Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Al dat geseks van jullie...

Lebsasultana
07-01-2010, 12:20

intussen.....als jullie iemand zoenen dan weet je ook niet waar die mond gezeten heeft.........:hihi: ben je een jongen dan heb je ook net een pikkie afgezogen (omdat dat meisje dat net heeft gedaan) en ben je een meisje...dan heb je net een vagina in je bek gehad... jaja...sex er maar op los mensen...:hihi: :hihi: :hihi:

eymn_007
07-01-2010, 12:32
TFOUUUU 3LEEEKOM KUTT MOROOS ik dacht... ik dacht... dus is toch niet zo Ik dacht mooros waren .. je weet wel...uhh nette mensen maar zo te horen ... gewoon een stelletje sexhebzuchtige maffkezen die hun gevoelens niet kunnen beinvloeden.. pffff. Ga gewoon door tot je trots hebt bereikkt .. dit is voor jullie... julie a jongens of uuuh.... boys klinkt beter Mocro boys Tfouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu jullie zijn gewoon zwammels

eymn_007
07-01-2010, 12:34
[QUOTE=eymn_007;76270477]TFOUUUU 3LEEEKOM KUTT MOROOS ik dacht... ik dacht... dus is toch niet zo Ik dacht mooros waren .. je weet wel...uhh nette mensen maar zo te horen ... gewoon een stelletje sexhebzuchtige maffkezen die hun gevoelens niet kunnen beinvloeden.. pffff. Ga gewoon door tot je trots hebt bereikkt .. dit is voor jullie... julie a jongens of uuuh.... boys klinkt beter Mocro boys Tfouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu jullie zijn gewoon zwammels[/QUOTE:maf2: :maf2: :maf2: