Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alleen Op De Wereld....(waargebeurd!!)

mouna
22-01-2010, 12:55

Uppppppppppppppppppppppppp! Supermooi!

Ouafatjuh
22-01-2010, 14:00
Sooo gemeeen!!!:( P.s : Jullie zijn er ook vroeg bij!!:p

hikaya82
22-01-2010, 15:08
De volgende dag stond ik bibberend van de kou op. Ik had vanochtend geen s7or gedaan omdat het te koud was. Ik zal vandaag met een lege maag moeten vasten. Maar dat was niet mijn ergste zorg. Ik nam de rekeningen erbij en begon te bellen naar de energiebedrijven. Na een lange discussie heb ik een betalingsregeling kunnen treffen. Ik zou vanvaond weer gas en licht hebben. Opgelucht hing ik op. Ik vertrok naar mijn werk. Ik voelde me zo zwak, maar ik kon niet thuis blijven. Een paar uur later… Ik besloot om toch maar richting huis te gaan, omdat ik me toch niet goed voelde. Onderweg naar huis belde Bouchra. “hallo meid” zei ik met een vermoeide stem. “he schatje, hoe is het?” vroeg ze. “Ja het gaat wel.” “Je klinkt niet goed. Vertel wat er is.” “Nou ik zit zonder gas en licht omdat mijn lieve broer de rekeningen niet heeft betaald.hij ging ervan uit dat ik dat zou doen!” “dat meen je niet! Heb ik niet verwacht van Mo!” “Ik ook niet, maar hij zit dag en nacht bij mijn stiefmoeder en die geeft hem een hersensspoeling”!” zei ik verbitterd.”hoe kan hij daar nou naartoe gaan? Ze hebben jou mishandeld!” “Nou ze hebben hem een heel ander verhaal verteld. In zijn ogen ben ik een vuile slet die gewoon weg is gelopen omdat ze vrijheid wilde.” “pffffff dat hij dat gelooft!” “Je kent mijn stiefmoeder niet, ze kan echt poeslief zijn en hij is een jongen dus hem zal ze echt niet aanraken.” Terwijl ik met Bouchra in gesprek was zag ik Mo het huis uitlopen.”he bouch, Mo is hier ik ga hangen. Bel je later” “Is goed meid, later!” Ik hing op en liep op mijn broer af. “wat doe jij hier?” vroeg ik boos. “Kan ik ook aan jou vragen. Jij werkt toch?” zei hij bot. “gaat je niks aan!” zei ik boos. “even dimmen meisje! Ik ben je vriendje niet !”riep hij. “Wollah ik dacht dat ik een broer had die mij zou kunnen helpen en beschermen. Maar ik heb net zoveel aan jou als aan mijn echte ouders, helemaal niks dus!”zei ik met tranen in mijn ogen. Ik wilde langs hem heen lopen maar hij hield mij tegen.”ga dan terug naar huis, ik zal ervoor zorgen dat je niets overkomt.”zei hij zacht. Ik kon mijn oren niet geloven. Ik stroopte mijn mouw omhoog en liet hem een litteken zien.”wil je dat ik terugga naar een vrouw die mij heeft proberen te verminken met een hete barbecuespies!” schreeuwde ik. Mo keek geschrokken naar mijn litteken. Ik trok mijn mouw terug en keek hem aan.: dus zeg me nooit dat ik terug moet naar die hel! Als jij het daar naar je zin hebt dan moet je vooral daar blijven wonen, maar vertel me niet wat ik moet doen. Ik ben alleen op deze wereld. Dat is al jaren zo lieve broer!” mijn tranen gleden over mijn wangen en mijn hart brak in duizend stukjes. Ik duwde Mo weg en rende naar huis. ik deed de deur open en sloeg deze hard achter me dicht. ik liet me op de grond zakken en begon nog harder te huilen. Mijn telefoon ging over het was Faisel.verdrietig nam ik op. “ Salaam, alles goed?” “nee dat is het niet! Ik heb geen zin meer in dit kloteleven Faisel!” schreeuwde ik. “doe even rustig, waar ben je?!” “ik ben thuis, maar ik wil niemand zien!! Laat me met rust!!”schreeuwde ik en ik hing op. Ik gooide mijn telefoon weg en begon met de achterkant van mijn hoofd tegen de muur te bonken hopend dat ik mezelf zou kunnen verwonden. Alle opgekropte emoties kwamen eruit. Ik realiseerde me dat ik er echt helemaal alleen voor stond. Even later hoorde ik geklop op de deur. Ik bleef muisstil liggen want ik wilde geen bezoek. Het geklop bleef maar doorgaan. Plots hoorde ik Faisel’s stem:”Lina doe verdomme open of ik breek die deur open!!” ik stond trillend op en liep naar de deur. “ik zei toch dat ik niemand wilde zien! Ga weg!”riep ik.”Doe open! Wollah Lina ik breek die deur!!” brulde hij. Met trillende handen deed ik open. Daar stond faisel met rode ogen van woede. Hij ademde zwaar. Ik keek hem angstig aan.

