Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Why cant we be friends

chainreaction
20-06-2004, 13:42

waarom is het moeilijk om gewoon vrienden te zijn en te blijven en moet het altijd verpest worden omdat de 1 altijd verliefd wordt Waarom kunne meisjes en jongesn niet gewoon vrienden zijn ik weet dat er paar uitzonderingen zijn maar ik ben ze nog nooit tegengekome. Vooral onder marokkanen is er altijd een spanning kan iemand me dit uitlegge want ik vind het echt jmmr dat dat gewoon niet kan

Poesycat
20-06-2004, 13:46
Vrienden 4life.... want zodra het met liefde begint en het gaat uit... awilie... dan ga je alles aann doen om je ex zwak/zwart te maken :jammer:

IkBenSaliha
20-06-2004, 14:10
Origineel gepost door chainreaction waarom is het moeilijk om gewoon vrienden te zijn en te blijven en moet het altijd verpest worden omdat de 1 altijd verliefd wordt Waarom kunne meisjes en jongesn niet gewoon vrienden zijn ik weet dat er paar uitzonderingen zijn maar ik ben ze nog nooit tegengekome. Vooral onder marokkanen is er altijd een spanning kan iemand me dit uitlegge want ik vind het echt jmmr dat dat gewoon niet kan Dat kan gewoon niet en daarmee moet je maar leren leven... :o

samira_el
20-06-2004, 14:15
Maak de ander gewoon duidelijk dat je hem als vriend houdt, jongens kunnen zich daar wel bij neerleggen hoor! Vriendschap tussen een jongen en een meisje kan EGT wel ;)

Lady_moi
20-06-2004, 14:16

Da zijn gevoelens :maf: En da's het domste wa da ge kunt doen u beste vriend aanvragen :maf3: Origineel gepost door chainreaction waarom is het moeilijk om gewoon vrienden te zijn en te blijven en moet het altijd verpest worden omdat de 1 altijd verliefd wordt Waarom kunne meisjes en jongesn niet gewoon vrienden zijn ik weet dat er paar uitzonderingen zijn maar ik ben ze nog nooit tegengekome. Vooral onder marokkanen is er altijd een spanning kan iemand me dit uitlegge want ik vind het echt jmmr dat dat gewoon niet kan

EMIEN
20-06-2004, 14:25
Het komt door dat het speciaal voor Marokkaanse jongeren moeilijk is liefde te vinden met elkaar. Als gauw zoek je toevlucht in je beste vriend/vriendin. Maar aan de andere kant, gebeuren zulke gevallen wel overal in de wereld.. Tis gewoon logische reactie als je veel met elkaar deelt..

Helopez80
20-06-2004, 14:37
Salam allemaal, Het is inderdaad moeilijk om met een marokkaanse jongen een gewone vriendschap te hebben. Ik heb nu al zeker 4 jr een goeie marokkaanse vriend...alleen vriendschappelijk. Er is tussen ons nooit enige spanning geweest of zo. Hij is wel mijn type alleen ik voelde me niet tot hem aangetrokken. Maar los van dat...waarom kunnen nederlanderse jongens en meiden wel vrienden met elkaar zijn en wij niet. Zijn wij anders dan hen...natuurlijk niet mensen !! Alleen wij marokkanen maken dingen moeilijker dan het is. Wij maken problemen van dingen die er niet zijn.

kozit
20-06-2004, 14:41
het kan inderdaad niet, waarom denk je dat een kerel bevriend met jou is niet omdat je zo aardig bent hoor, vriendschap tussen een man en een vrouw gaat niet.......

GoogolPlex
20-06-2004, 14:50
Origineel gepost door chainreaction waarom is het moeilijk om gewoon vrienden te zijn en te blijven en moet het altijd verpest worden omdat de 1 altijd verliefd wordt Waarom kunne meisjes en jongesn niet gewoon vrienden zijn ik weet dat er paar uitzonderingen zijn maar ik ben ze nog nooit tegengekome. Vooral onder marokkanen is er altijd een spanning kan iemand me dit uitlegge want ik vind het echt jmmr dat dat gewoon niet kan Vriendschap bestaat niet tussen jongen en meisje... de 3e is altijd sejtan dus wat kom je hier nou zeiken?

chainreaction
20-06-2004, 15:25
ja is jmmr

BentDagilia
20-06-2004, 17:26
He! Hmm ik heb me dit ook vaak afgevraagd omdat ik weleens vrienden ben kwijtgeraakt omdat ze meer wouden! maar naarmate ik ouder word en de pubertijd achter me laat merk ik wel dat het wel mogelijk is een goede mannelijke vriend te kunnen hebben zonder dat er spanning is. Ik heb hele goede (mannelijke) vrienden en we gaan met elkaar om als broers en zussen zonder enige spanning tussen ons! het is maar denk ik hoe je met elkaar omgaat en hoe je tegenover elkaar doet! maar ja het is wel mogelijk.

Poesycat
20-06-2004, 17:29
Origineel gepost door aichakendisa Hey we zitten niet meer op de basisschool :confused: Na alles met je vriend gedeeld te hebben, samen gelachen, samen geruzied, 'gehuild' en alles.. ga je elkaar nog kinderachtig zwartmaken???? What ever :vingers: nu ff serieusss dat met elkaar zwart maken!!!!!!!!!!!!! ik had het over jou snol, trol , *loerie