Bekijk originele versie : vreemde liefde.
wat vind jij ervan dat surinamers ook naar marokaanse meisjes kijken , en ook mee gaan.
ik zou graag willen weten hoe jij er over denkt..
GekkeTurk
27-11-2002, 14:08
Ewa turk, ik snap je vraag niet echt goed probeer het is duidelijker uit te leggen als je wil moruk
Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken. Bedoel je dit vanuit de surinamers of vanuit de marokkaanse meisjes? En je hebt toch ook Surinamers die moslim zijn?
Itsjustme
27-11-2002, 14:13
who care is hun leven toch?? en aub kom ff met iets nieuwss
Grietje007
27-11-2002, 14:22
Dag Billal,
Surinaamse jongens vinden marokkaanse meiden gewoon aantrekkelijk dat is een feit, maar dat wil nog niet zeggen dat ze ook krijgen wat hun hartje begeert(alhoewel er marokkaanse meiden zijn die zich zelf verlagen). Ik ben marokkaanse van afkomst en hou van mijn landgenoten(soms niet), maar ik zou nooit met iemand uit een ander afkomst iets beginnen. Ik hou het bij de mgarba!!!!!
Maar wat vind jij van marokkaanse jongens die met surinamse meisjes iets beginnen( ik ken er wel een paar)????????????????
Groetjes van Ktamia,
:zwaai: :zwaai:
ilovekhalid
27-11-2002, 14:46
MOCRO'S BIJ MOCRO'S... ITALIANEN BIJ ITALIANEN... APEN BIJ APEN! WAHAHA
Grietje007
28-11-2002, 10:26
Dag Helleau,
Ik vind dat marokkaanse meisjes zichzelf verlagen als ze met iemand uit een ander ras een (serieus)relatie beginnen! Dat heb je goed gelezen heel knap van je. En je weet zelf wat een neger van een meisje wil??????? :zwaai:
Origineel gepost door Grietje007
Dag Helleau,
Ik vind dat marokkaanse meisjes zichzelf verlagen als ze met iemand uit een ander ras een (serieus)relatie beginnen! Dat heb je goed gelezen heel knap van je. En je weet zelf wat een neger van een meisje wil??????? :zwaai:
ik vind dat een meisje zich al verlaagt als ze een vriendje neemt (haram) wat maakt het dan uit of het een donker iemand is of iemand van je eigen soort je mag hier niet over oordelen allah heeft iemand geschapen en zo moet je dat ook aanvaarden ik weet dat de meeste marokkanen een hekel hebben aan antillianen/surinamers etc qua hun mentaliteit maar overal zitten rotte appels tussen..ik ken een vriendin an me die met een moslim antilliaan is getrouwd en ik moet zeggen dat je er jaloers op kan worden...je weet nooit wat een antilliaan wilt
Dag Helleau,
:jammer:
Dag Helleau,
ik vind dat een meisje zich al verlaagt als ze een vriendje neemt (haram) wat maakt het dan uit of het een donker iemand is of iemand van je eigen soort je mag hier niet over oordelen allah heeft iemand geschapen en zo moet je dat ook aanvaarden ik weet dat de meeste marokkanen een hekel hebben aan antillianen/surinamers etc qua hun mentaliteit maar overal zitten rotte appels tussen..ik ken een vriendin an me die met een moslim antilliaan is getrouwd en ik moet zeggen dat je er jaloers op kan worden...je weet nooit wat een antilliaan wilt
wij marokkanen willen alles altijd binnen onze groep houden
andalusie
28-11-2002, 10:58
He He wordt er een wakker, en daarmee bedoel ik grietje.
En ik geef chaimaa ook gelijk dat het niet uitmaakt of iemand zwart of geel is.
Maar heb je ooit gehoord van een surinaamse/ antiliaanse jongen of meisje dat hun ouders nog samen zijn, ik niet hoor? Weinig misschien 1 op de 100. Al die sur/anti. moeders zijn in de steek gelaten door hun echtgenoot. En denk je dat een suri/anti. jongen ineens verandert voor een marokkaanse meisje, ik dacht het eve niet. Als hij datgene heeft gekregen wat hij wilde, dan zou ik eens willen weten of hij nog steeds zo lief blijft.
amalLoveKhali
28-11-2002, 12:07
ik vind dat ze mogen kijken alleen kijken zolang ze maar niks doen ;)
zakia_1984
28-11-2002, 12:54
Soms word ik gewoon ziek van al die rascistische uitlatingen hier. Dat je je mening mag verkondigen houdt niet in dat je mensen mag beledigen. Denk na, geef niet alleen je mening maar baseer deze op rationeel denken, ipv van de meute na te prate.
