Bekijk originele versie : Roddels wat doe je dr aan?
roddels,roddels,roddels en nog eens roddels.....
het begin bij.....
je bent een s l e t....
gaat door met een bitch....
uiteindelijk ben je de grootste h o e r in je stad....
wat doe je dr aan??.
maryam87
19-06-2004, 22:28
negeren, Allah straft ze we ;)
latinalatifa
19-06-2004, 22:34
prezies......geniet ervan dat mensen je intressant vinden...self hebben se nix bijzonders in hun leven om over te praten dus gaan ze over anderen zitten praten....maarre zoals eerder gesegd is allah straft een ieder
Poesycat
19-06-2004, 22:54
Origineel gepost door rifgirl14
het begin bij.....
je bent een s l e t....
wat doe je dr aan??
Heb je ooit gehoord van negeren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De mensen die roddelen zijn: Jaloers of krijgen geen aandacht... :jammer:
Schatjee
19-06-2004, 23:00
negeren :ego:
MaRoCCaiNe
19-06-2004, 23:21
Jompo met hun!!
larrissa
19-06-2004, 23:21
Mensen zeggen dat niet zomaar over iemand, dat kan ik mij niet voorstellen. Maar sowieso vind ik dat niemand het recht heeft om te oordelen ook al is iemand "slecht". In plaats van dat we die mensen proberen te trekken naar het goede pad, gaan we ze uitschelden en erover roddelen.
GoogolPlex
19-06-2004, 23:34
het begin bij.....
je bent een s l e t....
wat doe je dr aan??
Nix hasanat binnenhalen :D
DOUKALIA18
19-06-2004, 23:37
Ik heb het ook meegemaakt gewoon negeren
af en toe kon ik me niet inhouden en kreeg ik wel eens ruzie meestal met jongens hé
maar ja laat ze lekker,met negeren heb je ze het hardst
roddels moet je gewoon negeren gewoon laten voorbij gaan en je er niet om druk maken
Marrakchia_86
19-06-2004, 23:49
Zolang je maar niet mee gaat roddelen, of over een ander roddeld dan is het goed.
En als mensen over jou of over anderen roddelen zal Allah (swt) hun daarvoor straffen, dus negeer ze gewoon meid, beste oplossing!
miss_curly87
19-06-2004, 23:52
je moet weten marokkaanse roddels zijn sneller dan het internet...
Marrakchia_86
19-06-2004, 23:55
Inderdaad...negeren is denk toch maar de beste oplossing...
geef me 1reden waarom IK zou roddelen,Ik heb alles wat ik wil...
een dak boven me hoofd...
brood en water voor me neus....
ik heb kleren die ik kan dragen .....
Ik ben nie snel jaloers...
El Hamdoelilah meid, soekrie Allah (swt)!!!
:zwaai:
LaMorena
20-06-2004, 00:03
Lieve meid, gewoon lekker negeren. Dat is echt het beste. Soms word het dan juist wel erger omdat je niks zegt maar op een gegeven moment is de lol er wel vanaf. Trust me, het is echt zo. Ik had een roddeltante als vriendin, op een gegeven moment had ik door dat ze tegen iedereen over iedereen zat te roddelen en negatief zat te praten en ik vond het zo erg, ik was echt zwaar gekwetst dat ze over mij zat te praten. Wat ik heb gedaan is hard, elke keer als ik haar tegenkwam, keek ik de andere kant op. Ik heb haar expres in haar gezicht genegeerd. Keihard maarja, ik weet nu wel dat ik niet met zulke mensen om moet gaan. Ze is mijn tijd en aandacht totaal niet waard.
Ik maar elke keer lief en aardig doen en klaarstaan voor haar als ze het moeilijk had maar dan wel de grootste roddels over mij vertellen aan wie het maar wilt horen. Pff echt niet. Gewoon negeren dus wat ze zeggen, JIJ weet hoe het zit, degene die roddelt heeft gewoon geen leven, dat is duidelijk. Die moet dingen over jou verzinnen om aandacht van een ander te krijgen, dat is pas zielig.
MarokaansRoosje
20-06-2004, 00:21
Ligt er aan wat voor roddel en wie het is en da eff naar die gene toegaan en eff toetakelen:auw: en dan is het afgehandelt of je negeren maar jah ook leuk als jan en alleman over je staat te roddelen dus ik leer ze een lesje...:melig2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.