Bekijk originele versie : marokkaanse meiden van de gescheiden ouders.
DINIM3AK
27-11-2002, 20:25
Het gaat bijna altijd de slechte kant op met de marokkaanse meiden van gescheiden ouders!
wat vind je daarvan?
wil je wat vermelden? graag.
onzin en scheldwoorden mag je ze voor je houen!
ik dank u !
Nou ja waarom moet het fout gaan als je ouders zijn gescheiden?
En waarom wel om precies te zijn onder de marokkaanse meisjes ?
Mijn ouders zijn ook gescheiden alhoewel ik half ben zit ik niet op het verkeerde pad.
SAMMYGIRL
27-11-2002, 20:33
IK VIND DAT JUIST NIET, DIE DENKEN JUIST EEN BEETJE NA [NIET DAT DE ANDERE DAT NIET DOEN] MAAR JA......................
DINIM3AK
27-11-2002, 20:34
Origineel gepost door SakinaS
Nou ja waarom moet het fout gaan als je ouders zijn gescheiden?
En waarom wel om precies te zijn onder de marokkaanse meisjes ?
Mijn ouders zijn ook gescheiden alhoewel ik half ben zit ik niet op het verkeerde pad.
ik zie dat vaak bij de marokkaanen.
en met slecht bedoel ik wat anders mee, die jij niet kan begrijpen aangezien je half bent.
onderander: ze nemen vaak vrienden, leven niet als moslima,
strakke kleding, vrienden naar huis nemen! etc etc.
SAMMYGIRL
27-11-2002, 20:37
Origineel gepost door DINIM3AK
ik zie dat vaak bij de marokkaanen.
en met slecht bedoel ik wat anders mee, die jij niet kan begrijpen aangezien je half bent.
onderander: ze nemen vaak vrienden, leven niet als moslima,
strakke kleding, vrienden naar huis nemen! etc etc.
nou sorry hoor dat bedoel ik dus ik zie dat juist niet, tuurlijk zijn er wel een paar waarbij je denkt dat zal ze niet hebben gedaan als haar vader of moeder er nog was maar dan toch.
ik bedoel die dingen die je hierboven opnoemt kunnen ook voorkomen als je ouders niet gescheiden zijn en dat gebeurt ook.
Het gaat bijna altijd de slechte kant op met de marokkaanse meiden van gescheiden ouders!
wat vind je daarvan?
wil je wat vermelden? graag.
onzin en scheldwoorden mag je ze voor je houen!
ik dank u !
aan de ene kant heb je wel gelijk..beide ouders zijn uitelkaar.. geven te weinig aandacht aan het kind en gaan dat ergens anders zoeken meestal gaat het de slechte kant op...maar ook weer niet die kinderen hebben zoveel drama meegemaakt dat ze qua mentaliteit op een heel hoog ervaren niveau liggen...t is maar wat ze ermee doen...
mag ik je een vraag stellen???
meiden zonder een vader geld dat volgens jou ook ???
lelarifia
27-11-2002, 20:37
je hebt helemaal gelijk dinim3ak!!!
ken er ook een paar, die wil je liever niet zien...en hun moeders ook niet....
maar ja...
beslama ...
maar jongen dat zal ongetwijfelt in alle culturen zitten.
het ligt puur aan je opvoeding die je meekrijgt van je ouders.Er zijn ook zat andere culturen waarvan de ouders zijn gescheiden en de kinderen op een verkeerd pad zitten.En nou of de ouders ervan zijn gescheiden of niet mn beste vriendin draagt ook strakke kleding en zij is ook Marokkaanse.
