Bekijk originele versie : Dames hebben jullie al zomerkleding
PobriSita
20-06-2004, 15:33
Gekocht? Ik koop elke keer wat, maar het houdt nooit op je hebt altijd het gevoel dat je nog te weinig hebt!
DOUKALIA18
20-06-2004, 15:36
Walahyla ik wil zeker nog wat kleding halen
PobriSita
20-06-2004, 15:39
Ik ook....
SPS hebben ze zulke leuke kleding maar alleen best duur :maf3:
ja ik heb zoveel gekocht, van badkleding tot slippertjes maar t lijkt nog weinig... maar in de zomer heb je ook meer nodig dan voor de winter of lijkt t alleen maar zo???? :D
missie_19
20-06-2004, 15:42
Origineel gepost door PobriSita
Ik ook....
Ja wollah ze hebben een paar leuke dingen hangen,maar als je naar de prijs kijkt :maf2:
PobriSita
20-06-2004, 15:43
Weet je wat het is, het lijkt alleen maar zo! Maar als je naar het strand gaat heb je weer kleren nodig en s'avonds heb je weer kleding nodig en je trekt natuurlijk niet elke dag hetzelfde aan, soms verkleed ik me 3x per dag :maf: alleen maar doordat gezweet enz...dus eigenlijk heb je wel meer kleding nodig en véél :hihi:
hoeveel broeken & rokken(voor de avond) nemen jullie mee als ik vragen mag? ik heb nog helemaal geen broeken en rokken vraag me af wat het gemiddelde marokkaanse meisje meeneemt
alsof zomer zo lang duurt :rolleyes:
ik koop zomerkleren in de uitverkoop, en de rest spaar ik lekker voor marokko :o
wardaroosje
21-06-2004, 18:30
gewoon een paar jellabas............en een paar rokken en broeken en daar kom ik wel de vakantie mee door
minous21
21-06-2004, 18:51
Ik ook....
SPS daar heb ik ook linnen broeken gekocht....
Mijn collectie is kleurrijk.....(veel vele kleuren)...:D
ik heb nog bezig met kleren kopen!
elke keer iets kopen...:D
Lady_moi
21-06-2004, 19:22
Mag ik vragen wat er met u haar is gebeurd?
Gekocht? Ik koop elke keer wat, maar het houdt nooit op je hebt altijd het gevoel dat je nog te weinig hebt!
PobriSita
21-06-2004, 19:37
Mijn haar die heb ik gewoon naar achter gedaan that''s it het lijkt afro maar is het niet ;)
Lady_moi
21-06-2004, 19:41
M'n ogen liegen nochtans nie?
Wat heb je erin gedaan?
Mijn haar die heb ik gewoon naar achter gedaan that''s it het lijkt afro maar is het niet ;)
PobriSita
21-06-2004, 19:44
Heb er schuim in en that's it! Als ik me haar naar voren had gedaan, dan zou het er anders uitzien :0
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.