zonnebloem..
22-01-2010, 15:11
wajaw dit is zo erg up

hikaya82
22-01-2010, 15:34

[SIZE="3"][/SIZE “wat wil je? ik zei toch dat ik niemand wilde zien!”zei ik boos. “Waarom doe je dit? Wil je mij gek maken!!”riep hij. Hij duwde mij opzij en liep naar binnen. “doe die deur dicht.”zei hij. Ik gehoorzaamde. Hij keek om zich heen en zag de rommel die ik in mijn hysterisch huilbui heb aangericht.”wat kom je doen! Ik heb je medelijden niet nodig dus je kan weer gaan!”zei ik boos. Hij keek me doordringend aan. Hij deed een stap dichterbij en hield mijn handen vast.”Lina je hebt me laten schrikken, ik dacht dat je jezelf iets zou aandoen.”zei hij zacht.ik trok mijn handen los.”En wat geef jij daarom?” zei ik verbitterd.”doe rustig, Lina”zei hij sussend. “en anders? ga je mij dan ook in elkaar slaan?!”riep ik. “natuurlijk niet!”riep Faisel.”rot op aub! ik heb geen behoefte aan deze shit!!”huilde ik.”wat ben jij een bitch zeg! Geen wonder dat je alleen bent!”riep hij. Mijn hart brak bij het horen van die woorden. Ik keek hem met grote ogen aan. Ik had een brok in mijn keel en kon geen woord uitbrengen. In plaats daarvan bleef ik hem maar aanstaren. Faisel Shit! Wat heb ik gezegd!Lina keek mijn nog steeds ongelovig en verdrietig aan met haar grote betraande ogen. Het liefst zou ik haar in mijn armen nemen en de pijn van mijn woorden wegkussen. Maar dat ging niet. Ik moet me inhouden.”sorry Lina, dat meende ik niet”zei ik zacht. Ze kwam dichter bij me staan en fluisterde”je hebt gelijk, Faisel.” Toen ze die woorden uitsprak kon ik mezelf niet meer bedwingen. Ik pakte haar stevig vast bij haar schouders en drukte haar tegen mijn borst aan.”sorry schatje! Sorry!” ze rukte zich los.”raak me niet aan!” ze deinsde een paar stappen terug.”wil je aub gaan voordat je nog meer fouten begaat.”riep ze.Ik bleef haar verdrietig aan kijken en draaide me om. Opende de deur en keek haar nog 1 keer aan.”sorry Lina.”zei ik met een brok in mijn keel. Ik sloot de deur achter me en liep met lood in mijn schoenen een brok in mijn keel en een knoop in mijn maag naar huis. Arme Lina…. ]

Mrs.A
22-01-2010, 15:40
uuuuuuppp Super Zoals Altijddd

ssunshine_
22-01-2010, 16:54
wauw, wat kan jij mooi schrijven. Helaas is het een waargebeurd verhaal!!! Miskan, was een sbar heeft zij!

Mevr0uwtje_S
22-01-2010, 17:34
aaah :traan1: :huil:

jaloezie
22-01-2010, 18:36
UUUUUUUUUUUUPPPPP:D _________________________ http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3022533

maantjj
22-01-2010, 19:45
Hey lieverd Je doet het echt super goed :goedzo: Please go one, UP! :banana: Dit verhaal is echt verslavend & jammer dat het waargebeurd is. xx - je fannetje.

Mrs.A
22-01-2010, 20:03
Uuuuuuuuuuuuup

Nad0ria_
22-01-2010, 20:19
Ga gauw verder! Uuuuuuuuuuuuuuuuup

asma94gv
22-01-2010, 20:30

wayoooooooooooooooooooooooooooooooooo egt erg uuuuuuuuuuuuuuuuuup

Fashion_Juillet
22-01-2010, 21:53
upupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupupp p zo zielig voor haar:traan1: meskina, inshallah gaat het nu beter

bentoe_alislam
22-01-2010, 23:29
ga verderrrr meidd , je doett het supperrrrr ;) het is echt verslavenddd .. ;) upppp

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56