Bekijk originele versie : Overeenkomst tussen de Pallestijnen en de Nederlanders.
Spikemans
19-06-2004, 20:18
Hoi,
Ik wou ff iets op tafel gooien wat ik hier nog niet gelezen heb.
Als ik zo lees over de oorlog tussen Israel en Palestina, kunnen de meeste moslims hier wel begrijpen dat de Palestijnen op deze manier terug vechten en de meeste niet moslims dit totaal afkeuren. Al dat geweld van die Palestijnen dat moest maar eens afgelopen zijn.
Nou zie ik een overeenkomst tussen wat de Pallestijnen nu tegen Israel doen (verzet plegen ) en wat de Nederlanders deden tijdens de tweede wereld oorlog tegen de Duitsers ( namelijk ook gewapend verzet plegen ). Nu ben ik zelf Nederlander en geen Moslim, maar ik heb daar nog nooit een Nederlander over horen klagen wat wij die arme Duitse soldaten hebben aangedaan.
Nederlanders steek eens je hand in eigen boezem voor dat je een ander aanvalt.
Spike
Origineel gepost door Spikemans
Hoi,
Ik wou ff iets op tafel gooien wat ik hier nog niet gelezen heb.
Als ik zo lees over de oorlog tussen Israel en Palestina, kunnen de meeste moslims hier wel begrijpen dat de Palestijnen op deze manier terug vechten en de meeste niet moslims dit totaal afkeuren. Al dat geweld van die Palestijnen dat moest maar eens afgelopen zijn.
Nou zie ik een overeenkomst tussen wat de Pallestijnen nu tegen Israel doen (verzet plegen ) en wat de Nederlanders deden tijdens de tweede wereld oorlog tegen de Duitsers ( namelijk ook gewapend verzet plegen ). Nu ben ik zelf Nederlander en geen Moslim, maar ik heb daar nog nooit een Nederlander over horen klagen wat wij die arme Duitse soldaten hebben aangedaan.
Nederlanders steek eens je hand in eigen boezem voor dat je een ander aanvalt.
Spike
Ben je dronken ?
En de wedstrijd is nog niet eens begonnen :D
"wat wij die arme Duitse soldaten hebben aangedaan""
Wat klopt er niet in bovenstaande zin ?..... :D
Die kaaskoppen waren anders goed fout hoor toen, ze hebben alle Duitsers toen in de gaskamer gesmeten. En de Joden naar Israel gejaagd.
Danielle2
19-06-2004, 23:29
Spikemans, er is een heel groot verschil tussen het nederlandse en het palestijnse verzet: Het nederlandse verzet pleegde nooit aanslagen op duitse burges. Palestijnen doden bijna alleen maar israelische burgers. Als ze zich op militaire doelen zouden richten, zouden ze op meer sympathie kunnen rekenen van de wereld.
Amazoeloe waarom ben jij zo'n gefrustreerd k*tventje, heb je een moeilijk jeugd gehad? Klappen met de slippers van je papa om je oren gekregen, of anderzins emotioneel gehandicapt uit je jeugdige jaren tevoorschijn gekomen.
Het komt over alsof je al jouw frustraties uit je overduidelijk moeilijke jeugdjaren op ons: "Het Nederlandse volk" of in het algemeen "jouw blanke medemens" probeert af te reageren.
Origineel gepost door AmazoeloeII
Ontopic blijven Varkenskop Huey. Reageer asjeblieft inhoudelijk en niet om de hete brij draaien. Als je inziet dat ik gelijk heb en je geen antwoorden kunt verzinnen moet je het niet op mijn jeugdjaren schuiven. Inhoudelijk reageren of opkrassen.
Ik ga graag op jouw jeugdjaren in omdat ik hoop dat erover praten jouw van je emotionele in de knoop geraakte rotkop afhelpt. Je hebt duidelijk problemen waar je dit forum mee blijft lastigvallen.
Dat zou een hele hoop onzinnige en beledigende postjes van jouw kant schelen, als jouw problemen worden opgelost.