Bah,
zodra er discriminerend wordt gedaan tegen een marokkaan, blazen we allemaal hoog van de toren, maar zelf ff nadenken voor je je scheur open trekt hooooo maar.
Dit is een vrij land, maar vrijheid van meningsuiting mag niet ten koste gaan van de eer, het zelfrespect van mensen.
Sommige uitlatingen waren gewoon walgelijk, ik zal ze niet eens herhalen.
Thallaou, en lees de koran er eens een keer op na, staan interessante dingen in.
mimi3000
31-01-2003, 14:21
Origineel gepost door Billal
wat vind jij ervan dat surinamers ook naar marokaanse meisjes kijken , en ook mee gaan.
ik zou graag willen weten hoe jij er over denkt.
:rolleyes: :rolleyes:
mimi3000
31-01-2003, 14:22
Origineel gepost door derrick
En daar gaan we weer!! Weer discrimineren op grond van afkomst.
Ik ben Surinamer ja, een NEGER en heb een MAROKAANSE vrouw.
Sommige van jullie zijn echte racisten!! Het is mij veel vaker opgevallen op deze site. Triest vind ik het diep en diep triest.
Als of Marokaanse mannen niet met andere vrouwen gaan en hun vrouw met kinderen in de steek laten. Hmmmmmmm???
Dat het bij Surinamers veel voorkomt dat geef ik toe dat het niet normaal is geef ik toe. Mijn ouders echter zijn al ruim 40 jaar gelukkig getrouwd en hebben samen kinderen bijelkaar en dus niet bij anderen.
Dus houdt alsjeblieft op met generaliseren. En denk wat beter na voor dat je hier een compleet ongefundeerde mening naar voren brengt.
Enig idee waarom dit probleem zoveel voorkomt bij Surinamers?
Heeft 1 van jullie zich dat wel eens afgevraagd??
Uitlatingen als en ik quote:"Apen bij apen". Daar doe ik helemaal geen zaken mee.
Als ik als man zijnde een Marokaanse vrouw kan geven wat ze nodig heeft. En dan heb ik het niet over sex maar over zaken die belangrijker zijn in het leven van een mens. Wat is dan het probleem? Marokaanse mannen (niet allemaal gelukkig) willen een vrouw controleren en onder de duim houden, bepalen wat ze wel mag en wat ze niet mag. Dan heb ik het over wat voor kleren ze aantrekt, make-up die ze gebruikt, wie haar vriendinnen zijn, met wie ze mag praten en met wie niet. Etc, etc, etc. Hoeveel marokaanse vrouwen vinden dit niet belachelijk en klagen hier steen en been over??
Wat interesseert het mij nou wat voor kleren mijn vrouw aan heeft moet ze lekker zelf weten. Wat veel Marokaanse mannen (dus niet allemaal) gek maakt is het feit dat we met "hun"vrouwen naar bed gaan en van ze genieten. Ja dat is het wat hun pijn doet. Zij kijken dus even veel en fanatseren even veel over wat die vrouw hun in bed te bieden heeft. Is dat belangrijk??? Ik vraag het me af. En wat is het verschil met met die Neger gedachte dan?
Ik probeer mijn vrouw respect te geven in de hoogste vorm en haar te stimuleren zich te ontwikkelen zodat ze op een volwaardige manier kan mee draaien in deze harde maatschappij en anders om doet zij dat ook.
Marokaanse vrouwen zijn degene die steeds en steeds meer hoog opgeleid zijn en dat vind ik een heel goede zaak. Marokaanse mannen (niet allemaal) zien dit als een pure bedreiging om dat het tempo van "hun"vrouwen te hoog is voor hun. Ze kunnen het niet bijbenen.
Ze houden zich bezig met zaken die wereld veranderend zijn maar waar ze totaal geen kennis van hebben.
Kijk eens naar alle TV programma's waar in Marokaanse issues aan de orde komen. Hoevaak zie je daar mannen en hoevaak vrouwen? En als je kijkt naar de benadering van het onderwerp in dat programma dan zie je dat de vrouwen zich met het grootste gemak alle vragen kunnen pareren terwijl de mannen zich van in de hoek laten lullen.
Dus Marokaanse man (niet allemaal) probeer je "vrouw" bij te houden en zorg dat je haar wat meer te bieden hebt dan sex, traditie, geloof, eten want al deze dingen heeft zelf al.
Ze wil meer!!!!!
Geef het haar en laat de Neger met rust.
LEVE DE MAROKAANSE VROUW!!!!!!
p.s.
Geld dit overigens ook voor de Marokaanse Negers??
Ma'a ElSalama
BOEKKKKKKKKKKK
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.