Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederland kan niet tegen zijn verlies!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Raihana
20-06-2004, 15:50

Politie houdt mensen aan na verlies Oranje Uitgegeven: 20 juni 2004 09:36 Laatst gewijzigd: 20 juni 2004 11:17 DEN HAAG/APELDOORN - De politie in Den Haag en Apeldoorn hebben zaterdagavond verscheidene mensen aangehouden na de wedstrijd Nederland - Tsjechië. In Den Haag werden vijf mensen aangehouden en in Apeldoorn drie. In de Hofstad vonden de arrestaties plaats rond het Jonckbloetplein in het Laakkwartier. Op dat plein was het dinsdagavond na Nederland - Duitsland ook onrustig. De politie verrichtte toen 26 aanhoudingen. Net als eerder deze week hield ook zaterdag de politie, onder wie agenten van de mobiele eenheid, een oogje in het zeil. Ondanks de vijf arrestaties bleef het volgens een politiewoordvoerster relatief rustig in de wijk. Bij rellen na het verloren EK-duel Nederland-Tsjechië zijn in Apeldoorn 35 agenten en een tiental auto's met stenen bekogeld. Hierbij raakte een agent gewond. Na charges van de politie met behulp van de Koninklijke Marechaussee zijn drie personen aangehouden. Na de verloren voetbalwedstrijd verzamelden zich zaterdagavond zo'n driehonderd personen bij de rotonde op de Laan van Maten in Apeldoorn, meldde de politie zondag. De sfeer was gespannen, waarop de politie de rotonde afzette met hekken. Doordat de hekken door de groep opzij werden gezet, kwamen toch auto's de rotonde op, die prompt werden bekogeld met stenen

Moe
20-06-2004, 22:05
Origineel gepost door Raihana Politie houdt mensen aan na verlies Oranje Uitgegeven: 20 juni 2004 09:36 Laatst gewijzigd: 20 juni 2004 11:17 DEN HAAG/APELDOORN - De politie in Den Haag en Apeldoorn hebben zaterdagavond verscheidene mensen aangehouden na de wedstrijd Nederland - Tsjechië. In Den Haag werden vijf mensen aangehouden en in Apeldoorn drie. In de Hofstad vonden de arrestaties plaats rond het Jonckbloetplein in het Laakkwartier. Op dat plein was het dinsdagavond na Nederland - Duitsland ook onrustig. De politie verrichtte toen 26 aanhoudingen. Net als eerder deze week hield ook zaterdag de politie, onder wie agenten van de mobiele eenheid, een oogje in het zeil. Ondanks de vijf arrestaties bleef het volgens een politiewoordvoerster relatief rustig in de wijk. Bij rellen na het verloren EK-duel Nederland-Tsjechië zijn in Apeldoorn 35 agenten en een tiental auto's met stenen bekogeld. Hierbij raakte een agent gewond. Na charges van de politie met behulp van de Koninklijke Marechaussee zijn drie personen aangehouden. Na de verloren voetbalwedstrijd verzamelden zich zaterdagavond zo'n driehonderd personen bij de rotonde op de Laan van Maten in Apeldoorn, meldde de politie zondag. De sfeer was gespannen, waarop de politie de rotonde afzette met hekken. Doordat de hekken door de groep opzij werden gezet, kwamen toch auto's de rotonde op, die prompt werden bekogeld met stenen :lol: Wel Sjielig voor de 35 agenten.. :o

said_denhaag
20-06-2004, 23:07
Origineel gepost door babbel Wie kan wel goed tegen zijn verlies, als dat te veel door derden (scheidsrechter) veroorzaakt wordt? :-( ja hoor het is weer scheidsrechter ze schuld , het veld was zeker ook te hard of niet ? zo en smoes heb ik ook wel eens gehoord . in ieder geval ik ben blij dat ze verloren hebben , :giechel:

Raihana
20-06-2004, 23:08
Origineel gepost door babbel Wie kan wel goed tegen zijn verlies, als dat te veel door derden (scheidsrechter) veroorzaakt wordt? :-( Ja schuif het maar naar de scheidsrechter... Was je er gister ook bij? :giechel:

dArc
20-06-2004, 23:27

't Wordt tijd dat er een extra scheidrechter in de regiekamer via de opgenomen beelden een oordeel kan vellen over zaken als de onterechte 2e gele kaart en de actie die een penalty had kunnen zijn.

