Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stel je word uiteghuwelijkt

Pagina's : [1] 2

LZN
19-06-2004, 21:10

Maar aan het begin wil je niet met hem/haar je wilde gewoon niks met hem/haar te maken hebben maar naderhand blijkt ie toch een schatje te zijn dat je je in hem/haar hebt vergist ben je dan je ouders/verzorgers eeuwig dankbaar.

Poesycat
19-06-2004, 21:12
Natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

houdat
19-06-2004, 21:13
Tuurlijk :toink: :toink:

kaoutartje
19-06-2004, 21:44
gewoon 1 kansje geven en dan kijken hoe het loopt wat heb je te verliezen??? en als het niets is kan je altijd nog de schuld in iemand anders zijn schoenen schuiven hihihih

casababe
19-06-2004, 21:50

geluk ken altijd :maf3:

Marrakchia_86
19-06-2004, 23:46
Origineel gepost door Zeepareltjuh Maar aan het begin wil je niet met hem/haar je wilde gewoon niks met hem/haar te maken hebben maar naderhand blijkt ie toch een schatje te zijn dat je je in hem/haar hebt vergist ben je dan je ouders/verzorgers eeuwig dankbaar Daar kan ik geen antwoord opgeven, want mijn ouders weten dat uithuwelijken Haram is, dus ze zullen dat dan ook nooit doen el hamdoelilah.... Maar om toch antwoord op jou vrag te geven meid; Ik ben mijn ouders dankbaar voor al hun keuzes die ze maken, want uiteindelijk hebben ze altijd het beste met je voor el hamdoelilah, dus ik zal ze zeker dankbaar zijn, maar dat ben ik al heel mijn leven! M3a salaam, Liefs Marrakchia! :zwaai:

Mandalay
20-06-2004, 00:57
Heiligt het doel alle middelen? Dus de meeste zullen dankbaar zijn omdat het goed is afgelopen. Maar zullen mensen ook ondankbaar zijn als het misloopt? Uithuwelijken is en blijft haram wat het resultaat ook mag zijn. Dus ik denk niet dat het doel alle middelen heiligt. Zeker niet omdat het ook nog zo'n grote gok is. Mijn mening is dat de afgelegde weg belangrijker is dan de bestemming!

miss_saliha
20-06-2004, 00:58
Zeker Weten... ;)

nadyaz
20-06-2004, 00:59
Origineel gepost door Mandalay Heiligt het doel alle middelen? Dus de meeste zullen dankbaar zijn omdat het goed is afgelopen. Maar zullen mensen ook ondankbaar zijn als het misloopt? Uithuwelijken is en blijft haram wat het resultaat ook mag zijn. Dus ik denk niet dat het doel alle middelen heiligt. Zeker niet omdat het ook nog zo'n grote gok is. Mijn mening is dat de afgelegde weg belangrijker is dan de bestemming! Helemaal mee eens Mandalay!!! :zwaai:

SaMiax
20-06-2004, 11:33
ik zou dan geeneens de moeite doen om van hem te houden

Lady_moi
20-06-2004, 11:37
Nope uithuwelijken zal bij mij nooit lukken. Ze mogen hemel en aarde bewegen om mij met hem te laten trouwen. Het zal hen echt nie lukken.

mocro_chicaaa
20-06-2004, 11:46
uithuwelijking hoeft niet gelijk verkeerd te zijn je ouders zullen je heus niet aan een of andere gek geven dus het kan wel lukken ;) en dan ben je ze natuurlijk voor eeuwig dankbaar :D

Karimaschatje
20-06-2004, 14:11
dan mag je echt blij zijn als je later van hem begint tehouden het zou je maar net gebeuren dat je je hele leven ongelukkig bent...Maar als ik gelukkig word met die man dan ben ik me ouders echt heel dankbaar dat ze dan de goeie man voor me hebben gekozen toch!!!! oke mensen beslamma liefs karima

Lady_moi
20-06-2004, 14:13
Ja hallo jij weet zelf ook wel wa goed is voor u of nie :maf: Origineel gepost door mocro_chicaaa uithuwelijking hoeft niet gelijk verkeerd te zijn je ouders zullen je heus niet aan een of andere gek geven dus het kan wel lukken ;) en dan ben je ze natuurlijk voor eeuwig dankbaar :D

IkBenSaliha
20-06-2004, 14:13

Origineel gepost door Zeepareltjuh Maar aan het begin wil je niet met hem/haar je wilde gewoon niks met hem/haar te maken hebben maar naderhand blijkt ie toch een schatje te zijn dat je je in hem/haar hebt vergist ben je dan je ouders/verzorgers eeuwig dankbaar Ik ben Allah swt dan heel erg dankbaar...

Pagina's : [1] 2