Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 16+ en kan je wel een beetje hulp gebruiken?

Mentoraat
04-01-2010, 10:17

Beste jongeren, * Ben jij tussen de 16 en 23 jaar? * woonachtig in Rotterdam(voorkeur gaat naar jongren uit Delfshaven) * Je hebt geen dagbesteding, dus je gaat niet naar school en je hebt geen werk. * Wil je wel heel graag naar school, werken of een combinatie van deze twee? *Zonder startkwalificatie? geen MBO niveau 2? dan zit je goed en kan je jezelf als je dat wilt opgeven. Ik neem dan zsm contact met je op en maak ik een afspraak met je voor een gesprek. Tijdens dit gesprek vertel ik over de instelling en wat we voor je kunnen betekenen. In dit gesprek horen we ook graag wat jij wilt en hoe je geholpen wilt worden. Mocht je nog vragen hebben, stel ze aub. Je kan me pmen en je hoort snel van mij. Groetjes Naima

J.F.L
04-01-2010, 10:29
Beste jongeren, * Ben jij tussen de 16 en 23 jaar? * woonachtig in Rotterdam(voorkeur gaat naar jongren uit Delfshaven) * Je hebt geen dagbesteding, dus je gaat niet naar school en je hebt geen werk. * Wil je wel heel graag naar school, werken of een combinatie van deze twee? *Zonder startkwalificatie? geen MBO niveau 2? dan zit je goed en kan je jezelf als je dat wilt opgeven. Ik neem dan zsm contact met je op en maak ik een afspraak met je voor een gesprek. Tijdens dit gesprek vertel ik over de instelling en wat we voor je kunnen betekenen. In dit gesprek horen we ook graag wat jij wilt en hoe je geholpen wilt worden. Mocht je nog vragen hebben, stel ze aub. Je kan me pmen en je hoort snel van mij. Groetjes Naima Waarom vertel je nu niet over de instelling..?