Bekijk originele versie : spullen naar Marokko brengen veilig en betrouwbaar
Salam iedereen
Ik heb een neef die spullen brengt naar Marokko......tanga l3rayche rabat casa en Marrakech!!!!
hij komt deze week deze kant op vanuit Spanje......
pm me voor de afhandeling:goedzo:
loulou2010
05-01-2010, 21:46
hey bidawia,
brengt hij ook spullen vanuit casa naar nl?
gr. loulou:D
hey bidawia,
brengt hij ook spullen vanuit casa naar nl?
gr. loulou:D
yes doet ie....pm me maar:goedzo:
sissie73
05-01-2010, 22:36
salaam is het per kilo en hoe veel
salaam is het per kilo en hoe veel
check je pm meid:goedzo:
sousou_s
06-01-2010, 13:53
hoeveel vraagt hij per kilo? we hebben gister nog wat vaten olie binnen gekregen en die man vroeg er €2,50 per kilo..
hoeveel vraagt hij per kilo? we hebben gister nog wat vaten olie binnen gekregen en die man vroeg er €2,50 per kilo..
Hij vraagt ook €2.50.....maar hij gaat deze week naar marokko daarom dat ik deze topic open:goedzo:
xx_riffia
10-01-2010, 00:15
Gaat je neef ook langs meknes?
En hoeveel keer per maand gaat ie heen en weer?
Gaat je neef ook langs meknes?
En hoeveel keer per maand gaat ie heen en weer?
check je pm meid:goedzo:
Dames en heren hij is nu in Nederland....als iemand iets willen sturen...hoor ik het graag
dus alleen mensen van Marrakech...Casa....en richting Ouarzazate.....en Tanger!!
weer een up voor de geintresseerde
loulou2010
23-02-2010, 22:23
Voor alle mensen die spullen van of naar marokko willen versturen,
bij Bidawias neef zit je helemaal goed!!
Voor mij was t ook helemaal nieuw, maar omdat ik toch desperate op mn sedari zat te wachten en niet kon wachten totdat wij zelf zouden gaan ben ik ingegaan op de oproep van Bidawia. Maar was ergens toch wel bang dat t niet helemaal betrouwbaar zou zijn.
Is niks persoonlijks maar u never know, want je kent geen ervaringen van andere mensen met deze transporteur etc.
Dus mijn man had mijn schoonmoeder in marokko dan ook gevraagd om een kopie van t paspoort en la carte nationale en t kenteken van de transportauto. Beetje overdreven voor sommige, maar liever zo dan dat je sedari ineens foetsie zijn. maar gelukkig het waren hele aardige nette eerlijke mensen die keurig hun afspraak nakwamen.
Wilde dit ff met jullie delen. Had t zelf nl ook fijn gevonden als ik dit soorten berichten tegen was gekomen op mijn zoektocht. :D En natuurlijk om ook een beetje reclame te maken voor deze heren. ze komen helemaal vanuit spanje om dit werk te doen omdat daarginder vanwege de crisis geen werk.
Bidawia nogmaals bedankt!! Ben er zooooooooo blij mee. x;)
Voor alle mensen die spullen van of naar marokko willen versturen,
bij Bidawias neef zit je helemaal goed!!
Voor mij was t ook helemaal nieuw, maar omdat ik toch desperate op mn sedari zat te wachten en niet kon wachten totdat wij zelf zouden gaan ben ik ingegaan op de oproep van Bidawia. Maar was ergens toch wel bang dat t niet helemaal betrouwbaar zou zijn.
Is niks persoonlijks maar u never know, want je kent geen ervaringen van andere mensen met deze transporteur etc.
Dus mijn man had mijn schoonmoeder in marokko dan ook gevraagd om een kopie van t paspoort en la carte nationale en t kenteken van de transportauto. Beetje overdreven voor sommige, maar liever zo dan dat je sedari ineens foetsie zijn. maar gelukkig het waren hele aardige nette eerlijke mensen die keurig hun afspraak nakwamen.
Wilde dit ff met jullie delen. Had t zelf nl ook fijn gevonden als ik dit soorten berichten tegen was gekomen op mijn zoektocht. :D En natuurlijk om ook een beetje reclame te maken voor deze heren. ze komen helemaal vanuit spanje om dit werk te doen omdat daarginder vanwege de crisis geen werk.
Bidawia nogmaals bedankt!! Ben er zooooooooo blij mee. x;)
Ahhh meid da is super lief dat jij dit doet....schat ik ben ook super blij dat dit allemaal goed is velopen....en jij blij mt je sedari en ik blij met de afronding en mijn neef blij met zijn winst :)
want zoals je zegt Spanje msekin crissis olalalalaa
Hij is nu bij ons denk deze week weer verder te gaan naar Marokko...
dus mensen dit is heel betrouwbaar...en inshaAllah komt alles goed :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.