Bekijk originele versie : !!Moslim kunnen NIET tegen kritiek??
Haha! Volgens jou??
Moslims kunnen heel goed tegen kritiek, alleen niet tegen onzin waar bij zij zogenaamd als schuldige uit de hoek komen!
Want al die onzin (jullie kritiek) is nergens op gebaseerd.
Jullie rekenen de Islam af om een stel Marokkanen in Amsterdam west die met kransen gingen voetballen tijdens de dodeherdenking (Joden herdenking). En over de krijmeldieven in Rotterdam die toevallig 15 jarige Marokkanen zijn!!
Dat vind ik pas triest, dat je je mening baseerd op kinderen! Dom! Heel dom! Maar wat verwacht je anders van mensen met een cultuur die gewoon blindelings achter de varken met de grootste mond hollen!?? Nou??
En er is een probleem dat soms (meestal) gezien word als kritiek!
Is dat de niet moslims de moslims proberen duidelijk temaken dat alles wat de islam zegt en aansluit op hun geloof en hun cultuur wel goed is, en alles wat in strijd is met hun geloof of hun cultuur juist niet goed is!
Nou, waarom denk je dat wij een ander geloof beleven? Omdat wij jullie geloof heel goed vinden? Nee!! Wij vinden ons geloof goed genoeg voor ons! We voelen ons niet siprieur net als jullie!
Wij leven dankzij Allah en voor Allah! Onze beloning komt nog, en dat beloof ik jullie!!
En graag voor elke mens, moslim of niet moslim, je bent welkom om jou knel punten over de Islam kwijt tekunnen aan iedereen, maar kom niet met onzin dat niet waar is, of een ervaring dat jij toevallig met een Marokkaan hebt meegemaakt!
Heb je problemen met de Islam, vergelijk dan jou mening met de Koran en de Soena en kom dan met je "terechte" kritiek!
En tegen iedereen die de Islam een geloof met een onderdrukking van de vrouw vind, mag hierbij dan direct op het kruisje rechts boven drukken! Want zoals elke echte moslima weet, is dat zij het heel fijn vind in de islam, en als ze dat niet zou zijn, dan zou ze geen moslima zijn! En ik heb heel heel veel respect voor alle moslimas over de hele wereld! Die dit mooie geloof beleven! En ik bedoel hier niet mee elke marokkaanse meid met hoofdoek! Want die zijn de grote duivel zelf! Dan trouw ik liever met een Nederlandse! Dan met zo een (piep) en dit praat ik uit ervaring! Dus alle moslimas weten dat ik hun bedoel!
En ik ben een tevrede moslim en ben het inderdaad met Hamas eens, en nu voor dat je comentaar geeft, Hamas is niet alleen een groep mensen die zoveel mogelijk joden liever kwijt is dan rijk! Als je dat al dacht mag jij dit keer gebruik maken van dat kruisje rechts boven in.
En ik ben hier niet om jullie uitteleggen wat ze wel doen, of wat de Islam wel inhoud. Dit is alleen om je erop tewijzen dat de Islam niet is wat sommige denken!
Groetjes van de vrede liefhebbende Hamas_C!!
Berkane_S
18-06-2004, 22:44
Respect! Ben het helemaal met je eens! Kan niet duidelijker, want inderdaad heel veel mensen denken zo!
RitaMaria
18-06-2004, 22:50
Origineel gepost door Hamas_C
Wij leven dankzij Allah en voor Allah! Onze beloning komt nog, en dat beloof ik jullie!!
Juist..
maar laten we eerst kijken naar het woordje kritiek
wat houdt dit volgens jullie in??
Kutjochie
18-06-2004, 22:57
Origineel gepost door RitaMaria
Juist..
Ik weet wel dat sommig kritiek leveren terwijl ze het over onzin hebben. Mede daardoor is me de juiste betekenis van kritiek ontglipt
Juist..
Groepen maken , right.. :rolleyes:
Juist..
ai, we hebben een discussie leider. :rolleyes:
Origineel gepost door Deliana
Ze is te perfect hier..
