Bekijk originele versie : Alleen Op De Wereld....(waargebeurd!!)
hassnaaa
01-02-2010, 21:46
ga gauw verder
ilham_magrabia
01-02-2010, 21:50
ga snel verderr:banana:
La-Iraqia
01-02-2010, 22:10
Upee na al die tijdd:love:
Blijf doorgaan habibaa:love:
hikaya82
01-02-2010, 22:10
Bouchra besloot Lina te bellen. Ze had een plan, want Lina zou nooit helemaal geloven dat Faisel haar niet waard is. Ze huilt nog elke avond om hem, maar dat moet afgelopen zijn. Ze nodigde Bouchra uit om de volgende dag langs te komen.
Bouchra stond me op het station al op te wachten.Ik zwaaide naar haar. Ik stapte de trein uit en vloog in haar armen. we huilden samen een tijdje voor we elkaar los lieten."ooh meissie wat heb ik je hard ndig" fluisterde ik in haar oor. Ze duwde me zachtjes van haar af." ik ga je helpen van Faisel af te komen. Maar eerst moet je overtuigd worden dat hij je niet waard is, anders zul je me altijd kwalijk blijven nemen dat ik jullie geen kans heb gegeven." zei Bouchra. Ik stapte de auto in en keek haar vragend aan." wat gaan we doen dan?" vroeg ik. " we gaan naar het huis van zijn ouders. Ik weet van mijn zwager dat Faisel daar altijd op zondag langskomt." mijn maag begon te draaien." nee bouchra, dat wil ik niet!" riep ik bang. " dat moet! daar kun je Faisel en zijn ouders confronteren. En dan zul je voor altijd weten of Faisel jou waard is." ze aaide mijn arm en zei geruststellend. " ik blijf erbij, maak je geen zorgen." ik keek haar angstig aan. ooh als dit maar goed gaat.
Bij het huis van Faisel's ouders aangekomen belde we aan. De deur zwaaide open en daar stond een vriendelijk oude vrouw. Het was zeker zijn moeder. Ze was blij Bouchra te zien en groette ons. We liepen naar binnen en daar zat Faisel met Dounya. Mijn hart ging tekeer als een gek! ik voelde de grond onder me vandaan verdwijnen. Faisel keek me met grote ogen aan. Dounya keek ons nieuwsgierig aan.Faisel's moeder vroeg ons te zitten. Bouchra begon met haar te kletsen en kwam uiteindelijk to the point." tante, dit is mijn vriendin Lina. Je weet wel de dochter van hassan.......?" de vriendelijke glimlach van Faisel's moeder verdween meteen van haar gezicht." en wat doet zij hier? waarom heb je haar meegenomen, Bouchra?" Faisel stond op en begon zijn moeder te kalmeren." wist jij hiervan Faisel?" hij schudde zijn hoofd." nee moeder echt niet. Ik zweer je." zei hij met een trillende stem.Hij keek Bouchra kwaad aan en riep" wil je aub vertrekken, je maakt mijn moeder overstuur!" Hij liep naar Bouchra en pakte haar bij haar arm vast en probeerde haar uit de bank te hijsen. Bouchra duwde hem weg" tante, ik ga pas weg als je alles weet!"riep ze. De moeder van Faisel keek haar vragend aan." wat moet ik weten?" Faisel begon weer aan Bouchra te trekken." Faisel laat haar spreken!" riep zijn moeder streng.
