Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vreselijke pijn....

Pagina's : [1] 2

me_ilhem20
19-06-2004, 11:20

Ik wou dit onderwerp even naar voren brengen o.a omdat ik er echt een ontzettende last van heb... tijdens mijn menstruatie periodes verga ik van de pijn.. letteerlijk en figuurlijk. :huil: ik gebruik geen medicijnen nu niet nooit niet.. ben hier tegen.. maar ik vroeg me af of iemand anders tips hebben... bij voorbaat dank voor jullie reeacties.. :)

NES
19-06-2004, 11:25
een theedoek op je buik en dan met een strijkijzer op de lichtste stand erover heen gaan. ( wel voorzichtig) of je buikspieren samentrekken helpt soms ook.

me_ilhem20
19-06-2004, 11:30
Origineel gepost door NES een theedoek op je buik en dan met een strijkijzer op de lichtste stand erover heen gaan. ( wel voorzichtig) of je buikspieren samentrekken helpt soms ook. meen je dit? :D nou ik zal het proberen... ik zet hem op stand 3 nischien dat het een snellere werking heeft :D

NES
19-06-2004, 11:37
hahahahahah kijk wel een beetje uit, maar het helpt wel tenminste bij mij dan

me_ilhem20
19-06-2004, 11:40

Origineel gepost door NES hahahahahah kijk wel een beetje uit, maar het helpt wel tenminste bij mij dan shoekran voor je tip :zwaai:

Sardina
21-06-2004, 13:14
wat bij mij heel goed hielp, was een lege (cola) fles vullen met warm/heet water, handdoek eromheem wikkelen (1 keer) en dan op je onderbuik leggen. dat is heel goed want dan ontspannen je baarmoederspieren.

Najfa
23-06-2004, 11:58
Assalaam oelaikoem wr wb Zo te zien lijden jullie ook bij de menstruatie nou ik ook de eerste dag vooral ik ik ga letterlijk bijna dood van de pijn ik doe dan een kruik en zit op me bed te huilen van de pijn en denk aan de andere nachtmerries die nog komen moeten elke maand bij mij soms om de 2 1/2 week heel onregelmatig en ik verga van de pijn de eerste dag en ik menstrueer 6 tot 7 dagen per keer en na de eerste dag gaat het beter dan is het net alsof al mijn organen er uit willen zo een push gevoel mischien ik niet alleen maar een nicht van mij heeft dat ook dus het moet wel normaal zijn maar alhamdoeliallah je krijgt hier zeker iets moois van terug Inshaallah namelijk kinderen ik kan niet wachten als ik een baby zie maar alles op zijn tijd. Wa Salaam oelaikoem wr wb , Najfa Ps. Allah is shefiekoem

nadoria_zinador
23-06-2004, 18:37
Je moet veel thee drinken dat helpt zker wten bij mij.

nadoria_zinador
23-06-2004, 18:37
Trouwens sterkte:).

nuria
24-06-2004, 12:08
als de pijn echt overdreven is, moet je misschien eens naar de dokter gaan voor verder onderzoek. een vriendin van mij verging ook van de pijn telkens als ze ongesteld werd, bleek na onderzoek dat ze endometriose had! gelijk laten behandelen want op termijn kan het zelfs schade aanrichten... misschien heb je ook niks ernstig insh'Allah en heb je gewoon last, maar het kan nooit geen kwaad je even te laten controleren

miss_tetouan86
24-06-2004, 21:49
Waarom gewoon geen pijnstillers?? Dat kan soms echt wel helpen....

mekasia3
25-06-2004, 14:54
een warme bad helpt zeker, en ontspant de buikspieren of je kan ook een theedoekje op je buik leggen en dan erop met een strijkijzer.

missriffie
26-06-2004, 22:10
dag meid, als je pijnstillers gaat innemen dan zou ik niet voor de paracetamol gaan maar voor ubrovine of alive zodra je ze hebt ingenomen moet je een kruik hebben met heet water een glaasje thee in bed gaan liggen en dan val je zo in slaap en het lijkt of je nooit die pijn hebt gevoeld. athans dat is bij mij dan ik hoop dat het ook bij jou werkt kussies

salima23
27-06-2004, 17:40
naproxen 250 mg helpt echt heel goed.

Oem_Ayoub
28-06-2004, 13:21

Warme kruik doet wonderen..Wel je broertje of zusje inhuren die er warm water in doet nadat het water afgekoeld is:D

Pagina's : [1] 2