Lady_moi
27-11-2002, 20:50
da is nie waar mijn ouders zijn ook gescheiden en heb een stiefmoeder en ben ik ook niet slecht.integendeel ik verdiep me echt veel in het geloof en doe niet mee aan strakke kledij en met de jongens stoeien en weet ik veel wa jullie nog denken!
roosje22
27-11-2002, 20:52
Origineel gepost door lelarifia
je hebt helemaal gelijk dinim3ak!!!
ken er ook een paar, die wil je liever niet zien...en hun moeders ook niet....
maar ja...
beslama ...
en hoe ben jij zelf als ik vragen mag? Ben jij perfect doe jij alles zoals het moet!! Heb jij nog nooit iets fouts gedaan in je leventje nee vast niet want anders zou je hier niet andere mensen gaan beoordelen. En het feit dat jij zo perfect bent komt natuurlijk omdat je ouders nog getrouwd zijn he!!
Laat het beoordelen over andere mensen aan 1 over graag.
Over mensen die gescheiden ouders hebben denk je soms dat het een pretje is, joepie lekker uitgaan en doen wat je wilt denk je soms dat het zo is voor die mensen people who think like that are so ignorant...
Ik begrijp dat echt niet hoe kun je nu zo klein denkend zijn! Ik ken ook mensen waarvan de ouders gescheiden zijn als ze jullie zo zouden horen zouden ze in huilen kunnen uitbarsten dat mensen in deze tijd zo kunnen denken bah
SAMMYGIRL
27-11-2002, 20:52
Origineel gepost door lady_moi
da is nie waar mijn ouders zijn ook gescheiden en heb een stiefmoeder en ben ik ook niet slecht.integendeel ik verdiep me echt veel in het geloof en doe niet mee aan strakke kledij en met de jongens stoeien en weet ik veel wa jullie nog denken!
zie je een goed voorbeeld
soesiagirl
27-11-2002, 20:56
HOI, IK BEGRIJP BEST DAT JULLIE ZO DENKEN. OUDERS GEVEN GEEN AANDACHT MEER NAAR KIND, KIND ZOEKT ERGENS ANDERS,.....EN ZO GA JE DE VERKEERDE KANT OP.... EVEN ERBIJ ZEGGEN DAT DAT OOK KAN ALS JE NOG ALLEBEI DE OUDERS HEBT. MIJN OUDERS ZIJN OOK GESCHEIDEN.... EN DOE ECHT NIET IETS VERKEERDS HOOR.... EN KRIJG GENOEG AANDACHT THUIS...I K ZOU HET NOG GEEN EENS MIJNMOEDER AANDOEN OM IETS VERKEERDS TE DOEN... BEN EEN DOODGEWOON MAROKAANS MEISJE DAT GEWOON NORMALE DINGEN DOET... DUS WIL ALLEEN ZEGGEN DAT DAT NIET PERSE HOEFT TE ZIJN.
DINIM3AK
27-11-2002, 20:56
Origineel gepost door SAMMYGIRL
zie je een goed voorbeeld
voorbeeld?
denk je soms dat die meiden hierop gaan reageeren en ons vertellen dat ze inderdaad slecht bezig zijn??
tuurlijk niet.
roosje22
27-11-2002, 21:02
voorbeeld?
denk je soms dat die meiden hierop gaan reageeren en ons vertellen dat ze inderdaad slecht bezig zijn??
tuurlijk niet.
en jij dan ben jij perfect, doe jij nooit iets fout!!! want blijkbaar vind jij jezelf beter dan ieder ander.
Verbeter de wereld? begin bij jezelf voordat je over anderen gaat oordelen en vooral met zo een achterlijke topic. Je vergeet helemaal waar t over gaat, ik hoop voor jou dat je je ouders nog hebt zo ja dan mag je echt van geluk spreken dat je met beide mag opgroeien andere hebben namelijk niet dat geluk!
Lady_moi
27-11-2002, 21:02
voorbeeld?
tuurlijk niet.
je moest es weten hoe ik ben .NOG BETER DAN DIE WIJVEN DIE GEEN GESCHEIDEN OUDERS HEBBEN!!AL ZEG IK HETZELF!!!JIJ WEET NIET HOE DAT IS!!!SALUT!!!WOELAH IK BEN HIER WEG!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.