Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gezocht een arabische violost!

studentje_HV
04-01-2010, 22:02

Ik ben een marokaanse muzikant die diverse muziek stijlen speelt. We hebben het hierover, Chaabi, Sharqi, Rai salsa, rap en nog andere stijlen. Ik wil een band vormen en ben op zoek naar muzikanten zoals een violist en een gitarist, saxofonist drummer. Ik schrijf zelf ook eigen liedjes en ik zing ook zelf. Ik heb meerdere malen opgetreden met diverse bands en muzikanten. Ervaring in muziek heb ik meer dan genoeg. Ik heb ook ervaring in salsa bands en spaanse muziek. Het maakt mij niet uit wat voor muziek het is of welk land het vandaan komt ik ben een persoon die open staat voor alle muziek soorten en nieuwe dingen. Mocht je serieuze interesse hebben stuur mij dan aub een pm bericht De muzikanten hoeven dus niet marokaans te zijn. Het gaat mij erom dat we elkaar aanvoelen in muziek. Ik heb zelf een muzikant die bespeelt de arabische instrument el 3oed el synthier het is een arabische bas gitaar. Ik ben serieus op zoek naar muzikanten om een band mee te vormen want met een hand kan je niet klappen. Wat is een zanger zonder een drummer, saxofonist. Uiteindelijk gaat het om het geheel wat de puzzel compleet maakt.

tuurverdonck
19-02-2010, 15:31
Ahlan! ik speel al zo'n twintig jaar viool (vanaf mijn achtste) en wil graag ook leren arabische muziek te spelen. Ik heb nog geen ervaring met op z'n arabisch viool spelen, maar ik leer snel. Dus als je een bandje wilt beginnen, dan kunnen we eens kijken. Ik ben gewoon Nederlands, maar atakallam 3arabi qalil zhidan. groeten, Tuur