Bekijk originele versie : Wie heeft er weleens een Relatie gehad, via msn
SweetLoveS
20-06-2004, 14:48
Een relatie waarmee je heel serieus ben! Hij is van je gaan houden en heeft je foto gezien! Alleen wil hij met je afspreken om elkaar gewoon een keer in het echt te zien! Jij houdt ook veel van hem..! Jullie weten allebei dat deze relatie gebasseerd is om met elkaar te trouwen! :) , en jij zelf hebt ook nog NOOIT een relatie gehad maar hoopt dat deze de eerste en laatste word! Zou je met hem afspreken...?
P.s Nee het is niet voor mij, en jah ik weet dat een relatie hebben haram is.. :moe:
GoogolPlex
20-06-2004, 14:51
Origineel gepost door SweetLoveS
Een relatie waarmee je heel serieus ben! Hij is van je gaan houden en heeft je foto gezien! Alleen wil hij met je afspreken om elkaar gewoon een keer in het echt te zien! Jij houdt ook veel van hem..! Jullie weten allebei dat deze relatie gebasseerd is om met elkaar te trouwen! :) , en jij zelf hebt ook nog NOOIT een relatie gehad maar hoopt dat deze de eerste en laatste word! Zou je met hem afspreken...?
P.s Nee het is niet voor mij, en jah ik weet dat een relatie hebben haram is.. :moe:
Als je via msn van iemadn gaat houden dan ben je egt heel triest...... Mensen moeten eens leren van houden van betekent
alhoceimagek
20-06-2004, 14:51
nou ik zal je eerlijk zeggen ikke niej mar een rveindin van mij gwn wel ze is gwn een moslima maar ze zat gwn beetjuh gek te doen en ze ontmoete dr WARE gwn op het net!!;) nix miss meej ze kennen nu elkaar 4 jaar en gaan in de zomer trouwen:)
SweetLoveS
20-06-2004, 14:55
Origineel gepost door alhoceimagek
nou ik zal je eerlijk zeggen ikke niej mar een rveindin van mij gwn wel ze is gwn een moslima maar ze zat gwn beetjuh gek te doen en ze ontmoete dr WARE gwn op het net!!;) nix miss meej ze kennen nu elkaar 4 jaar en gaan in de zomer trouwen:)
Dat is wat ik bedoel! ;) ,.. en die meid hiervoor jou die heeft er blijkbaar geen verstand van! Ik ken ook een vriendin die binnekort gaat verloven en haar mannetje ook hier heeft ontmoet op Marokko.nl :) ... Maar houden van kan je zeker !
miss_chaimae
20-06-2004, 14:57
Ik persoonlijk zou denk ik niet zo snel van iemand gaan houden op msn..
Iemand kan heel anders zijn achter een p.c..en zich anders voor doen.Dus ik zou hem eerst wel echt willen kennen,voordat ik nadenk over ''houden van''maar dat is mijn mening mischien denken andere mensen daar anders over..:zwaai:
Origineel gepost door alhoceimagek
nou ik zal je eerlijk zeggen ikke niej mar een rveindin van mij gwn wel ze is gwn een moslima maar ze zat gwn beetjuh gek te doen en ze ontmoete dr WARE gwn op het net!!;) nix miss meej ze kennen nu elkaar 4 jaar en gaan in de zomer trouwen:) sorry was dit nederlands, of was dit gwn gwn :confused: ........
Nooit.. Ik chat alleen gew0on met vrienden enzo.. Maar echt geen date ofzo met mensen die ik niet ken!!!
SweetLoveS
20-06-2004, 15:15
Origineel gepost door miss_chaimae
Ik persoonlijk zou denk ik niet zo snel van iemand gaan houden op msn..
Iemand kan heel anders zijn achter een p.c..en zich anders voor doen.Dus ik zou hem eerst wel echt willen kennen,voordat ik nadenk over ''houden van''maar dat is mijn mening mischien denken andere mensen daar anders over..:zwaai:
Oke dan .. :)
Enne : ze bedoelt GEWOON... gwn ;)
SweetLoveS
20-06-2004, 15:16
Origineel gepost door Moe
Nooit.. Ik chat alleen gew0on met vrienden enzo.. Maar echt geen date ofzo met mensen die ik niet ken!!!
Oke dan .. :) , Maar stel je raakt verliefd op een meisje dat je ziet op haar Display en dat haar woorden je hart raken?
SweetLoveS
20-06-2004, 15:44
Origineel gepost door meknesiagirl
nou ja zeg als je een relatie via msn hebt dan ben je gewoon blond ook
al laat tie een foto zien het kan ook een vriend van m zijn of zo
ik geloof er nix van die bulshit nee man daar doe ik nie aan mee
ewa saffie beter een leren kennen die je tegen komt op straat
of zo dan op msn of chat toch?
Jawel, maar weet je .., Het heeft te maken met Risico's nemen! Er zijn veel stellen gelukkig gertrouwd door het Net! Maar andere zijn weer in de val gelokt! Je moet er gewoon echt een goed gevoel voor hebben! Maar Layhelem! :)
Bahar_realmocro
20-06-2004, 15:50
bullshit
houden van!!!!!!!!!! via chat gaat een beetje te ver, maar verliefd worden kan nog net.
Poesycat
20-06-2004, 15:53
De Jeugd Van Tegenwoordig :jammer: :jammer:
Boehajoef
20-06-2004, 16:03
Origineel gepost door Bahar_realmocro
bullshit
houden van!!!!!!!!!! via chat gaat een beetje te ver, maar verliefd worden kan nog net.
Hoezo is het bullshit. Ik ben al 1.5 jaar getrouwd met mijn vrouw die ik ook op msn heb leren kennen. Dus het is geen bullshit. Je weet nooit waar je de ware zal tegenkomen. In de tram,bus,bios,strand enz.
You never know!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hebt die persoon nooit in je leven gezien alleen op de foto en zogenaamd hou je van hem gelijk dan weet je niet eens wat van houden is in een relatie moet je elkaar de tijd geven om van elkaar te houden je moet elkaar leren kennen hij kan je zo met zijn woordjes in de maling nemen en dan ga je met hem afspreken is het een of ander pedofiel ofzo of wat dan ook je moet echt nodig je tekst weer lezen en zelf nadenken wat je hebt getytpt want je bent echt een klein kind.
PobriSita
20-06-2004, 16:11
nog nooit
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.