Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help Mij Aub Is Dringend!

love_himm
03-01-2010, 13:35

ik heb vandaag voor het eerst een ontharingscreme gebruikt in me gezicht, maar nou heb ik dus UITSLAG! het is helemaal rood rond die plek waar ik het heb gebruikt (bij de mond vooral). Wat moet ik doen wie weet hier raad mee, ik kan me zo ECHT NIET vertonen op school/werk. HELP MIJ AUB! wie heeft hier tips tegen? :traan1: :traan1:

siraadje
03-01-2010, 13:38
Oei men zus heeft het ook gehad,je moe er direct tandpasta opdoen en laten drogen...

PaRaSoNiCa
03-01-2010, 13:39
Ik denk dat je het misschien door middel van ijsklontjes even kan laten afkoelen en even er niks op smeren. Je had het trouwens eerst op een stukje van je been of arm moeten uitproberen!

love_himm
03-01-2010, 13:40
Oei men zus heeft het ook gehad,je moe er direct tandpasta opdoen en laten drogen... ooh dankje dankje dankje!!! helpt het?

love_himm
03-01-2010, 13:40

Ik denk dat je het misschien door middel van ijsklontjes even kan laten afkoelen en even er niks op smeren. Je had het trouwens eerst op een stukje van je been of arm moeten uitproberen! ja achteraf bedacht ik me ook dat het moisschien wel slim was :hihi: ijsklontjes? ik ga ze gelijk in de vriezer doen! thx!

siraadje
03-01-2010, 13:41
Ik heb men zus juist gebeld,en ze deed er ijsklontjes op X

love_himm
03-01-2010, 13:41
upp wie heeft meer tips?

siraadje
03-01-2010, 13:42
ooh dankje dankje dankje!!! helpt het? oei sorry niet doen!!!aub niet doen,dat gaat erger worden sorry das als je je hebt verbrand dat je er direct tandpasta op moe doen,gwn ijs op leggen schat:)

PaRaSoNiCa
03-01-2010, 13:43
ja achteraf bedacht ik me ook dat het moisschien wel slim was :hihi: ijsklontjes? ik ga ze gelijk in de vriezer doen! thx! Slimmerd, lees dan ook de verpakking :hihi: Ja! Dan koelt het af en wordt de roodheid stukken minder. En vooral er niks opsmeren dan gaat het juist irriteren!

love_himm
03-01-2010, 13:43
Ik heb men zus juist gebeld,en ze deed er ijsklontjes op X dankjewel ! :kus:

siraadje
03-01-2010, 13:46
dankjewel ! :kus: Is graag gedaan lieverd:kus:

love_himm
03-01-2010, 13:47
Slimmerd, lees dan ook de verpakking :hihi: Ja! Dan koelt het af en wordt de roodheid stukken minder. En vooral er niks opsmeren dan gaat het juist irriteren! ik heb het ook gelezen :hihi: kijk ik had het vorige week ook gebruikt (een ander merk) maar ik zag vandaag et vandaag terug komen dus ik dacht ff weghalen die handel , nou ik ging dus en toen deed ik hem , maar ik had het er te snel afgehaalt, en toen deed ik hem opnieuw(terwijl er staat na 48uur pas weer gebruiken) maarik ben dan zo;n koppig persoon die daar niet naar luisterd want vond het zo lelijk :hihi: wie niet horen wilt moet voelen, nou ik heb et wel gevoeld hoor het doet PIJN! het brandt, behalve dat, ligt iedereen thuis dubbel om mij :traan1: :hihi:

PaRaSoNiCa
03-01-2010, 14:00
ik heb het ook gelezen :hihi: kijk ik had het vorige week ook gebruikt (een ander merk) maar ik zag vandaag et vandaag terug komen dus ik dacht ff weghalen die handel , nou ik ging dus en toen deed ik hem , maar ik had het er te snel afgehaalt, en toen deed ik hem opnieuw(terwijl er staat na 48uur pas weer gebruiken) maarik ben dan zo;n koppig persoon die daar niet naar luisterd want vond het zo lelijk :hihi: wie niet horen wilt moet voelen, nou ik heb et wel gevoeld hoor het doet PIJN! het brandt, behalve dat, ligt iedereen thuis dubbel om mij :traan1: :hihi: :haha:, koppig meisje! Toen ik op de middelbare school zat, lang geleden, had ik het ook gedaan, kreeg toen ook uitslag en iedereen op school wist wat ik had gedaan :( Tegenwoordig ben ik wat slimmer en laat ik het dmv een touwtje doen bij de kapster.

Bird25
05-01-2010, 00:45
Let op meiden, hahaha, mocht het ooit iemand anders overkomen, heb ervaring in de medici...anyhow, smeer er sudocreme op. Dat is verkrijgbaar bij de drogist en zit in een grijs potje. Is eigenlijk bedoeld voor babyluier uitslag. Herhaardelijk dik aanbrengen en niet insmeren, gewoon aanbrengen. Voila!

.CoCo.
05-01-2010, 01:09

haha je moet het altijd op je arm proberen slimmerd ;)