Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meiden---> Wat voor echtgenote ben jij?

Pagina's : [1] 2 3

DaNGeRouZLy
20-06-2004, 00:29

Misschien ben je al getrouwd misschien nog niet maar hoe zie jij jezelf als je getrouwd bent? :Iluvu: Ben je meer een zorgzaam type, heel ondernemend of toch meer afwachtend? Wat zou jij allemaal voor je partner doen? Alvast bedankt voor het reageren en tot ziens :zwaai: jongens kunnen reageren in deze topic: http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&postid=5243405#post5243405 ciao xXx Aminaatje:zwaai:

GoogolPlex
20-06-2004, 00:32
Origineel gepost door DaNGeRouZLy Misschien ben je al getrouwd misschien nog niet maar hoe zie jij jezelf als je getrouwd bent? :Iluvu: Ben je meer een zorgzaam type, heel ondernemend of toch meer afwachtend? Wat zou jij allemaal voor je partner doen? Alvast bedankt voor het reageren en tot ziens :zwaai: jongens kunnen reageren in deze topic: http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&postid=5243405#post5243405 ciao xXx Aminaatje:zwaai: 1 woord----------> PERFECT

me_ilhem20
20-06-2004, 00:46
Origineel gepost door DaNGeRouZLy Misschien ben je al getrouwd misschien nog niet maar hoe zie jij jezelf als je getrouwd bent? :Iluvu: Ben je meer een zorgzaam type, heel ondernemend of toch meer afwachtend? Wat zou jij allemaal voor je partner doen? Alvast bedankt voor het reageren en tot ziens :zwaai: jongens kunnen reageren in deze topic: http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&postid=5243405#post5243405 ciao xXx Aminaatje:zwaai: ik ben zeer zorgzaam..... mijn mannetje zal inshalaah niks te klagen hebben.... ik zou lekker voor hem koken.... (liefde gaat door de maag) ik zou altijd blijven communiceren met hem..... zal speels met hem zijn.... :Iluvu: ik geef en hij geeft.... altijd met leuke ideetjes komen zodat het huwelijk niet versloebert... me zelf altijd aantrekkelijk houden voor hem zodat die niet naar andere dames kijkt... ;) en tig meer.... maar het allerbelangrijkste natuurlijk is het vertrouwen... :zwaai:

miss_saliha
20-06-2004, 00:48
Alles wat een man te wensen heeft...:D

Kaatje
20-06-2004, 00:56

Hij zal niets tekortkomen, op elk gebied niet ;) Nu maar hopen dat ik 'm snel zal vinden :wat?!:

DaNGeRouZLy
20-06-2004, 01:02
Origineel gepost door me_ilhem20 ik ben zeer zorgzaam..... mijn mannetje zal inshalaah niks te klagen hebben.... ik zou lekker voor hem koken.... (liefde gaat door de maag) ik zou altijd blijven communiceren met hem..... zal speels met hem zijn.... :Iluvu: ik geef en hij geeft.... altijd met leuke ideetjes komen zodat het huwelijk niet versloebert... me zelf altijd aantrekkelijk houden voor hem zodat die niet naar andere dames kijkt... ;) en tig meer.... maar het allerbelangrijkste natuurlijk is het vertrouwen... :zwaai: :goedzo: Insha`allah krijg je iemand die jou ook zo goed behandeld :Iluvu: xXx Aminaatje

DaNGeRouZLy
20-06-2004, 01:04
Origineel gepost door miss_saliha Alles wat een man te wensen heeft...:D :goedzo:

DaNGeRouZLy
20-06-2004, 01:05
Origineel gepost door kaaatje Hij zal niets tekortkomen, op elk gebied niet ;) Nu maar hopen dat ik 'm snel zal vinden :wat?!: Insha`allah :D xXx :zwaai:

me_ilhem20
20-06-2004, 01:05
Origineel gepost door DaNGeRouZLy :goedzo: Insha`allah krijg je iemand die jou ook zo goed behandeld :Iluvu: xXx Aminaatje inshaalaah jij ook :zwaai:

DaNGeRouZLy
20-06-2004, 01:07
Origineel gepost door me_ilhem20 inshaalaah jij ook :zwaai: Amien ik kan niet wachten:stout: doegg :zwaai:

_SiMa_FoR_LiFe_
20-06-2004, 11:05
Liefde & Vertrouwen voor elkaar!!! Zal hem netjes behandelen....:Iluvu:

Lady_moi
20-06-2004, 11:09
Ik zal hem inshallah alles geven waar zijn hartje naar verlangd :o

DaNGeRouZLy
20-06-2004, 13:59
Origineel gepost door _SiMa_FoR_LiFe_ Liefde & Vertrouwen voor elkaar!!! Zal hem netjes behandelen....:Iluvu: dat is idd heel belangrijk :Iluvu: bedankt voor het reageren xXx :zwaai:

DaNGeRouZLy
20-06-2004, 14:00
Origineel gepost door Lady_moi Ik zal hem inshallah alles geven waar zijn hartje naar verlangd :o :goedzo: me2 :o Insha`allah xXx :zwaai:

lalahabiba
20-06-2004, 14:14

als ik hem eenmaal gevonden heb zal ik voor hem iemand zijn die hij kan vertrouwen, iemand met wie hij over alles kan praten, iemand die hem heel veel liefde geeft, die voor hem zorgt, die een arm om hem heen slaat als hij dat nodig heeft, iemand die hem de ruimte geeft als hij dat nodig heeft, kortom iemand die hem in zijn behoeftes zal voorzien!! uiteraard verwacht ik wel ongeveer net zoiets terug van hem, het moet wel van twee kanten komen anders is er voior mij weinig om te geven.

Pagina's : [1] 2 3