Bekijk originele versie : Alleen Op De Wereld....(waargebeurd!!)
asma94gv
15-01-2010, 13:35
oepaaaaaaaaa voor jou
hikaya82
15-01-2010, 15:41
Een paar dagen later….
Ik was na drie dagen zogenaamd ziek zijn weer aan het werk gegaan. Mijn blauwe oog was verdwenen. Ik was weer blij dat ik aan de slag kon, want ik werd gek van dat stiekeme gedoe.
In de pauze hadden mijn collega’s het over ons jaarlijks uitje. Dit is een onderwerp wat ik graag vermijd omdat ik toch niet mee mag en geen geld had. Maar mijn vriendin Bouchra probeerde mij over te halen. Ze smeekte me. Z stelde voor om het aan mijn moeder te vragen, ik vond dat geen goed idee, want ik wist dat ik klappen zou krijgen als ze dat doet. Ik beloofde dat ik het zelf zou vragen.
Die avond…
Ik liep weer met lood in mijn schoenen richting huis. Thuis aangekomen ging ik weer meteen de keuken in om het avondeten klaar te maken. Ik was druk bezig toen mijn stiefmoeder binnenkwam.
“ga je omkleden en fatsoeneren we krijgen bezoek”beveelde ze. Ik schrok ervan en liet een schaaltje uit mijn handen vallen. Ik raapte het gauw op.”schiet op!” ik rende de keuken uit en liep naar mijn kamer. Daar trok ik een jellaba aan en deed mijn hoofddoek op. Make up gebruikte ik nooit dus nu ook niet. Wie komen er? Ik snap er niks van! Het zullen zeker weer haar vriendinnen zijn die ik moet gaan bedienen.”LINA! WAAR BLIJF JE!”schreeuwde mijn stiefmoeder. Ik schrok ervan en liep meteen naar haar toe. Ze bekeek me van top tot teen aan.”meer kun je er toch niet van maken, lelijk ding”zei ze afkeurend. “ga in de woonkamer zitten. De mensen zijn er al.”wie zijn het?”vroeg ik zacht.
“Je aanstaande schoonfamilie, zied schiet op voordat ze van gedachte veranderen.”Ik kon niet meer nadenken. Ik liep de woonkamer binnen en zag drie vrouwen zitten, alledrie droegen ze geen hoofddoek. Zo te zien waren het vriendinnen van mijn stiefmoeder.”ahlan zina” zei een geblondeerde kauwgom kauwende vrouw tegen me.”salaam tante” ze keek de andere vrouwen aan en schoot in de lach.”tante?!”wij zijn je aanstaande schoonzussen hamka!” lachte ze. Ooh mijn god! Wat moet ik hiermee! Wie zegt dat ik wil trouwen! Ik ging maar zitten op de bank en keek zwijgend voor me uit. af en toe knikte ik als ze me een vraag stelde. Even later kwam mijn stiefmoeder binnen.”ewa wat vinden jullie ervan? Ze kan alles koken, poetsen,wassen….koelshi! ideaal voor Aziz dus!” ik keek haar vreemd aan, wie is Aziz? Ik begreep er niets van. Ze bleven de hele avond vragen stellen. Ik werd er helemaal gek van.
Na een lange avond waren ze eindelijk weg. Ik liep naar mijn kamer en kledde me om. Wil ze mij nou uithuwelijken? No Way! “Lina, fienek?” hoorde ik mijn stiefmoeder zeggen.”ik ben hier!”riep ik. Ze kwam mijn kamer binnen en keek me aan.”spannend he?” zei ze. “mama ik ken ze niet.”zei ik zacht. “het zijn hele leuke mensen en Aziz is een schat. Hij heeft heel veel geld!” haar ogen glinsterden.
“maar mama ik wil nog helemaal niet trouwen”zei ik zacht. Ze stond op en begon wild aan mijn haren te trekken.”wat wil je dan a H*o*e*r!! je zult met Aziz trouwen, dit ga je niet voor mij verpesten!”
“au! Mama! Aub niet in mijn gezicht slaan! Alsjeblieft!Au het doet pijn mama!!” ze hield niet op.
Mijn hoofd begon te duizelen. Wanneer hield de pijn op!!
Verdeeeeeeeeeeeeeeeer Je schrijft echt super leeukk
Ik eis meeerrrr:P
Kussies A.
jaloezie
15-01-2010, 16:57
UUUUUUUUUPPP fantastisch verhaal:D
Farah_Tgr
15-01-2010, 18:05
Ga doooooorr :D
Oh my god.. Gewoon kogel door het hoofd van die stiefmoeder:|
haha ( nieuwe fan )
xx
Mevr0uwtje_S
15-01-2010, 20:24
Wij eisen meer vervolgjesss :D
hOuceimaChik
15-01-2010, 21:45
uppp gaa gauw veder aub!
upp mooi man
wel een triest verhaal
uuuppppp ga snellll vederrr
UHHHHHHUUUUUPPPP
MEER MEER MEEER MEER
marokkaantje_13
16-01-2010, 13:10
verder begint nog leuker te worden:p uppaa
top verhalen schrijf je ga zo door!
up
midargirl_17
16-01-2010, 15:43
geweldig!!!
ga gauw verder
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.