Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sweetiekes,wat dragen jullie zoal in het dagelijkse leven?!!

Pagina's : [1] 2 3

Marocca
27-11-2002, 18:46

Zou tof zijn als iedereen hier (op een deftige manier) een antwoord op zou geven....Ben nieuwsgierig!!!! :D Ik draag voor school meestal deze kleren: *zwarte broek *trendy toffe pull(meestal beige :D ) of een blouse met halflange mouwen *met lange gilet over Dus echt wel elegant en wat klassiek!!Dat vind ik heel mooi!! Wat ik lelijk vind;die broeken die nu in de mode zijn ; DIE AFGEWASSEN BROEKEN!!!Dat is een beetje overdreven... Maar goed,iedereen draagt wat ie wil :rolleyes: Dus; Wat draag je graag? Wat draag je niet graag en vind je lelijk???

Lady_moi
27-11-2002, 18:50
Origineel gepost door Marocca Wat draag je graag? Wat draag je niet graag en vind je lelijk??? - klassieke pantalons - afgewassen broeken :D wat ik echt lelijk vind van die skaterbroeken baaaah en pulls van wol eikes

Chaimae
27-11-2002, 18:51
ik draag kleding die ik leuk vind en bedekt is dus geen strakke en korte kleding en kheb er een hekel aan als iets in de mode is want dan draagt iedereen da en da wil ik neit lijk ik zo een media kloon :D

zakia_1984
27-11-2002, 18:53
ik haat die spijkerbroeken die halverwege de knieeen hangen. lijkt me dus echt NIET lekker zitten

Marocca
27-11-2002, 18:53

Origineel gepost door lady_moi - klassieke pantalons - afgewassen broeken :D wat ik echt lelijk vind van die skaterbroeken baaaah en pulls van wol eikes skaterbroeken vind ik persoonlijk wel tof..... Maar ik zou ze zelf niet willen dragen :D zou geen zicht zijn denk ik :(

Lady_moi
27-11-2002, 18:54
eik ja en strakke kleding man die kleren moete nie goe zitte

Lady_moi
27-11-2002, 18:55
Origineel gepost door Marocca skaterbroeken vind ik persoonlijk wel tof..... Maar ik zou ze zelf niet willen dragen :D zou geen zicht zijn denk ik :( van die hangende broeken?echt die zijn verschrikkelijk

Guadaloupe
27-11-2002, 18:57
- pantalons -spijkerbroeken -truien -blousjes kortom van alles, behalve rokken, tmoet gewoon lekker zitten, moet me erin kunnen bewegen. ene keer zie ik er heel elegant uit, ander keer een zwerver :D (maar ik ruik wel lekker.........)

Marocca
27-11-2002, 19:01
Origineel gepost door Guadaloupe - pantalons -spijkerbroeken -truien -blousjes kortom van alles, behalve rokken, tmoet gewoon lekker zitten, moet me erin kunnen bewegen. ene keer zie ik er heel elegant uit, ander keer een zwerver :D (maar ik ruik wel lekker.........) zal maar best zijn :D :D

Marocca
27-11-2002, 19:02
Origineel gepost door Kadir gewoon ,je weet toch wat ik heb, en ik heb zo een afgewassen broek van levis, maar is niet zo erg, zon beetje groenachtig, je weet toch die Genuine aanheeft in die clip van I Need A Girl:cool: doe je dit om mij uit te dagen ofwat??????? :( :( :D

Asri
27-11-2002, 19:05
Een driedelige pak van Gucci en en het weekend Armani (wel van Marokkaanse makelij he) -Y-

Marocca
27-11-2002, 19:08
Origineel gepost door Asri Een driedelige pak van Gucci en en het weekend Armani (wel van Marokkaanse makelij he) -Y- toen ik de zin aan het lezen was had ik al in mijn gedachten dat ik dat moest vragen(vanwaar dat je die dan haalt.maroc dus) Maar blijkbaar zeg je het zelf!! :D

Asri
27-11-2002, 19:11
Origineel gepost door Marocca toen ik de zin aan het lezen was had ik al in mijn gedachten dat ik dat moest vragen(vanwaar dat je die dan haalt.maroc dus) Maar blijkbaar zeg je het zelf!! :D Ja..anders was het niet geloofwaardig genoeg..je weet mgharba zijn wantrouwend tegenover elkaar...Maarre Boxershorts heb ik in de markt gekocht! Dusse... -Y-

Marocca
27-11-2002, 19:17
Origineel gepost door Asri Ja..anders was het niet geloofwaardig genoeg..je weet mgharba zijn wantrouwend tegenover elkaar...Maarre Boxershorts heb ik in de markt gekocht! Dusse... -Y- :D :D :D :D boxershorts??????? :cool:

Asri
27-11-2002, 19:23

Origineel gepost door Marocca :D :D :D :D boxershorts??????? :cool: Ja Boxershorts ...een ondergoed voor mannen zoals deze: http://www.journeywoman.com/images2/boxershorts.gif Met nog veel meer prentjes -Y-

Pagina's : [1] 2 3