Bekijk originele versie : Je gaat een meisje om haar hand vragen en je neemt mee??
MisterAdil
20-06-2004, 10:51
Je gaat een meisje om haar hand vragen en je neemt mee?en wat bespreek je om zo een avond?
ik zou heeeeeeeeeeeeeeel veel geld meenemen!!!!!!!!
4en alle geduld van de wereld
je mooiste glimlach,jeleukste outfit,en je netste antwoorden.....en niet te vergeten,sourat al fatiha bij het jawoord.
APPELHOOFD
20-06-2004, 12:59
auto en geld voor paps..gouden riemen voor mams..en een roosje voor lief :o
MisterAdil
20-06-2004, 13:14
heel leuk allemaal maar wat neem ik mee?
MisterAdil
20-06-2004, 13:18
ik bedoel wat hebben de dames allemaal gekregen..
Origineel gepost door MisterAdil
Je gaat een meisje om haar hand vragen en je neemt mee?en wat bespreek je om zo een avond?
Tijd voor een ernstig antwoord :D
Gebruikelijk wordt er suiker meegenomen. Je kan ook iets lekkers meenemen, zoals pralines en/of taart(en). En uiteraard niet te vergeten: een grote bos bloemen! Soms brengen ze ook thee en/of koffie mee. Hou de "grote boodschappen" (zoals evt. eten of een mooi cadeautje) pas voor je volgend bezoek, nà het verkrijgen van het ja-woord. Wij zijn van de "Chamal" en wij nemen geen vlees enzo mee op het eerste bezoek. Maar dat scheelt weer van streek tot streek.
Misschien een tip: neem niet té veel familie mee. Alleen je ouders, broers en zussen is voldoende (tenzij dat al een geheel van 20 man maakt ;) ) . Hou het informeel en maak er een gezellige avond (of namiddag) van. Wees gewoon jezelf en tawakel 3ala Allah swt. Hij helpt je er wel door ;)
Allah e kemmel bel gheir, Incha Allah.
:belgie:
:zwaai:
tatouzient
20-06-2004, 19:18
suiker is standaard, en een mooi bos bloeme...
vaak neme ze ook andere zoetighede mee zoals taart, snoep, koekjes, etc...
veel succes, Allahie qemel bigier!
Tatou.
shab shamal nemen idd enkel suiker en iets zoetigs mee + bos (soms ook siraadje, je ziet maar) berbse mensen nemen
ineens ook kilos vlees mee ed. je ziet maar van welke regio jullie
en zij zijn, dan kan je beslissen wat je het beste meeneemt.
Allah i kemel ylik bi Ghair Insha'Allah!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.