Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help me!

LoVeLy_GiRlY
19-06-2004, 14:04

Een keertje belde ik me beste vriendin op en ik luchte me hart bij haar van een jongen waar ik gek op ben..Ze vertelde me wat over hem waarmee ze me echt blij maakte..We zijn altijd 24uur per dag bij elkaar en wij zijn vaak buiten te vinden..Nou dus toen ik dat ene keer belde en ze me blij maakte over hem had ze niet door dat haar moeder haar aan het afluisteren was! Haar moeder werdt kwaad! En nu denkt de moeder slecht over me ze denkt dat ik alleen intersse in jongens heb! Dat is helemaal niet zo het geval behalve dat ene persoon! Nu de laatse tijd ben ik NOOIT met me vriendin elke keer zegt ze wel iets waardoor ze niet met me om kan gaan..Zou het zo zijn dat haar moeder zegt dat ze niet met me om mag gaan? Want haar moeder denkt nu zomaar dat ik haar slecht maak :confused: ..Terwijl ik vaak met haar over de islam praat..En het meeste pijnste ding wat haar moeder heeft gezegd is..Dat ik ze3ma hoofddoek draag voor de show en dat die hoofddoek niks voor me betekent! En dat ik een slechte meisje ben die haar dochter slecht maakt! Nou, mag ze denken wat ze wilt maar me vriendin zei al tegen me van dat ze weet dat ik niet zo ben..Maar haar moeder komt er altijd tussen ons vriend schap..Ik weet nou echt niet wat ik moet doen..Wat ze probeert onze vriend schap kapot te maken! :( Wie kan me advies geven..Graag serieuze advies waar ik iets aan heb.

misstomatisch
19-06-2004, 16:41
Origineel gepost door LoVeLy_GiRlY Een keertje belde ik me beste vriendin op en ik luchte me hart bij haar van een jongen waar ik gek op ben..Ze vertelde me wat over hem waarmee ze me echt blij maakte..We zijn altijd 24uur per dag bij elkaar en wij zijn vaak buiten te vinden..Nou dus toen ik dat ene keer belde en ze me blij maakte over hem had ze niet door dat haar moeder haar aan het afluisteren was! Haar moeder werdt kwaad! En nu denkt de moeder slecht over me ze denkt dat ik alleen intersse in jongens heb! Dat is helemaal niet zo het geval behalve dat ene persoon! Nu de laatse tijd ben ik NOOIT met me vriendin elke keer zegt ze wel iets waardoor ze niet met me om kan gaan..Zou het zo zijn dat haar moeder zegt dat ze niet met me om mag gaan? Want haar moeder denkt nu zomaar dat ik haar slecht maak :confused: ..Terwijl ik vaak met haar over de islam praat..En het meeste pijnste ding wat haar moeder heeft gezegd is..Dat ik ze3ma hoofddoek draag voor de show en dat die hoofddoek niks voor me betekent! En dat ik een slechte meisje ben die haar dochter slecht maakt! Nou, mag ze denken wat ze wilt maar me vriendin zei al tegen me van dat ze weet dat ik niet zo ben..Maar haar moeder komt er altijd tussen ons vriend schap..Ik weet nou echt niet wat ik moet doen..Wat ze probeert onze vriend schap kapot te maken! :( Wie kan me advies geven..Graag serieuze advies waar ik iets aan heb. Hoi meissie, oh wat erg voor je zeg. ......................... :( Ik weet niet wat haar moeder precies hoorde toen ze afluisterde, maar blijkbaar was het voor haar erg genoeg om haar dochter van je af te houden. :confused: (Ik wil je niet in een kwade daglicht plaatsen ofzo) Ik wil alleen zeggen dat je de contact van moeder dochter niet moet schaden. Gun haar eventjes de tijd en ruimte. Als je vriendin je mist dan zoekt ze zelf wel weer de vriendschap op. ;)

