Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alleen Op De Wereld....(waargebeurd!!)

tanger-babe
01-02-2010, 14:03

Nieuwe fan uppp??

zinaa_nador
01-02-2010, 14:12
:eek: :wow: :wow: :wow: WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOW:ee k: WAT erugggggg man oeff wat ze alle maal heef megamaakt wollah oeFF meskinaaa ik hoop dat ze gelukig iis wollah wenss haar egggt veel geluk ik heb respect voor haar man. ik hoop snell dat je verder gaat schijven meidd & trouwens al joun verhalen zijn egt mooi gescheven man RespeCT Kuss JE (K)trouwen :kus: fann

tamasintjuh
01-02-2010, 17:24
heeey meid,, wollah echt een prachtig en treurig verhaal wat je allemaal hebt meegemaakt. en dat je er de moed in hebt om het ons allemaal te vertellen in woorden. ik heb respect voor je hoe je dit allemaal vol houdt. Dit allemaal is teveel voor een MENS. Insh Allah is het nu beter met je gegaan en heb je het geluk die je wou na veel sbar Insh Allah! meid type aub een vervolgjee..... veel liefs tamasintjuh

Amazighjee15
01-02-2010, 19:25
hoelang moeten we nog wachten met het gevolgg joh

asma94gv
01-02-2010, 19:52

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup ga gauw verder ik ga op van de zenuwen spannend!!!

all_030
01-02-2010, 19:54
UP!

hikaya82
01-02-2010, 20:18
hallo allemaal, Ik heb mijn tentamen gehaald! een dikke vette 8! en sorry dat ik niks meer geplaatst heb, maar het weekend blijft lastig voor me. Ik heb nog een man en ouders waar ik naartoe ga!hahaha! maar ik ben er weer! bedankt voor jullie belangstelling. ik lees altijd de reacties een voor een! super! ik ga zsm een vervolgje plaatsten! bedankt voor jullie geduld! xxx Hiba

mystery_fessia
01-02-2010, 20:20
hallo allemaal, Ik heb mijn tentamen gehaald! een dikke vette 8! en sorry dat ik niks meer geplaatst heb, maar het weekend blijft lastig voor me. Ik heb nog een man en ouders waar ik naartoe ga!hahaha! maar ik ben er weer! bedankt voor jullie belangstelling. ik lees altijd de reacties een voor een! super! ik ga zsm een vervolgje plaatsten! bedankt voor jullie geduld! xxx Hiba Aaaaahh your back!! Nu willen we een xxxxxxL vervolg! :love: :sjans:

Mocr0owLaila
01-02-2010, 20:22
hallo allemaal, Ik heb mijn tentamen gehaald! een dikke vette 8! en sorry dat ik niks meer geplaatst heb, maar het weekend blijft lastig voor me. Ik heb nog een man en ouders waar ik naartoe ga!hahaha! maar ik ben er weer! bedankt voor jullie belangstelling. ik lees altijd de reacties een voor een! super! ik ga zsm een vervolgje plaatsten! bedankt voor jullie geduld! xxx Hiba Goedzo meid :hoera:. Insha'allah, doe rustig aan!

hikaya82
01-02-2010, 20:28
Misschien komt et toch goed tussen lina en fayssal &heeft fayssal verteld wat hij voelde aan lina en linaa heeft het aan haar verteld Ik heb namelijk beide kanten gehoord. Ik ken zowel Faisel als Lina heel goed!;)

aniissaa
01-02-2010, 21:25
hallo allemaal, Ik heb mijn tentamen gehaald! een dikke vette 8! en sorry dat ik niks meer geplaatst heb, maar het weekend blijft lastig voor me. Ik heb nog een man en ouders waar ik naartoe ga!hahaha! maar ik ben er weer! bedankt voor jullie belangstelling. ik lees altijd de reacties een voor een! super! ik ga zsm een vervolgje plaatsten! bedankt voor jullie geduld! xxx Hiba Goed zoo meid dus je bent een slimme meid maar wil je nu dan wel een hele hel hele lang vervolg plaastsen:D

