Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : strakke buik terug!

Teletubie21
01-01-2010, 23:24

Ik ben 3 weken geleden bevallen van me 2de kindje. Na mijn zoon kreeg ik mijn buik wel terug ..... en zeg niet dat het niet nog een keer gebeurd. Maar toch ben ik wat onzeker dat het niet weer gebeurd. Daarom wil ik wat tips voor wat oefeningen voor mijn buik. OM het weer strak te krijgen want het is nog niet hellemaal terug, maar ben ook net bevallen ! Wie heeft er goede tips???? Zodat ik alvast wat kan gaan oefenen! Dank u

rose_girl
02-01-2010, 01:28
Gefeliciteerd met de geboorte! geniet ervan! Na een bevalling echt even rust houden. Sowieso een 1/1,5 maand niet intensief gaan trainen. Wat betreft weer op gewicht komen, hou in je achterhoofd dat je nu een kindje hebt en dat je dus (nog steeds) eet voor 2 ivm borstvoeding. Zoek uit wat gezond is voor jou en je kindje. Dus wat goede melk maakt voor je kindje. Goed eten, niet te weinig zeker niet met borstvoeding. Begin met lopen elke avond.. 30/60 min .. Daarna kun je bijv. starten met cardio lessen. (aerobic/steps/zumba) Ondertussen de buikspieren trainen als dit geen pijn doet. Weet niet of je een keizersnede gehad hebt, weet dat het mijn schoonzussen lang duurde voordat ze de sportschool in gingen ivm met steken/pijn. Hoop dat je snel weer op gewicht bent! Moge jij en je kindje in goede gezondheid verkeren. :sjans:

alhoceimia_20
02-01-2010, 02:31
maakt toch niet uit joh. mischien krijg je wel een 3e kind? moet je weer lopen zweten voor een plate buik. jij bent gek.

amira00
02-01-2010, 10:41
maakt toch niet uit joh. mischien krijg je wel een 3e kind? moet je weer lopen zweten voor een plate buik. jij bent gek. Dat is geen excusesom als een slons bij te lopen!! Ja zat die wel waarde hechten aan hun lichaam , ongeacht ze wel of niet is bevallen! Slap excuses

alhoceimia_20
02-01-2010, 19:13

Dat is geen excusesom als een slons bij te lopen!! Ja zat die wel waarde hechten aan hun lichaam , ongeacht ze wel of niet is bevallen! Slap excuses dus al onze moeders zijn slonsen, en hechten geen waarde aan hun lichaamen? amira toch;) als je buik is uitgerekt. door zwangerschappen. krijg je hem toch nooit plat. je kun afvallen en weer mooi op gewicht zijn. maar een platte buik net als die van een maagd krijg je nooit meer terug. mischien de 1e keer, en 2e keer. maar daarna niet meer hoor. in hollywood mischien. maar niet thuis. na een paar zwangerschappen blijf je huid overhouden die krijg je niet strak meer. je kunt het wel weg laten snijden. hoe durf jij nou te zeggen dat een vrouw die kinderen op aarde heeft gezet een slons is? je hoeft toch niet gelijk de heele dag in soepjurken lopen, nooit douchen. je haren nooit kamen etc etc want is wat een slons doet.

Saloua1978
06-01-2010, 12:42
met de tweede is het wel wat moeilijker heb ik gemerkt. Na de eerste ging het eigenlijk vanzelf maar nu bij de 2e moet ik er echt intensief moeite voor doen. Maar we komen er wel inchallah. Let gewoon op je voeding en ga sporten dan komt het helemaal goed!