Bekijk originele versie : 6-jarig meisje verkracht
Zesjarig meisje verkracht in Halsteren
Uitgegeven: 19 juni 2004 15:09
HALSTEREN - Een 6-jarig meisje uit het Brabantse Halsteren is vrijdagavond door een nog onbekende man in de omgeving van haar ouderlijk huis verkracht. De politie is onmiddellijk een onderzoek begonnen, maar heeft de dader nog niet kunnen vinden.
Het meisje was omstreeks 19.30 uur in de buurt van de ouderlijke woning aan de Jannelandseweg in Halsteren aan het spelen, toen ze werd aangesproken door een onbekende jongeman. Volgens de politie heeft hij zich daarna aan het kind vergrepen in het pad naast het blok huizen in die straat.
Wat zich precies heeft afgespeeld, is nog onduidelijk. Vast staat wel dat het meisje is verkracht.
Dit is echt niet meer normaal..:jammer:
Die mensen zijn ZIEKK!!!
onderduiker
19-06-2004, 16:15
Babysitter verkracht en vermoordt kind van 6
In de Amerikaanse stad Philadelphia is een 18-jarige man gearresteerd voor de moord op een meisje van zes. De man heeft tegenover de politie op vrijdag bekend dat hij het meisje heeft verkracht en vermoord, en dat hij het lichaampje heeft achtergelaten in een boodschappenwagentje op een verlaten terrein in de stad.
Hij verklaarde tevens dat hij het meisje na een logeerpartij bij haar vriendinnetje, waar hij als babysitter op de kinderen pastte, had meegenomen naar het huis van zijn zus. Daar heeft hij het kind verkracht. Om te voorkomen dat het meisje zou gaan schreeuwen, zou hij haar mond hebben afgedekt met zijn hand waardoor ze stikte.
ziek :jammer: ziek :jammer: ziek :jammer: ziek :jammer:
Origineel gepost door Moe
Dit is echt niet meer normaal..:jammer:
Die mensen zijn ZIEKK!!!
inderdaad moe
Origineel gepost door onderduiker
In de Amerikaanse stad Philadelphia is een 18-jarige man gearresteerd voor de moord op een meisje van zes. De man heeft tegenover de politie op vrijdag bekend dat hij het meisje heeft verkracht en vermoord, en dat hij het lichaampje heeft achtergelaten in een boodschappenwagentje op een verlaten terrein in de stad.
Hij verklaarde tevens dat hij het meisje na een logeerpartij bij haar vriendinnetje, waar hij als babysitter op de kinderen pastte, had meegenomen naar het huis van zijn zus. Daar heeft hij het kind verkracht. Om te voorkomen dat het meisje zou gaan schreeuwen, zou hij haar mond hebben afgedekt met zijn hand waardoor ze stikte.
ziek :jammer: ziek :jammer: ziek :jammer: ziek :jammer:
inderdaad moe
Ja moet je weer een amerikaan voor zijn...
Zoals ik al eerder zei in een van mijn berichten, zulke mensen moeten worden afgeslacht .... Zo weet je zeker dat ie het nooit meer doet :)
Origineel gepost door Raihana
Ja moet je weer een amerikaan voor zijn...
Zoals ik al eerder zei in een van mijn berichten, zulke mensen moeten worden afgeslacht .... Zo weet je zeker dat ie het nooit meer doet :)
Beter zelfs, Het kan dan niet meer
Origineel gepost door onderduiker
:huil: Moge Allah de ouders van deze kinderen veel sabr geven :(
Lady_moi
19-06-2004, 16:51
Ik haat die rubriek :verdriet:
Al die slecht nieuws :(
Origineel gepost door Lady_moi
Ik haat die rubriek :verdriet:
Al die slecht nieuws :(
Ish wel Mijn Topic Hoor.. :o , Dus hou je effe in, Miss Lady_Moi
Lady_moi
19-06-2004, 17:06
Ok :(
Origineel gepost door Moe
Ish wel Mijn Topic Hoor.. :o , Dus hou je effe in, Miss Lady_Moi
mimi_tangaouia
20-06-2004, 00:56
dit soort berichten zijn wagelijk gewoon !!!
Schatjee
20-06-2004, 05:47
Tis echt verschrikkelijk :jammer: !!
tazaghiniagirl
20-06-2004, 07:38
tfoe n3aar mensen...:jammer:..
KING_ZITA
20-06-2004, 07:49
Walgelijk gewoon!
Als je ooit aan kinderen begint... Zorg dan dat je ze goed beschermt.
Zita.
Origineel gepost door KING_ZITA
Walgelijk gewoon!
Als je ooit aan kinderen begint... Zorg dan dat je ze goed beschermt.
Zita.
:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.