Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Op zoek naar een woning in Amsterdam- West dames.......?

sabroen
05-01-2010, 20:12

Dames opgelet! Ben jij opzoek naar een rustige en vreedzame woonsfeer, waar je jezelf kunt zijn? Zo ja, laat deze kans dan niet gaan! In Amsterdam - West bevindt zich een woning, die aan jouw wensen kan voldoen, als je bereidt bent om met z'n drieen een drie - kamerwoning te delen. De woning beschikt over vele voorzieningen die je in het ouderlijke huis ook terugziet! Zo kent de woning een keuken, badkamer, aparte toiletruimte, binnen - en buitenbalkon etc.! Ik, de bewoonster, ben op zoek naar twee meiden/vrouwen, die op zichzelf willen/moeten wonen! Om een prettige sfeer in het huis te bewerkstelligen, hoop ik kennis te mogen maken met dames, die respect en begrip hebben voor het geloof dat ik beleid en dat is namelijk de Islam! Ben je echt opzoek naar een woonruimte, aarzel dan niet om te mailen! Voor alle vragen kun je terecht op de volgende e-mail- adres:neemkennisvan@live.nl Ik zal dan zo snel mogelijk een antwoord proberen te geven op jouw vragen! Misschien tot gauw! N.B.: graag alleen serieuze reacties! Benut je tijd goed!