Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alleen Op De Wereld....(waargebeurd!!)

zuster18
02-02-2010, 14:58

nieuwe fan erbij!! top verhalen!!

hikaya82
02-02-2010, 15:11
Na een lange stilte draaide hij zich om en keek me met een vreemde blik aan. “ga verder Lina.”zei hij zacht. Ik vertelde hem wat ik allemaal meemaakte met Faisel en dat we stiekem getrouwd waren.”echt waarv Tamer, ik heb dit vooral gedaan omdat ik het gevoel had dat ik iets goed te maken had bij Allah swt. Ik had gezondigd en ik wilde mijn daad legaliseren.Stom he?” hij schudde zijn hoofd.”dat is niet stom, maar heel naief.”zei hij zacht. Ik weer naar de vloer.”en toen?”vroeg Tamer. Ik vertelde hem dat faisel steeds opnieuw excuusjes verzon om niet te hoeven scheiden van Dounya en mij zijn officiele vrouw te maken. Tamer grinnikte:”sorry dat ik het zeg, maar je hebt het hem ook heel makkelijk gemaakt om jou voor de gek te houden.” . ik voelde een steek in mijn maag. Hij had gelijk.”ja”zei ik met een brok in mijn keel.”en hoe zitten het nu tussen jullie?”vroeg Tamer. Ik keek hem aan.”er is geen ons meer. Dat is nu definitief verleden tijd, hij heeft voor zijn ouders en zijn vrouw gekozen en mij in de kou laten staan.”zei ik verdrietig. Tamer keek me nog steeds strak aan.”Ik bedoel qua gevoelens, voel je nog wat voor hem? En als hij je nu terug zou nemen?”vroeg hij. Ik had deze vragen niet verwacht. Ik keek hem verward aan.”Dat gebeurt niet,Tamer.”zei ik.” Maar stel!”zei Tamer boos. Ik slikte even.”dat zou ik mezelf niet weer aankunnen doen. Ik heb teveel geleden in mijn leven en ik hoop dat jij me dat kan doen vergeten. En ik zou tegen je liegen als ik zou zeggen dat Faisel mij helmaal niet meer zou doen, dat doet hij nog wel, maar dat vervaagt met de tijd. En ik weet zeker dat als je mij een kans zou geven dit sneller zal gebeuren dan jij denkt.Ik wil verder met me leven..verder met jou.” zei ik terwijl ik hem doordringend aankeek. Tamer draaide zich weer om en zei:”ik wil niet gebruikt worden door jou om Faisel te vergeten.”zei hij. Ik liep naar hem toe en legde mijn hand op zijn schouder.”Tamer dat zou ik jou nooit aan willen doen. Ik ben faisel al aan het vergeten, daar heb ik jou niet voor nodig. Ik heb alleen jou liefde nodig om verder te kunnen.”zei ik zacht. Hij draaide zich om en keek me nog steeds met een strakke blik aan. “lina, ik heb tijd nodig. Dit is niet niks voor me. maar ik beloof je niets.” Ik knikte en kee naar de grond.”ik begrijp het Tamer. In ieder geval bedankt voor het luisteren en dat je erover na wilt denken. Ik zal je met rust laten en hoor wel van jou als je er klaar voor bent.” Tamer stemte toe en pakte zijn jas. “salam Lina, misschien tot ziens.” Zei hij zacht en zo liep hij de deur uit naar buiten. Wat een prachtman. Ik werd nu echt verliefd op hem. Ik geef hem groot gelijk als hij me niet wil, maar de manier waarop hij het heeft opgevat verdient zwaar respect. Ik zou het laten gebeuren en vertrouw op het lot.

mystery_fessia
02-02-2010, 15:14
Wayoooowww gaat hij ja zeggen? Zeeeeeggg!! :love:

La-Iraqia
02-02-2010, 15:15
Upee:love:

hikaya82
02-02-2010, 15:35

Wayoooowww gaat hij ja zeggen? Zeeeeeggg!! :love: dat zeg ik lekker niet :lekkerpuh Nana na nana!

oem_firdous
02-02-2010, 15:43
Ga snel veder!!!!!