hikaya82
01-02-2010, 21:28
Dagenlang heb ik geprobeerd Faisel te bellen maar hij had zijn telefoon uit staan. Ik werd helemaal gek! Ik hing elke avond huilend aan de telefoon met Bouchra. Ze was mijn grootste steun.Ik at bijna niets meer en slapen kon ik ook niet meer. Bouchra had er ondertussen schoon genoeg van en was vastbesloten om hier iets aan te doen. Intissar was van een jongen bevallen en hield een babyfeest. Ze vroeg Bouchra om Lina mee te nemen, maar Bouchra besloot dat dit geen goed idee was. Maar het was wel het ideale moment om Faisel te spreken. Die avond hielp ik mijn zus en mijn moeder met de gasten en het eten. Ik groette iedereen beleefd, zelfs Dounya en haar familie. Wat een stelletje heksen zijn het!bah! Bouchra besloot na het eten naar het huis van faisel's ouders te gaan waar de mannen waren. Ze belde haar zwager en vroeg hem of hij Faisel naar buiten kon laten komen. Na 5 minuten kwam Faisel naar buiten. Bouchra stapte uit haar auto en liep naar hem toe.Faisel keek haar vreemd aan. "he bouchra is er iets?" Bouchra keek hem kwaad aan en knikte. "natuurlijk is er iets! stap in en ik zal je zeggen wat er is!" faisel stapte in en Bouchra reed een blokje om. daarna parkeerde ze haar auto en bebiel hem uit testappen. Faisel bleef haar maar verbaasd aankijken. "wie denk je wel niet dat je bent!"begon Bouchra meteen. Faisel deinsde even naar achteren en keek haar vreemd aan. "wat bedoel je, Bouchra?" Bouchra begon hard te lachen. "wat ik bedoel?! wat ben jij een eikel zeg! Ik bedoel Lina!!"riep ze woest. Faisel zweeg en keek naar de grond."Terwijl jij je tweede honeymoon viert is Lina kapot aan het gaan!! Zij is toch ook je vrouw of was dat alleen toen je haar nodig had! vertel op lafaard!"riep ze.Faisel keek op."en nu moet je je gedeisd houden, ik ben geen lafaard. Ik wilde haar geen pijn doen!"riep hij. Bouchra sloeg met haar vuist op de motorkap van haar auto."dat doe je wel klootzak! dat doe je wel verdomme!" Faisel keek weer naar de grond."wat moet ik doen dan? Ik zit tussen twee vuren! mijn ouder en Dounya aan de ene kant en mijn toekomst met Lina aan de andere kant. Ik ga er kapot aan! het probleem is dat ik van Lina hou, maar ook van mijn ouders.Ik kan ze toch niet ongehoorzamen.Wat als ze me vervloeken?! dan worden Lina en ik toch nooit gelukkig!"zei hij met vochtige ogen.Bouchra keek op"als ze echt van je houden dan vervloeken ze je niet! niet om zoiets! ze zien toch hoe ongelukkig je was met Dounya!Misschien kan je het hen wijsmaken, maar ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen. Jij houdt niet van Dounya!" riep ze uit. Dat doe ik wel, Bouchra! maar"riep hij uit. Bouchra keek hem verbaasd aan."waarom laat je Lina dan niet met rust! Laat haar haar eigen leven leiden. En zoals jij een ander hebt gevonden kan zij dat misschien ook.geef haar geen hoop meer." Faisel liep naar haar toe en zei zacht: "dat kan ik niet. Lina is iets anders, daar kan geen enkele vrouw tegenop." Bouchra gaf hem een duw en riep" wat een bullshit! jij bent de grootste lafaard en profiteur die ik ken! Ze had nooit met jou zogenaamd moeten trouwen! jij zult nooit mans genoeg zijn voor haar. Tfoe!" faisel liep naar haar toe en hield haar polsen vast."jij moet nu je gore bek houden meisje anders zul je hier spijt van krijgen."siste hij."kom maar op a lafaard, of moet je hiervoor ook toestemming van je ouders vragen? kijk naar jezelf man!"en ze trok wild haar handen los."Ik ga naar Lina en zal haar vertellen dat ze jou voorgoed moet vergeten en met haar leven verder moet.Met een man die haar verdient!" ze liep naar haar auto."met wie dan? wie moet haar nog?"schreeuwde hij. Bouchra hield zich in. Dat is hij niet waard.Die ezel!"ze is een afgelikte boterham en ik ben de enige die dat voor lief neemt en dat weet zij dondersgoed!"riep hij nog een keer.Bouchra draaide zich om en ontplofte:"dan leef jij in een fantasiewereld jongen! weet je wel dat ze verschillende echte huwelijksaanzoeken heeft gehad van echte mannen! maar ze heeft elke keer nee gezegd omdat zij gelooft in dat onzin-huwelijk van jullie. maar let op mijn woorden Faisel! Lina komt beter terecht dan jij ooit zult kunnen dromen! Let maar op. ik zal haar blijven steunen totdat het lukt!" Faisel kwam naar haar toegerend."wat bedoel je met huwelijksaanzoeken? van wie? ik vermoord ze!"Bouchra duwde hem opzij en stapte in haar auto."in ieder geval meer mans dan jij. en die loze dreigementen die mag je tegen je vrouwtje gaan uiten en niet tegen mij! ik weet wat jij waard bent!. ze startte snel de motor en scheurde de straat uit. Haar hart klopte als een gek! ze was echt bang dat hij haar iets zou aandoen, maar alhamdoulilah hij kon niks! En nu ga ik Lina's leven veranderen. Ze moet die zwakkeling vergeten!

Nad0ria_
01-02-2010, 21:32

Ik moet nu eigenlijk leren voor een tentamen, Maar voordat ik daar aan kan beginnen moet ik eerst een vervolg hebben gelezen, haha Het verhaal is prachtig geschreven, alleen jammer dat iemand dit gewoon echt heeft moeten meemaken.. Te veel voor iemand.. Ik hoop dat ze nu wel mooie en gelukkige tijden heeft

hajar_magrabia
01-02-2010, 21:35
:love::love: Ga gauw verder meid!!! Prachtig:o

aniissaa
01-02-2010, 21:39
Gaah veder woow je kan het gwn zooooozoooozooo goed meid VERVOLG NOG EENTJEE..!!A.U.B. -XX-

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56