Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~hechte vriendschap~ meisje/meisje jongen/jongen

Pagina's : [1] 2

DaNGeRouZLy
20-06-2004, 14:11

Asalaam 3aleikoem Marokkaanse jongeren, liefde en relaties daar gaat het om in deze rubriek. Je leest overal jongen/meisje vriendschappen/of het huwelijk maar nergens zie ik een topic over hechte vriendschap tussen 2 hartsvriendinnen of de hechte band tussen 2 jongens---> platonische vriendschap dus. Wat voor eigenschappen moet jouw vriendin/vriend hebben wat hem of haar een echte vriend(in) maakt? Of wat maakt jou tot een goede vriendin/vriend? ewa vertel vertel :D groetjes Aminaatje :zwaai:

Azzzizzz
20-06-2004, 14:14
mijn vriendin heeft rijke ouders..., daarom gaat het nog zo goed tussen ons....

IkBenSaliha
20-06-2004, 14:17
Origineel gepost door Azzzizzz mijn vriendin heeft rijke ouders..., daarom gaat het nog zo goed tussen ons.... Geloof je het zelf :ego:

EMIEN
Op een lijn liggen, Maar dat is bij alle hechte vriendschappen zo..

Azzzizzz

Geintje... nee hoor als je elkaar vertrouwt en met elkaar over alles kan praten dan is er sprake van hecht vriendschap. ik heb een paar echte vriendinnen die ken ik nog van schooltijd en we kunnen nog steeds prima door een deur.

IkBenSaliha
20-06-2004, 14:19
Origineel gepost door Azzzizzz Geintje... nee hoor als je elkaar vertrouwt en met elkaar over alles kan praten dan is er sprake van hecht vriendschap. ik heb een paar echte vriendinnen die ken ik nog van schooltijd en we kunnen nog steeds prima door een deur. Dat is toch goed ;) Of is dit ook maar moeilijk te geloven :maf:

Metalsiarachida
20-06-2004, 14:20
jajjajaaaaaaaaaaaaaa

Metalsiarachida
20-06-2004, 14:21
wwwwwwwwwwwwwww w w w w w w w wiwiw w wwiiwiiw wiw

IkBenSaliha
20-06-2004, 14:21
Origineel gepost door Metalsiarachida wwwwwwwwwwwwwww w w w w w w w wiwiw w wwiiwiiw wiw Heb je nog een beetje slaap???

DaNGeRouZLy
20-06-2004, 14:32
Origineel gepost door EMIEN Op een lijn liggen, Maar dat is bij alle hechte vriendschappen zo.. dat is het voornaamste ja en voor elkaar door het vuur gaan en blindelings vertrouwen. ik denk dat je dan wel kan spreken over een echte vriend(in) ciao :zwaai:

DaNGeRouZLy
20-06-2004, 14:32
Origineel gepost door IkBenSaliha Heb je nog een beetje slaap??? :hihi:

DaNGeRouZLy
20-06-2004, 14:33
Origineel gepost door Azzzizzz Geintje... nee hoor als je elkaar vertrouwt en met elkaar over alles kan praten dan is er sprake van hecht vriendschap. ik heb een paar echte vriendinnen die ken ik nog van schooltijd en we kunnen nog steeds prima door een deur. absoluut!

DaNGeRouZLy
20-06-2004, 14:59
een luisterend oor, je op je gemak voelen bij iemand, samen lachen samen huilen, elkaar behoeden voor het slechte en aanmoedigen tot het goede dat is voor mij echte vriendschap:Iluvu:

kozit
20-06-2004, 15:11
vind je het gek, waarom denk je anderds dat een jongen bevriend is met jou niet omdat je zo aardig bent hoor :stout: ......

DaNGeRouZLy
20-06-2004, 15:16

Origineel gepost door kozit vind je het gek, waarom denk je anderds dat een jongen bevriend is met jou niet omdat je zo aardig bent hoor :stout: ...... ik heb alleen meisjes als vrienden:ego: :zwaai:

Pagina's : [1] 2