Ga op zoek naar een goede psycholoog die jou haarfijn kan uitleggen wat er mis is, ik stel voor dat je hem alle post die je hier plaats laat lezen. Dan wordt hem goed duidelijk dat je een gefrustrerede zeikerd bent met een onderdrukt minderwaardigheidscomplex. En kan hij een goede behandeling voorstellen.
Spikemans
20-06-2004, 00:24
Spikemans, er is een heel groot verschil tussen het Nederlandse en het Palestijnse verzet: Het Nederlandse verzet bestond niet behalve tussen de lakens waar tienduizenden vijanden met alle égards door de Nederlandse vrouwen werden ontvangen terwijl hun mannen enthousiast naar het oostfront trokken. Het Palestijnse verzet daarentegen is een echt verzet, niks geen lakensgedoe, oog om oog en tand om tand.
Bovendien kwamen de Duitsers de Nederlanders inlijven in het Herrenvolk waardoor de Nederlanders gretig werden getransformeerd in een verradersvolk dat ze tot op de dag van vandaag hardnekkig ontkennen. De Duitsers hadden de intentie niet om de Nederlanders te verdrijven.
De Palestijnen daarentegen moesten allemaal verdreven worden. Duidelijke instructies van de heilige zionistische profeet Herzl. Zo zie je Spikemans wat het verschil is tussen het Palestijnse verzet en Nederlandse 'verzet'.
Goh, je hebt zo je best gedaan op dit bericht en je zit er helemaal naast. Tussen de lakens kruipen heeft helemaal niets met verzet te maken. Daarbij de Pallestijnen worden niet verdreven. Ze moeten alleen maar in hun eigen buurt blijven en verder niet zeuren. Beetje hetzelfde zoals de Duitsers de Joden apart hielden in eigen wijken. Dus het heeft meer overeenkomsten dan dat jij denkt.
P.s. als een Israelische SOLDAAT een pallestijn neerschiet, zouden de pallestijnen een Israelische SOLDAAT moeten ombrengen en niet een burger. Anders is het niet meer oog om oog, tand om tand.
Mensen die de psycholoog willen uithangen mogen gerust Hirsi Ali, al haar kiezers, Hafid Bouazza en co gaan analyseren.
Nee ik heb het liever over jouw moeilijke jeugdjaren, ik kan me goed voorstellen dat je af en toe 's nachts wakker word terwijl je het uitschreewt: : "Nee, sla me niet weer met die slipper, Nee niet de slipper"
Maar dat je al die problemen op ons afreageert is een geen goede oplossing voor jouw problemen, jij hebt professionele hulp nodig.
Spikemans
20-06-2004, 00:32
Zo te merken heb jij weinig verstand van de Nederlandse geschiedenis. Dat kan, niet iedereen vindt geschiedenis een leuk vak. Of je bent het vergeten dat kan natuurlijk ook. Wat het dan ook is ik neem het je niet kwalijk, dat je er een andere draai aan probeert te geven. Ooit zal je de wijsheid weer terug krijgen.
Hahaha. Is het niet jouw soort die hier op marokko.nl de eigen frustraties komt deponeren in de hoop wat aandacht te krijgen?
Als je toch over jouw jeugdjaren wil hebben, kan ik me goed voorstellen dat je af en toe 's nachts wakker wordt terwijl je het uitschreeuwt: "Nee, haal je pipi eruit, haal je pipi eruit.
Kaaskoppen die misbruikt zijn en hun problemen op ons afreageren, dat is geen goede oplossing. Jij hebt professionele hulp nodig.
Hahaha, kun je niks beters verzinnen Zoeloe.
Ik zie overigens dat je ervaringen uit je jeugd nu echt boven beginnen te komen...
Je kan er hier gewoon over praten jongetje, gooi al die frustraties er maar uit. Welke ervaringen wil je nog meer op mijn persoon projecteren.
Origineel gepost door Danielle2
Spikemans, er is een heel groot verschil tussen het nederlandse en het palestijnse verzet: Het nederlandse verzet pleegde nooit aanslagen op duitse burges. Palestijnen doden bijna alleen maar israelische burgers. Als ze zich op militaire doelen zouden richten, zouden ze op meer sympathie kunnen rekenen van de wereld.