said_denhaag
20-06-2004, 23:30
Origineel gepost door dArc 't Wordt tijd dat er een extra scheidrechter in de regiekamer via de opgenomen beelden een oordeel kan vellen over zaken als de onterechte 2e gele kaart en de actie die een penalty had kunnen zijn. ik ben de extra scheidsrechter , nederland heeft te recht verloren , zoals ze te recht gelijk hebben gespeeld tegen duitsland .

Raihana
20-06-2004, 23:32
Origineel gepost door dArc 't Wordt tijd dat er een extra scheidrechter in de regiekamer via de opgenomen beelden een oordeel kan vellen over zaken als de onterechte 2e gele kaart en de actie die een penalty had kunnen zijn. Hier nog zo een :giechel: :giechel:

said_denhaag
20-06-2004, 23:34
Origineel gepost door NlLovester hoezo het was ook de scheidsrechter's fout die klootzak had nistelrooiy een penalty moeten geven en die 2de gele kaart was onterecht en zo kunnen we wel verder gaan ...maargoed wat gunnen jullie nederlanders veel zeg pfoe terwijl jullie hier wonen... als nederland tegen marokko zo spelen voor wie zou je dan zijn ? en dan de penalty door seedorf laten nemen of niet ? :giechel:

Raihana
20-06-2004, 23:35
Origineel gepost door NlLovester hoezo het was ook de scheidsrechter's fout die klootzak had nistelrooiy een penalty moeten geven en die 2de gele kaart was onterecht en zo kunnen we wel verder gaan ...maargoed wat gunnen jullie nederlanders veel zeg pfoe terwijl jullie hier wonen... Voordeel is wel dat het lekker rustig was, geen toeters en bellers, of geschreeuw, en weet ik het veel allemaal. We konden dus lekker rustig gaan slapen... lol :D

said_denhaag
20-06-2004, 23:38
Origineel gepost door NlLovester jij bent een verotte marokkaan en je kunt nooit dus scheidsrechter worden met je koevoet en baksteen :giechel: maar wel en echte marokkaan . duitsland wint de volgende keer ,durf je te weden ? :giechel:

said_denhaag
20-06-2004, 23:42
Origineel gepost door NlLovester nou dan zal k je meteen eens voorstellen NL te verlaten want inshallah winnen ze woensdag dus gij zult de toeterkes wel horen s'nachts je hebt helemaal gelijk ,dan zou je mij horen toeteren ,want of ze winnen of niet duitsland ,wint dat is 1 ding wat zeker is , nederland mag trouwens de volgende keer wel winnen ,ik gun ze wel de derde plaats :giechel:

said_denhaag
20-06-2004, 23:43
Origineel gepost door KohiNoor Jij bent een sukkel en ik mag lijden dat die moffen verliezen. En mensen die Tsjechie Tsjechie roepen krijgen van mij een schop onder hun REET. ik hoop dat tsjechie de volgende keer verliest :D jij toch ook of niet :giechel:

a3ir
20-06-2004, 23:47
Origineel gepost door said_denhaag maar wel en echte marokkaan . duitsland wint de volgende keer ,durf je te weden ? :giechel: Said, moslims mogen toch niet gokken zelfs niet voor de gein :p

said_denhaag
20-06-2004, 23:48
Origineel gepost door NlLovester hmm een echte marokkaanse jongen is in mijn ogen een crimineel dus zou k zeggen pak de koran en ga leren lezen! allahi 3awnek ya meskien!!! jij bent echt zielig hij wil zelfs dat duitsland wint terwijl hij hier woont...nou maar hopen dat je in die leuke kampjes terecht komt :rolleyes: dan zulde gij de duitsers nog dankbaar zijn duitsland hoera ,

said_denhaag
20-06-2004, 23:49

Origineel gepost door a3ir Said, moslims mogen toch niet gokken zelfs niet voor de gein :p er mag zou veel niet . :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5