Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : niqaab enz... hoe ziet het eruit

abdelhafid_150
19-06-2004, 04:39

bismillahi rahmaani rahiem, assalaamoe alaikoem warahmatoellahi wabarakatoeh. je ziet staan nigaab.enz... maar dit is niet het onderwerp maar ik weet niet hoe ik dat kan wijzigen, maargoed ghair incha Allah als iemand van jullie dat weet zeg het dan even tegen mij ok ghair . dit onderwerp gaat over de vrouwen die korte, strakke en doorschijnende kleding dragen. Eén van de manieren waarop onze vijanden ons in moderne tijden aanvallen, is door middel van de mode die zij ontwerpen en promoten en die populair is geworden bij Moslims. Deze mode bedekt niets, omdat zij zo kort, doorschijnend of strak is. Veel van deze kleding is zelfs zo ongepast om te dragen bij andere vrouwen of mahram! De Profeet vertelde ons dat dit soort kleding zou verschijnen tussen de vrouwen van de laatste tijd, zoals is overgeleverd in de hadeeth, verhaald door Abu Hurarayrah (moge Allah tevreden zijn met hem): “Er zijn twee soorten mensen van de Hel, die ik niet heb gezien: mensen die zwepen hebben als de staarten van vee, waarmee ze de mensen zullen slaan en vrouwen die gekleed doch naakt zijn, lopend op een lokkende manier met hun haar gelijkend op de bulten van kamelen, zijwaarts leunend. Zij zullen het Paradijs niet betreden noch haar geur ruiken, alhoewel haar geur kan worden bespeurd van zo-en-zo’n afstand.” [1]. Ook inbegrepen in dit soort kleding zijn de gewaden gedragen door sommige vrouwen die vanaf de boord grote splitten hebben of hier en daar uitgeknipte stukken. Als de draagster gaat zitten wordt haar ‘awrah (d.w.z. alles behalve het gezicht en de handen) zichtbaar, naast het feit dat door het dragen van zulke kleding een vrouw op de kuffaar gelijkt en hun mode en trends van ontblote kleding volgt. We vragen Allah ons hiervoor te beschermen. Een andere serieuze zaak met betrekking tot kleding is de slechte afbeeldingen die op sommige kleding verschijnt, zoals afbeeldingen van zangers of rockgroepen, wijnflessen, etc., afbeeldingen van levende wezens wat verboden is in de Islam, kruizen, logo’s van onzedelijke clubs en gezelschappen of slechte woorden die mensen van eer geen voordeel brengen, die in buitenlandse talen kunnen zijn geschreven. www.al-islaam.com moge ALLAHswt ons leiden Aamin wassalaamoe alaikoem warahmatoellahi wabarakatoeh

moslimawomen
19-06-2004, 19:25
amin,.... MASCHALLAH Moge Allah je belonen met het goede inschallah zullen meer meisjes wijde kleding gaan dragen en natuurlijk een hijaab!!!! wa salaam oealaikom warahmatahoe wabarakatahoe,

abdelhafid_150
19-06-2004, 19:45
assalaamoe alaikoem warahmatoelahi wabarakatoeh Aamin en jou ook incha Allah djazakilllahoe ghair wassalaamoe alaikoem warahmatoellahi wabarakatoeh

Fillastiene
19-06-2004, 20:36
Djazaak Allahou Geiran.

abdelhafid_150
19-06-2004, 20:37

wa iyaaki beste zuster

hbohuisvrouw
20-06-2004, 23:47
Origineel gepost door abdelhafid_150 bismillahi rahmaani rahiem, assalaamoe alaikoem warahmatoellahi wabarakatoeh. je ziet staan nigaab.enz... maar dit is niet het onderwerp maar ik weet niet hoe ik dat kan wijzigen, maargoed ghair incha Allah als iemand van jullie dat weet zeg het dan even tegen mij ok ghair . [ Je ziet rechtsonder je berichtje staan "Wijzig" en "Citeer". Als je op "Wijzig" drukt kun je je berichtje veranderen.