Vergeet vooral ook niet de half miljoen Duitse burgerslachtoffers van bombardementen die nodig waren om Nederland te bevrijden. Of kennen jullie de Nederlandse geschiedenis zelf niet? Zo selectief is het geheugen van collaborateurs van de zionisten.
MELILLENSE
20-06-2004, 19:21
Origineel gepost door Danielle2
Net zoals joden het religieuze recht hebben om alle niet-joden te vermoorden met goedkeuring van hun G'd, zo ook hebben Palestijnen om iedere tot de tanden gewapende Israëli, die per definitie soldaat is, om het leven te brengen zolang zij gestolen land blijven bezetten en zich schuldig maken aan genocide...
Hopelijk zal je scriptie tenminste getuigen van enige objectiviteit zonder al teveel de balans te laten hellen naar je favoritisme voor het joods-israëlische volk dat na zovele eeuwen nog steeds in onmin leeft met haar buren...Het kan toch niet altijd aan de niet-joden liggen, denk je ook niet, Danielle2?
MELILLENSE :belgie:
PS: Dit kan je misschien nog toevoegen aan je scriptie: http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=5251522#post5251522
mustafa18
20-06-2004, 19:57
wat zouden de nederlanders de palestijnen dan aanraden????
gewoon in de rij staan en gedeporteerd,vermoord of vergast worden door een van s werelds sterkste legers???
ach kom op het is gewoon de israelische bevolking die een extreem-rechtse regering kiest dus zij zijn ook schuldig.
de palestijnen hebben geen tanks of vliegtuigen dus ze moeten wel aanslagen plegen ook op burgers want israel beschermt haar leger beter dan haar burgers,als de palestijnen geen aanslagen zouden plegen dan lijkt het of ze zich erbij neerleggen.en dat zeker niet.nogmaals het is een oneerlijke strijd als er maar 1 bevolking lijdt allebei moeten ze lijden hoe erg de aanslagen ook zijn alleen daardoor krijgt israel een signaal dat ze fout zijn.
Spikemans
21-06-2004, 07:13
Origineel gepost door mustafa18
wat zouden de nederlanders de palestijnen dan aanraden????
gewoon in de rij staan en gedeporteerd,vermoord of vergast worden door een van s werelds sterkste legers???
ach kom op het is gewoon de israelische bevolking die een extreem-rechtse regering kiest dus zij zijn ook schuldig.
de palestijnen hebben geen tanks of vliegtuigen dus ze moeten wel aanslagen plegen ook op burgers want israel beschermt haar leger beter dan haar burgers,als de palestijnen geen aanslagen zouden plegen dan lijkt het of ze zich erbij neerleggen.en dat zeker niet.nogmaals het is een oneerlijke strijd als er maar 1 bevolking lijdt allebei moeten ze lijden hoe erg de aanslagen ook zijn alleen daardoor krijgt israel een signaal dat ze fout zijn.
Het enigste wat Israel denkt wanneer er weer een Pallestijnse bom afgaat: O, ze zijn agresief tegen ons. Daar moeten we wat aan doen. En dan stijgt er weer een helicopter op of een F 16. Geweldadige akties zorgen alleen voor geweldadige reakties. Dat gaat bijde kanten op, dus zijn ze beiden fout.
Mischien dat het tijd wordt dat de V.N. daar mensen ging stationeren die de partijen gescheiden houden.
Het Nederlandse 'verzet' stelde geen z@k voor en ik schaam me rot voor alle onnodige Duitse burgerslachtoffers die zijn gevallen NADAT het Duitse leger was verslagen. Die Moffen stopten tenminste met bombarderen toen de overwinning binnen was.
Steeds meer gematigde Israeliers verlaten het land. Groter wordt de steun voor nationalistische partijen die vrede nastreven door oorlog te voeren. Zolang al die nederzettingen daar staan acht ik het acceptabel dat daar actief verzet tegen gepleegd wordt. Door stiekem een radio te hebben? Door voedselbonnen te vervalsen? Door een krantje te verspreiden? Mwahahaha!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.