" zoals u weet tante, is Lina het meisje waar Faisel mee wilde trouwen, maar dat werd door jullie geweigerd en daarom is hij nu met Dounya getrouwd "ze keek Dounya met een vuile blik aan. Dounya stond op en schreeuwde:" wat?! jij liegt! " Bouchra negeerde haar en vertelde verder. Ik keek haar zwijgend aan. Het leek wel alsof ik naar een film keek. Ik voelde me zo raar." tante, Fausel was niet mans genoeg om te zeggen dat hij zielsveel van Lina hield en daarom heeft hij besloten om achter jullie rug om met haar te trouwen voor de imam. Wij hebben de akte bij als u me niet gelooft." Dounya gilde het uit en rende de woonkamer uit. Faisel bleef versteend staan. terwijl zijn moeder gechrokken naar hem keek." dat kan niet!"zei ze." jawel tante. ik vond dat u dit moest weten." Faisel's moeder stond op en liep naar haar zoon toe."Faisel zeg op is dit waar? " Faisel keek mij met een gebroken blik aan en knikte zacht. Zijn moeder gaf hem een klap in zijn gezicht." ben jij een man?!" vroeg ze met een trillende stem."je hebt ons allemaal voorgelogen!" Faisel begon te huilen." vergeef me moeder." zei hij huilend. Ik kreeg trillingen over mijn lichaam toen ik hem zo zag. Maar ik kon niets doen. ik dacht dat ik een hartstilstand zou krijgen.We bleven lange tijd zwijgend voor ons uitkijken. Totdat zijn moeder begon te praten
" ik geef je een keus, voor de laatste keer! als je bij Dounya wilt blijven dan ga je haar nu achterna en maak je het goed met haar." zei ze terwijl de tranen over haar wangen gleden. Bouchra en ik keken zwijgend toe.Ze ging zitten en hield haar hoofd vast." en als je met deze vrouw verder wilt, dan neem je haar nu bij haar hand en loopt voorgoed mijn huis uit." zei ze zacht. Faisel viel op zijn knieen begon haar hoofd te kussen. " Faisel ik wil nu weten wat je doet?" vroeg ze streng terwijl ze hem wegduwde.Faisel keek me aan met tranen in zijn ogen, ik zag de verwarring in zijn ogen, maar ik geloofde diep van binnen dat hij voor mij zou keizen." Tante, ik wil niet dat u Faisel verstoot om mij. Aub doe het niet." zei ik opeens.Faisel keek me verbaasd aan. Zijn moeder antwoordde niet op mij en keek Faisel nog steeds aan." Nou wat wordt het?" Faisel keek naar de grond en stond langzaam op.Hij liep naar mij toe en aaide mijn wang.Mijn hart ging tekeer, ik wilde hem zoenen.Maar tot mijn grote schrik, haalde hij zijn vingers van mijn gezicht en keek naar de grond. Daarna liep hij de woonkamer uit. Ik kon mijn ogen niet geloven! dit is niet waar! hij komt terug! ik begon hevig te huilen. Bouchra sloeg haar armen om me heen." Bouchra, wil je je vriendin aub meenemen en mijn huis verlaten. Faisel heeft een keuze gemaakt. en die aKte kan ze beter verscheuren want deze heeft geen enkele waarde." zei Faisel's moeder. ze keek me aan." Hij heeft zijn keuze gemaakt meisje." zei ze zacht. ik begon weer te huilen en schreeuwde" U heeft hem gedwongen!Moge Allah zich wreken van u hier en in het hiernamaals!!" ik stormde het huis uit en begon als een gek te rennen. Ik hoorde Bouchra in de verte roepen, maar ik was helemaal van de wereld.
hajar_magrabia
01-02-2010, 22:17
Verderr!!!!:love:
mystery_fessia
01-02-2010, 22:18
:eek:!!!
Ga ajb verdeerr!! Nog 1 stuk pleaasss :huil:
zonnebloem..
01-02-2010, 22:19
dit is zo erg meskiena
bentoe_alislam
01-02-2010, 22:23
uppp :)
nog 1 vervolgje pleassssssssssssss
Miss-tangawiaa
01-02-2010, 22:27
Pfff tranen die naar beneden rollen:O
Echt mooi :love:
hikaya82
01-02-2010, 22:29
Ik bleef maar rennen en rennen. Verderop zag ik het spoor. Ik wilde voor de trein gaan liggen dan was ik eindelijk af van dit leven en van deze pijn. Ik rende en kwam steeds dichterbij het spoor. Ik ging midden op het spoor staan en keek om me heen."Lina!! Lina!!"hoorde ik ieman droepen.Ik bleef versteend staan en hoopte dat een trein zou komen en mij omver zou rijden. Ik besloot om te gaan zitten op het spoor.Ik sloot mijn ogen en alles werd zwart.
Ik opende mijn ogen en zag een fel licht wat op mijn gezicht scheen. Ik knipperde een paar keer met mijn ogene en ontdekte vreemde gezichten die mij aankeken. "hallo ben je erweer?"vroeg een roodharige vrouw.Ik probeerde overeind te komen, maar dat lukte niet.Ik keek verder om me heen en zag dat ik in het ziekenhuis lag. Ik herinnerde me wat ik net aan het doen was en begon heviog te huilen. De roodharige vrouw probeerde mij te kalmeren terwijl een man mij een spuit in mijn arm gaf. Ik schreeuwde het uit en begon te slaan en te schoppen. Ik werd stevig vastgehouden en even later verzwakte ik werd alles weer zwart voor mijn ogen.
