Bekijk originele versie : Doosjes voor de koek
Ja ik weet het, deze doosjes zijn niet het laatste model... maar ik heb er veelste veel besteld en verkoop ze nu door. Ik heb er ongeveer 100 ( zo uit mijn hoofd), mooie motief erop in gebroken wit/beige. Mocht je ze mooi vinden, wil je ze gebruiken voor een klein feest, wat dan ook, stuur me dan ff een pm.
Voor 50 eurocent per stuk mag je ze al meenemen, ik heb er 75 eurocent voor betaald, maar te veel besteld blijkt nu!
Beslemmaaaaaaaaa :zwaai:
http://img33.imageshack.us/img33/2371/Afbeelding131.jpg
http://img37.imageshack.us/img37/8764/Afbeelding129.jpg
anoniempjee
19-06-2004, 21:00
Je hebt er niet meer dan alleen maar 100 want dat is denk ik te weinig.
Laat me het weten inshallah.
Beslama
riffia19
19-06-2004, 21:58
hoi ik heb wel interesse in die doosjes alleen ik kom zelf uit den haag hoe regel we dat
Het mooiste zou zijn als je ze zou komen halen, maar als dat niet mogelijk is, dan wil ik ze ook wel brengen InshaAllah!
Ma3a salaama
riffia19
19-06-2004, 23:05
ja ok is goed want ik werk zelf fultime dus heb nauwlijks tijd
Mensen ik heb ze geteld, het zijn er 80. Heb al een paar pm's gehad en ik kijk gewoon naar wie er het snelst heeft gereageerd, anders zou het oneerlijk zijn oke?
De mandjes er naast verkoopt mijn buurvrouw voor 1.25. Ik krijg ze uiteraard goedkoper. Interesse, stuur me een pm voor haar tel.nr, geef mijn naam dan door, zeker dat je er dan maar een euro voor hoeft te betalen!
ma3a salaama
Origineel gepost door riffia19
ja ok is goed want ik werk zelf fultime dus heb nauwlijks tijd
Ik zou dan wel met de trein moeten komen, zou dus wel handig zijn als je naar Cs kunt komen of wat dan ook, dat zou het makkelijkst zijn voor mij!
maar stuur me ff een pm of 80 voldoende is, that is all I got en anders doe ik ze weg aan iemand die ze nodig had voor een klein feestje ofzo oke?
Bye bye
sweethart
22-08-2004, 17:56
heb jij die doosjes nog?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.