Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hollanders willen marokkans jongens maagd hebben

Pagina's : [1] 2

Versacemen
20-06-2004, 13:21

salam alaikom. :o ik heb pas geleden gehoord dat de meest homo's marokkans jongens komen uit eindhoven :confused: en alle rijk nederlanders willen het liefst alleen marokkans jongens die nos maagd zijn :eek: zijn er mischien paar mensen die deze verhaald ooit gehoord heb? ik heb 1 keer gezien.in mijn heel leven... volge keer,ik was in de auto samen met een vriend van mij.we stond bij de stoplicht.dus we zag een heel mooi BMW X5(een heel duur bmw)dus ik rijd ietjes voor zag ik een marokkan jongen achter de stuur zehma met zijn jointje in zijn mond,ik d8 tzzzzz e3liek bijna elk marokkanen doen dat...dus naast hem zag ik een ouw hollander rond 50/55 jaar oud :confused: en hij ging zijn gezicht heel rustig aanraken.dus toen kijkt hij helemaal links(om te kijken wie naast zijn wagen is)en hij zag ons(zehma marokkanen)hij ging in panic raken toen hij ons zag is tie helemaal weg gegaan met die bmw x5.gewoon blazen.... :kwaad: Afz:Versacemen

Poesycat
20-06-2004, 13:22
uhhhhhhh nerieeee

Versacemen
20-06-2004, 13:27
Origineel gepost door SWEETBOY007 EHEHHE HEB JE NIET VORIG JAAR GEHOORD OVER HET VERHAAL IN DIE EINDHOVENSEPARK WAAR MAROCAANSE JONGENS SCHANDKNAPEN WAREN OFTEWEL--->>MAROC JONGENS DIE MET RIJKE HOLLANDERS GINGEN WIPPPEN! EN WAT BLIJKT NU PAAR VAN DIE SCHANDKNAPEN OF SLAAFJES VAN DIE HOLLANDERS HEBBEN AIDS OPGELOPEN! KOMT ER VAN ALS JE ACHTER GELD AAN ZIT EN ZELFS BEREID BENT DAARVOOR HOIMO TE WORDEN TAZZZZZZ! jaaa dat klopt :p schandalig wallah :kwaad: Afz:Versacem

Karimaschatje
20-06-2004, 13:34
ja allemaal geldwolfen zit in het bloed hahahaha..Nee grap dat is toch niet normaal je zet je fam voor schande en jezelf en vergeet niet de marokkaanse cultuur ..alleen voor een paar eurozz kom op dan heb je maar 1 prada paar minder kom op heb beetje respect voor jezelf toch!!!!! Als jongen zijn..goldigherzzz

Versacemen
20-06-2004, 13:38

Origineel gepost door Karimaschatje ja allemaal geldwolfen zit in het bloed hahahaha..Nee grap dat is toch niet normaal je zet je fam voor schande en jezelf en vergeet niet de marokkaanse cultuur ..alleen voor een paar eurozz kom op dan heb je maar 1 prada paar minder kom op heb beetje respect voor jezelf toch!!!!! Als jongen zijn..goldigherzzz zo zulk mensen mogen voor mijn branden klaar :kwaad: niet toegestaan voor de islam,dat betekend gelijk naar de jehnama :kwaad: Afz:Versacemen

Versacemen
20-06-2004, 13:45
Origineel gepost door SWEETBOY007 KIJK DAT DIE MAROCHOMOS DOOD GAAN BOEIT ME NIET MAAR SOMMIGE VAN DIE GOZERS GAAN OOK DAN WEER MET MAROCMEISJES NAAR BED, ZONDER DAT ZE HET WETEN WAT ZE HEBBEN OPGELOPEN! KIJK DAN IS HET ZIELIG VOOR DIE MAROCMEISJE ZONDER DAT ZE HET WEET GAAAAAAAAAAT ZE ERAAN? :eek: :kwaad: dat is helemaal erg :eek: en over paar jaren worden steeds meer.later moet je zo je zo risico lopen,als je gaat met iemand trouwen(de dag van de huwlijks nacht :confused: )

IkBenSaliha
20-06-2004, 13:57
Origineel gepost door Versacemen salam alaikom. :o ik heb pas geleden gehoord dat de meest homo's marokkans jongens komen uit eindhoven :confused: en alle rijk nederlanders willen het liefst alleen marokkans jongens die nos maagd zijn :eek: zijn er mischien paar mensen die deze verhaald ooit gehoord heb? ik heb 1 keer gezien.in mijn heel leven... volge keer,ik was in de auto samen met een vriend van mij.we stond bij de stoplicht.dus we zag een heel mooi BMW X5(een heel duur bmw)dus ik rijd ietjes voor zag ik een marokkan jongen achter de stuur zehma met zijn jointje in zijn mond,ik d8 tzzzzz e3liek bijna elk marokkanen doen dat...dus naast hem zag ik een ouw hollander rond 50/55 jaar oud :confused: en hij ging zijn gezicht heel rustig aanraken.dus toen kijkt hij helemaal links(om te kijken wie naast zijn wagen is)en hij zag ons(zehma marokkanen)hij ging in panic raken toen hij ons zag is tie helemaal weg gegaan met die bmw x5.gewoon blazen.... :kwaad: Afz:Versacemen KOTSSSSSS... Maar niet iedereen... :ego: Dus als je mij in zo een wagen ziet... dan is dat heel eerlijk.

Versacemen
20-06-2004, 14:22
Origineel gepost door IkBenSaliha KOTSSSSSS... Maar niet iedereen... :ego: Dus als je mij in zo een wagen ziet... dan is dat heel eerlijk. hoe bedoel je met dan is dat heel eerlijk? Afz:Versacemen

Versacemen
20-06-2004, 15:11
Origineel gepost door SWEETBOY007 VERSACEMAN ZE SNAP HET NIET LAAT MAAR! LEZEN JULLIE WAT IK HIER NETZET? SNAPPEN JULLIE HET WEL! een paar wel maar een paar niet :confused: Afz:versacemen

maroclady4you
21-06-2004, 17:52
Origineel gepost door Versacemen salam alaikom. :o ik heb pas geleden gehoord dat de meest homo's marokkans jongens komen uit eindhoven :confused: en alle rijk nederlanders willen het liefst alleen marokkans jongens die nos maagd zijn :eek: zijn er mischien paar mensen die deze verhaald ooit gehoord heb? ik heb 1 keer gezien.in mijn heel leven... volge keer,ik was in de auto samen met een vriend van mij.we stond bij de stoplicht.dus we zag een heel mooi BMW X5(een heel duur bmw)dus ik rijd ietjes voor zag ik een marokkan jongen achter de stuur zehma met zijn jointje in zijn mond,ik d8 tzzzzz e3liek bijna elk marokkanen doen dat...dus naast hem zag ik een ouw hollander rond 50/55 jaar oud :confused: en hij ging zijn gezicht heel rustig aanraken.dus toen kijkt hij helemaal links(om te kijken wie naast zijn wagen is)en hij zag ons(zehma marokkanen)hij ging in panic raken toen hij ons zag is tie helemaal weg gegaan met die bmw x5.gewoon blazen.... :kwaad: Afz:Versacemen :moe:

Pagina's : [1] 2