"lina? Hbiba word eens wakker."hoorde ik in de verte. Ik opende langzaam mijn ogen en zag het lieve gezicht van Bouchra en mijn zusje Hanae. Hanae was aan het huilen."niet doodgaan lina! ik heb je nodig" zei ze snikkend. Ik had overal pijn en sloot mijn ogen weer.
een paar dagen later....
Ik mocht weer naar huis. Bouchra bracjht me naar huis en verzekrede me dat ze elke dag langs zou komen. Hanae nam de verantwoordelijkheid om voor me te zorgen en dat deed ze met liefde. Ooh wat houd iik toch van deze meiden. Zij waren mijn enige steun en toeverlaat na Allah swt. Na een paar dagen kwam ik mijn bed uit en begon weer onder de mensen te komen. Ik uilde mezelf nog steeds elke nacht in slaap.
Op een nacht werd ik wakker gebeld. Ik nam slaperig op.
"hallo?" vroeg ik
"Hallo Lina?" vroeg een bekende stem. Ik was meteen wakker. Het was Faisel!
"Faisel?"vroeg ik.
" Ja liefste dat ben ik."
"Ooh Faisel.."en ik begon te huilen. Ik kon niet meer stoppen.
"schatje stop aub met huilen. Ik ben het niet waard."zei hij huilend.
Nadat ik gekalmeerd was begon ik weer te praten:"waarom Faisel? waarom heb je me kapotgemaakt?"
"Omdat ik een klootzak ben."zei hij zacht.
"ik zal het je nooit vergeven, je hebt me zo vaak gekwetst.."zei ik weer huilend.
"ik weet het. Maar ik zal altijd van je blijven houden."
"waarom doe je dit? waarom?"
"je kunt zeggen wat je wilt, maar ik hou van je en ik geloof dat we bij elkaar komen Lina." zei hij vastberaden.
"wanneer Faisel? hoe lang moet ik wachten op jou?" vroeg ik.
"je moet niet wachten, maar als het mekteb is dan komen we vanzelf ooit weer bij elkaar."
"wat moet ik daar nu mee? weet je wel wat je me aandoet?"
Faisel antwoordde niet."hallo Faisel? Hallo?" zei ik. hij had opgehangen! Ya Rabbi wat een marteling! Ik huilde totdat mijn hart bijna uit mijn borst viel. Ik besloot om op te staan en twee rakaat te bidden. Het werden er uiteindelijk 16! na dit gebed werd ik rustiger en kon ik eindelijk slapen. Ik heb dit als routine gehouden en doe deze gebeden elke nacht. totdat Allah swt alle pijn uit mijn hart zou verwijderen.Ik bleef om Faisel huilen, maar de pijn werd minder.
hikaya82
01-02-2010, 22:31
Nu ga ik me klaarmaken voor bed. Ik ga morgen verder. Het verhaal is bijna afgelopen....( ik wil het niet al te uitgebreid houden zodat het niet gaat vervelen.)
Slaap lekker allemaal!
xxxjes
Hiba
mystery_fessia
01-02-2010, 22:33
Zooo kort!! :eek:
Wij willen een lange vervolg, he dames! :ego:
hikaya82
01-02-2010, 22:37
Zooo kort!! :eek:
Wij willen een lange vervolg, he dames! :ego:
Ik zal het morgen afmaken met een extra lang vervolgje.I promiss:sjans:
dikke kus
xxxjes
Hiba
mystery_fessia
01-02-2010, 22:39
Ik zal het morgen afmaken met een extra lang vervolgje.I promiss:sjans:
dikke kus
xxxjes
Hiba
Ik hou je daaraan! :hadj:
Sweet dreams :sjans:
hikaya82
01-02-2010, 22:41
nou ik vond het verhaal eerst geweldig maar ik heb toch een gevoel dat het verhaal 80% verzonnen is het is te veel voor 1 persoon om op te nemen en toch heel positiefte blijven en dan nog dat ze met hem in de moskee is getrouwd daar geloofd toch niet meer in maar in elk geval je bent wel een ontzettende goeie schrijfster.
kus kus kus kus een nieuwe FAN
geloof me dat het waar is! er zijn mensen die beproefd worden door Allah swt. En als je imaan sterk genoeg is dan bijt je je overal doorheen. En wat betreft de akte bij de imam ( 3a9d nikaa7) dat gebeurt zo vaak tegenwoordig.Jij weet niet hoe vaak, trust me. Natuurlijk zal niet alles gegaan zijn zoals ik het beschrijf, maar ik heb het zo goed mogelijk na verteld. Ik hoop dat je verder leest.
groetjes
Hiba.
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.