LoVeLy_GiRlY
19-06-2004, 19:43
Origineel gepost door misstomatisch Hoi meissie, oh wat erg voor je zeg. ......................... :( Ik weet niet wat haar moeder precies hoorde toen ze afluisterde, maar blijkbaar was het voor haar erg genoeg om haar dochter van je af te houden. :confused: (Ik wil je niet in een kwade daglicht plaatsen ofzo) Ik wil alleen zeggen dat je de contact van moeder dochter niet moet schaden. Gun haar eventjes de tijd en ruimte. Als je vriendin je mist dan zoekt ze zelf wel weer de vriendschap op. ;) Dus ik moet geen contact meer met me vriendin zoeken? Pas totdat zij contact begint?

hayet_hamas
20-06-2004, 17:09
eej meid....dingen moeten van beide kanten komen jij kunt niet blijven bellen en moeite nemen.... als jij weet dat je niet zo bent, schijt aan wat mensen denken en zeggen Laat de praters maar praten..... als jou vriendin echt om jou en jullie vriendschap geeft dan moet ze dat laten zien.....je hebt nix verkeerds gedaan.... Thella en succes ermee!!! XxX hayet...

LoVeLy_GiRlY
20-06-2004, 19:34

Origineel gepost door hayet_hamas eej meid....dingen moeten van beide kanten komen jij kunt niet blijven bellen en moeite nemen.... als jij weet dat je niet zo bent, schijt aan wat mensen denken en zeggen Laat de praters maar praten..... als jou vriendin echt om jou en jullie vriendschap geeft dan moet ze dat laten zien.....je hebt nix verkeerds gedaan.... Thella en succes ermee!!! XxX hayet... Hmm daar zeg je me wat, vandaag sprak ik haar via msn en toen vroeg ik haar wat ze morgen zou gaan doen en weer kon ze ze3ma niet, maar in het begin van het gesprek zei ik hoe is het zei ze slecht toen zei ik waarom zei ze omdat ik niet met jou ben en ze zei denk je dat ik het leuk vind dat we niet meer samen zijn! Maar waarom probeert ze dan geen tijd voor me te maken :confused:

Me_Loves_You
20-06-2004, 19:55
Hoi, Het was zéér fout dat haar eigen moeder der dochter afluistert! Jij kan er ook niks aan doen dus maak je zelf geen verwijten! Nou gaat die moeder wel beetje te ver door dingen te zeggen over jou hoofddoek! Blijkbaar denkt die moeder dat je haar slecht probeert te maken, maar dat is helaas een verkeerde gedachte.Maar je moet weten dat jou vriendin ook heel graag bij jou wilt wezen alleen der moeder laat dat niet toe! Misschien schaamt zij zich en daardoor zegt ze van allerei soorte dingen tegen jou dat ze niet kan.Mijn advies is gewoon hoe moeilijk dat ook voor je maar verbreek het contact voor even met haar en zij moet vanzelf wel naar je toe komen ;) .Nou bedoel ik niet dat je haar moet blokkeren via msn ofzo maar dit keer moet je gewoon niet aan der vragen wanneer ze tijd voor je heeft.Dan op gegeven moment merkt ze van hé, waarom vraagt ze me niet meer om met me af te spreken? Dan komt ze zelf wel naar je toe hoe dan ook! De groeten.

Zaroka
20-06-2004, 20:08
ik vind het eigenlijk raar! Zie ik heb echt volle bak respect voor mijn moeder, maar ze zou nooit tegen me zeggen dat ik niet met die of die vriendin mag omgaan (ookal zijn ze op één of andere manier slecht), omdat ze me vertrouwt en dus wéét dat ik niet zoals hen ga doen. Nu zeg ik niet dat jij slecht bent ofzo, maar ik bedoel hiermee, dat die moeder dus eigenlijk haar dochter niet vertrouwt.. En als het meisje echt je vriendin is, dan moet ze je toch volle bak verdedigen tegen haar moeder, vind ik!! Ik vind het heel spijtig voor je, echt waar!!

LoVeLy_GiRlY
21-06-2004, 09:56
Me_Loves_You & Zaroka..Bedankt nu weet ik wel wat ik aan moet met dit;)

Me_Loves_You
21-06-2004, 12:08
Origineel gepost door LoVeLy_GiRlY Me_Loves_You & Zaroka..Bedankt nu weet ik wel wat ik aan moet met dit;) Graag gedaan.