mystery_fessia
02-02-2010, 15:53
dat zeg ik lekker niet :lekkerpuh Nana na nana! Aaaaahh kom op! :eek: Ga vandaag nog verder dan! :huil:

cl2209
02-02-2010, 15:58
upupup ga snel verder wajow is egt mooi verhaal ben benieuwd wat er gaat gebeurenopschieten wajow niet normaal. Trouwens ik was een stille fan met alledrie je verhalen dat het waargebeurd is egt respect voor jullie Kusjes chaimae

hOuceimaChik
02-02-2010, 16:06
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

hikaya82
02-02-2010, 16:23
Natuurlijk vertelde ik alles aan Bouchra. Zij advisserde me om geduld te hebben. Als het voorbestemd was dan zou alles goed komen. Daar heeft ze gelijk in. Ik probeerde me zoveel mogelijk op mijn dagelijkse dingen te richten. Ik had via Hanae toch weer contact met mijn broertjes, behalve met Mo. Die wil nog steeds mniks van me weten en dat deed me nog steeds verschrikkelijk veel pijn. Maar ik wacht rustig af totdat het weer goed komt. Weken vlogen voorbij zonder dat ik iets van Tamer vernam. Ik wilde de hoop opgeven, maar iets in mij zei me dat ik dat niet moest doen. Ik heb vaak de neiging gehad om hem te bellen, maar ik hield me altijd net in. Ik lag te slapen en hoorde mijn telefoon in de verte overgaan. Slaperig keek ik naar het display en zag dat het Tamer was. Ik was meteen wakker.”hallo?”zei ik “hallo Lina, heb ik je wakker gebeld?”vroeg hij “nee hoor, ik lig net in bed”loog ik snel. “ooh gelukkig maar.” Er viel een stilte. “Tamer, zeg het maar. Het maakt niet uit wat het is.”zei ik zacht. “lina, ik heb heel lang nagedacht over jouw verleden en ik heb zovaak willen bellen, maar ik werd steeds weer tegengehouden…” zei hij zacht. “ooh ja..”zei ik. “ja ik heb je zo vaak af willen wijzen, omdat ik dacht niet te kunnen leven met een vrouw die zo’n bagage met zich draagt…maar..” Mijn hart ging tekeer.”Ik heb goed nagedacht en allah om hulp gevraagd. En ik heb besloten om het een kans te geven. Jouw lieve karakter en je eerlijkheid wogen iets zwaarder dan jou wverleden.” Mijn hart maakte een sprongetje,”ooh Tamer, je maakt me zo blij!”zei ik huilend.”ik zal de ideale vrouw voor je zijn omdat ik zeker weet dat jij de ideale echtgenoot zal zijn voor mij. Ik zal je niet teleurstellen insha allah.” Ging ik snikkend verder. “liefste, je hoeft niks te doen. Wees gewoon jezelf, want dan ben je voor mij al de ideale vrouw.”zei hij zacht. Ik begon weer van blijdschap te huilen. “ik wil je niet meer horen huilen, Lina. Vanaf nu zul je alleen maar lachen.” Zei hij. “Dank je Tamer. Je zult er geen spijt van hebben. Weltrusten.” Zei ik blij. “Lina?” “Ja?” “hou je echt van me?” vroeg hij met zijn lieve stem. “Ja natuurlijk anders zou ik dit allemaal toch niet doen.” Zei ik verlegen. “Lina, ik hou ook van jou en ik kan niet wachten je voor te stellen aan mijn familie.” “dat is lief. Ik kan niet wachten om ze te ontmoeten.” “slaap zacht liefste” “jij ook” en ik hing op. ik drukt mijn telefoon tegen mijn borst en begon weer te huilen van blijdschap. Ooh Ya rabbi, zou het zomaar kunnen dat ik gelukkig zou worden? Is de beproeving eindelijk voorbij?

zohraa10
02-02-2010, 16:36
hoebedoel je geen vervolg.. ik wOrd gek...

zohraa10
02-02-2010, 16:41
up up up up up up up up up up up up

MsVicePresident
02-02-2010, 16:48

Je hebt ons weer vermaakt met een paar super vervolgjes!! Shoqran!

Poesjjj
02-02-2010, 17:01
uppp. jij kan zooo mooi schrijven joh, pff heb echt respect voor linaa!! hoop dat ze gelukkig word!

asma94gv
02-02-2010, 17:17
uppp. jij kan zooo mooi schrijven joh, pff heb echt respect voor linaa!! hoop dat ze gelukkig word! ik hoop het ook inshaallah. :kus: asma

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55