voelt

Hakima_Sista
20-06-2004, 16:30
Origineel gepost door Poesycat ik heb het niet meegemaakt... maar ik vind het wel erg voor je :tranen: :jammer: IK hoop ook dat jij gelukkig wordt... INSHALLAH Dank je wel...

Hakima_Sista
20-06-2004, 16:31
Origineel gepost door BentFes Misschien is hij het helemaal niet. Misschien moet je de liefde van je leven nog tegenkomen. :) Sterkte meid! :zwaai: Blijkbaar is hij het inderdaad niet (niet mijn mektab) maar de liefde die ik voor hem voelde zal ik nooit voor een ander kunnen voelen, denk ik. Hij raakte mij op alle vlakken...hij was een man!

BentDagilia
20-06-2004, 16:32
Clit corrector, als je enigzins een hart hebt dan weet je dat je opmerking de meest verotste opmerking is die ze maar naar haar hoofd toegeslingerd kan krijgen op dit moment! Laag! Meid kop op! Er loopt vast nog wel iemand die voor jou bestemd is. Geloof me! het heeft alleen ff tijd nodig. ik weet niet hoe je je voelt maar wens je veel sterkte! BD

Hakima_Sista
20-06-2004, 16:32
Origineel gepost door ELEYNA zo erg man maar ja dus het was toch niet de liefde van je leven je komt hem toch wel tegen wacht geduldig af Incha Allah, bedankt

Hakima_Sista
20-06-2004, 16:33
Origineel gepost door Clitcorrector tazz wat loop je te huilen dan had je maar beter je best moeten doen HO!! Waar slaat dit op? Hou dat soort reacties aub voor je, wat weet jij over mij?

Hakima_Sista
20-06-2004, 16:35

Origineel gepost door Bent Dagilia Clit corrector, als je enigzins een hart hebt dan weet je dat je opmerking de meest verotste opmerking is die ze maar naar haar hoofd toegeslingerd kan krijgen op dit moment! Laag! Meid kop op! Er loopt vast nog wel iemand die voor jou bestemd is. Geloof me! het heeft alleen ff tijd nodig. ik weet niet hoe je je voelt maar wens je veel sterkte! BD Soekran lieverd,incha Allah komt het wel goed. La hawla wala qowati ila billah..It wasn't ment to be

Pagina's : [1] 2 3