Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gericht aan de dames!

Pagina's : [1] 2 3

plasatoro
06-01-2010, 00:34

Salam oe3likoum Ik heb een vraag a.u.b. laat je haat reactie en negatieve commentaar voor je ik meen dit serieus. Ik ben een dame die heeft afgezworen om nooit meer te trouwen ik denk er niet aan heb er ook geen behoefte aan. Nu bedenk ik mij dat ik wel een hele grote kinderwens heb om een kind optevoeden. Ik dacht eerst aan een spermabank ofzelfs een kind uit marokko te adopteren. Ik weet dat het soenna is om te trouwen maar heb 1maal bindingsangst en wil het ook niet meer proberen kom niet met ga naar fki of wat dan ook want daar geloof ik al helemaal niet in. Wat zou jij doen in mijn plaats en dat je weet dat je kind alleen hallal op de wereld moet komen. Mag je dan naar een spremabank of een kind adopteren en wie denkt hier ook aan. Ook aan de dames die geen kinderen kunnen krijgen hoe zij hun kinderwens zouden vervullen. Groetjes van toro

fadoua1980
06-01-2010, 00:39
Ewa in dat geval zou ik een kindje/s adopteren.. Spermabank is haram he.. Toch raad ik je aan wat aan die bindingsangst te doen meid..

plasatoro
06-01-2010, 00:47
waarom is de spermabank haram er zijn ook donoren die niet anoniem zijn het gaat er toch om als het kind maar weet wie haar ouders zijn toch. Om eerlijk te zijn meid ik ben blij met mijn bindingsangst zo hoef ik geen ellende meer mee te maken

fadoua1980
06-01-2010, 00:53
waarom is de spermabank haram er zijn ook donoren die niet anoniem zijn het gaat er toch om als het kind maar weet wie haar ouders zijn toch. Om eerlijk te zijn meid ik ben blij met mijn bindingsangst zo hoef ik geen ellende meer mee te maken het feit is dat je een kind wekt van een man die niet getrouwd is met je, dat is dus haram. Of dat nu door sex gebeurd of via spermabank , is geen verschil. Ewa jij kent jou situatie het beste, vind het wel erg, maar ik begrijp je punt hoor, van mannen krijg je gewoon een punthoofd van..:hihi: geintje Ik wens je veel sterkte met je besluit!

plasatoro
06-01-2010, 00:59

masi ha punthoofd oe safi

fadoua1980
06-01-2010, 01:05
masi ha punthoofd oe safi komt wel goed inshaallah:sjans:

JaaMaaL
06-01-2010, 02:06
sterkte meid.. Hoop dat het insha allah Goed komt..

fairouz101
06-01-2010, 09:34
Mag ik vragen waar die bindingsangst vandaan komt. Je geeft aan dat je nooit meer wilt trouwen. Ben je een keer eerder getrouwd geweest?

MocroTiger
06-01-2010, 09:48
adopteer een kind uit Marokko... dat is hoe dan ook een uitstekende oplossing...

diina90
06-01-2010, 10:13
Ben je ooit getrouwd geweest?? dat je last hebt van biddingsangst? Ik heb er eerlijk gezegd ook last van ik hoor tegenwoordig heel veel scheidingen. :confused: Mensen die paar maanden zijn getrouwd en gelijk weer scheiden. Liever blijf ik me hele leven bij papie en mamie geen gezeik geen hoofdpijn:D

plasatoro
06-01-2010, 12:57
ik ben inderdaad eerder getrouwd geweest.

fairouz101
06-01-2010, 14:14
Wat is er gebeurd dat je niet meer aan een 2de huwelijk wilt denken

na3eema
06-01-2010, 14:54
waarom is de spermabank haram er zijn ook donoren die niet anoniem zijn het gaat er toch om als het kind maar weet wie haar ouders zijn toch. Om eerlijk te zijn meid ik ben blij met mijn bindingsangst zo hoef ik geen ellende meer mee te maken maar zo sta je wel droog...tenzij je een sexrelatie aangaat of scharreltjes neemt.

na3eema
06-01-2010, 14:56
Ben je ooit getrouwd geweest?? dat je last hebt van biddingsangst? Ik heb er eerlijk gezegd ook last van ik hoor tegenwoordig heel veel scheidingen. :confused: Mensen die paar maanden zijn getrouwd en gelijk weer scheiden. Liever blijf ik me hele leven bij papie en mamie geen gezeik geen hoofdpijn:D probeer n huwelijk n keer uit. daarna mag je zelf bepalen of je getrouwd blijft of gewoon de wijde wereld ingaat als vrijgezel

Onbekend030
06-01-2010, 15:28

Nou meid veel sucses met je besluit .:hadj: Want ik zou het zelf egt niet weten Maar kzou wel zeggen doe wat aan die bindingsangst. Blijven wachten alles is mekteb :kus:

Pagina's : [1] 2 3