Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : koortslip

Malayka23
02-01-2010, 20:23

ik heb last van een koortslip...nu heb ik dat wel vaker gehad en ik heb toen ie net opkwam gelijk een compeed lippatch geplakt...maar was net te laat denk ik.. maar wie heeft er weleens last van of last van gehad en wat kan ik eraan doen om het te voorkomen, wan tik ben er inmiddels achter dat er niks aan te doen is wanneer ie eenmaal op is gekomen... echt stom joh ik voelde het wel branden maar was niet thuis en had die plakkertjes niet in de buurt...

stille_2006
02-01-2010, 20:58
Koortslip creme gwn die van etos of die dure merk. Super veel op de koortslip smeren met een wattenstaafje aan brengen. En niet er aan zitten ofso met je vinger of leeg prikken:S... Als je dat doet is tie echt wel weg en niet echt zichtbaar. Die patche dingen vind ik beetje raar zitten en het gaat niet weg!!! SUCCES

ADHD-tje
02-01-2010, 22:17
Ik heb al die middeltjes uitgeprobeerd. Ze werken allemaal niet! Sterker nog, het werd bij mij alleen maar erger. Zodra ik een koortslip voel opkomen, gebruik ik azijn. Gewoon op een wattenschijfje en volhouden. Het prikt, maar helpt absoluut. Ik heb er alhamdllh geen last meer van. Xx

sallli
16-01-2010, 01:54
Ik heb al die middeltjes uitgeprobeerd. Ze werken allemaal niet! Sterker nog, het werd bij mij alleen maar erger. Zodra ik een koortslip voel opkomen, gebruik ik azijn. Gewoon op een wattenschijfje en volhouden. Het prikt, maar helpt absoluut. Ik heb er alhamdllh geen last meer van. Xx ken iemand die er ook heel veel last van heeft. Soms zelfs 3 op hetzelfde moment. Hij had er eens 2 verschillende die op hetzlfde moment opkwamen. Op het ene koorstblaasje had hij een crème gebruikt ('lipactin', wat ook eigenlijk wel helpt), en op de andere olijfolie. Je kan al raden welke het snelst genezen was. :-) olijfolie is een wondermiddel, voor zoveel zaken blijkbaar...

spw86
21-01-2010, 19:16

ik ben er van af, had ook een koortslip. Na 2 dagen was ie weg en heb er niks aan gedaan.