abdelhafid_150
21-06-2004, 01:51
assalaamoe alaikoem wr wb heb ik geprobeerd zuster maar het lukt niet wallahoe a3lam ma3assalaama

abdelhafid_150
02-07-2004, 02:23
macha Allah .... moge ALLAHswt jullie belonen en leiden naar het goede Aamin

nadoria_zinador
04-07-2004, 01:01
Ik draag jammer genoeg geen hoofdoek maar ben alhemdolilah wel van plan om er een te gaan dragen Insha'Allah!!

abdelhafid_150
04-07-2004, 07:16
assalaamoe alaikoem warahmatoellahi wabarakatoeh macha Allah...incha Allah beste zuster nadoria_zinador dat is een goede intensie alhamdoelillah...je moet één ding weten beste zuster.... dat jij een intensie hebt is zeer goed en incha Allah komt het goed ...er zijn zusters die die intensie nog niet hebben en die helemaal niets van een hoofdoek te maken willen hebben ... dat moet je pas zien als een probleem.. maar moge ALLAHswt ons allen leiden Aamin.... en ons beschermen van al het slechte Aamin.. kom op beste zuster zet die stap en vertrouw op ALLAHswt en doe het alleen voor ALLAHswt omdat jij ALLAHswt moet vrezen ( wij allemaal horen ALLAHswt te vrezen) dan zal ALLAHswt jou standvastig maken incha Allah... weet dat ALLAHswt zijn vrome dienaren nooit niet in de steek laat... ik ben erg blij dat je een hoofdoek wilt gaan dragen wallahi ookal ken ik jou niet maar ik ben echt erg blij ... ALHAMDOELILLAH.. moge ALLAHswt jou en jou familie standvastig maken en jullie belonen met het paradijs Allahoemma Aamin...ok.. ghair incha Allahoeta3ala wassalaamoe alaikoem warahmatoellahi wabarakatoeh

nadoria_zinador
04-07-2004, 23:14
Origineel gepost door abdelhafid_150 assalaamoe alaikoem warahmatoellahi wabarakatoeh macha Allah...incha Allah beste zuster nadoria_zinador dat is een goede intensie alhamdoelillah...je moet één ding weten beste zuster.... dat jij een intensie hebt is zeer goed en incha Allah komt het goed ...er zijn zusters die die intensie nog niet hebben en die helemaal niets van een hoofdoek te maken willen hebben ... dat moet je pas zien als een probleem.. maar moge ALLAHswt ons allen leiden Aamin.... en ons beschermen van al het slechte Aamin.. kom op beste zuster zet die stap en vertrouw op ALLAHswt en doe het alleen voor ALLAHswt omdat jij ALLAHswt moet vrezen ( wij allemaal horen ALLAHswt te vrezen) dan zal ALLAHswt jou standvastig maken incha Allah... weet dat ALLAHswt zijn vrome dienaren nooit niet in de steek laat... ik ben erg blij dat je een hoofdoek wilt gaan dragen wallahi ookal ken ik jou niet maar ik ben echt erg blij ... ALHAMDOELILLAH.. moge ALLAHswt jou en jou familie standvastig maken en jullie belonen met het paradijs Allahoemma Aamin...ok.. ghair incha Allahoeta3ala wassalaamoe alaikoem warahmatoellahi wabarakatoeh Barakelofik Abdelhafid150 :). En Insha'Allah!!!

abdelhafid_150
25-07-2004, 09:01
assalaamoe alaikoem wr wb wa fiki barakAllah!!! moge ALLAHswt jou standvastig maken Ameen!!! ma3a salaam

abdelhafid_150
28-07-2004, 07:19
Allahoemma Ameen yaa raabal3alameen!! wa iyaaki beste zusters fi deen!! moge ALLAHswt jou zegenen!!

Multajeema
30-07-2004, 16:24
http://home.wanadoo.nl/omar_taoufik/Artikelen/niqaab.htm