Juist..
Heel makkelijk!
kritiek1
1 uiting van afkeuring => commentaar
2 kring van recensenten, critici
kritiek2
1 beslissend en gevaarlijk voor de afloop van een zaak, het lot van een persoon
Ik vind dat dit woordje erbij hoort wat mensen over de Islam denken! Dus niet vinden! Maar denken teweten!
kritiek·loos
1 zonder kritiek => blind, blindelings, onkritisch
We zijn gelukkig niet tedom!
Jullie rekenen de Islam af om een stel Marokkanen in Amsterdam west die met kransen gingen voetballen tijdens de dodeherdenking (Joden herdenking). En over de krijmeldieven in Rotterdam die toevallig 15 jarige Marokkanen zijn!!
Ik heb geen enkel probleem met de Islam, en die kut pubertjes die het nodig vonden om met kransen te voetballen die schuif ik ook terzijde.
Ik heb problemen met moslims die de islam op hun eigen manier interpeteren en daarmee hele domme uitspraken doen o.a. hier op het forum.
Ik heb geen enkel probleem met de Islam, en die kut pubertjes die het nodig vonden om met kransen te voetballen die schuif ik ook terzijde.
Ik heb problemen met moslims die de islam op hun eigen manier interpeteren en daarmee hele domme uitspraken doen o.a. hier op het forum.
:goedzo:
Moe zeg je nog iets nuttigs?
En ik ben het wel met je eens Deliana maar waarom moslims! Dan zijn het toch geen moslims als ze niet volgen de Koran en de soena leven! Die hun eigen geloof samen stellen! Die noem je bij naam, en niet bij de geloof die zij volgens jou doen, want je zegt zelf dat mensen soms vreemd of op hun eigen manier interpeteren! Dan zijn ze geen moslim, want de islam is heel duidelijk als je de koran en de soena erbij pakt! Het is wel veel, maar als je moslim wilt zijn word je ook niet zomaar!
Maar jij rekent ze dus wel tot de moslims!?? En waarom?? Ze zijn toch de islam verkeerd aan het interpeteren? Nou? Ik wil het echt graag weten! Maar ga nu even slapen moet vroeg op! Ik antwoord wel morgen wel, en slaap lekker allemaal!!
RitaMaria
18-06-2004, 23:33
Heel goed..en nu je hok in... :D
Eigenlijk niet nee..Daarom vertrek ik maar :rolleyes:
Origineel gepost door dot_nl
Verder denk ik dat de opvoeding van de gemiddelde moslim gevoeliger is tav kritiek als de doorsnee Nederlander.
En das nou net wat ik wel eens jammer vind ;) anders zou je pas leuke discussies en gesprekken krijgen (*ggg*)
Denk dat je daar gelijk in hebt, Dot.
D'r hebben er velen erg lange tenen. :D
En ik ben het wel met je eens Deliana maar waarom moslims! Dan zijn het toch geen moslims als ze niet volgen de Koran en de soena leven! Die hun eigen geloof samen stellen! Die noem je bij naam, en niet bij de geloof die zij volgens jou doen, want je zegt zelf dat mensen soms vreemd of op hun eigen manier interpeteren! Dan zijn ze geen moslim, want de islam is heel duidelijk als je de koran en de soena erbij pakt! Het is wel veel, maar als je moslim wilt zijn word je ook niet zomaar!
Maar jij rekent ze dus wel tot de moslims!?? En waarom?? Ze zijn toch de islam verkeerd aan het interpeteren? Nou? Ik wil het echt graag weten! Maar ga nu even slapen moet vroeg op! Ik antwoord wel morgen wel, en slaap lekker allemaal!!
Moslims zijn het onderling al niet eens hoe een bepaalde tekst uit een bepaald boek te interpeteren, hoe moet ik dan als niet moslim gaan bepalen wie wel en geen moslim genoemd moet worden.
Voorbeeldje, Ritamaria is getrouwd met een niet moslim. Mag dat?
Elders wordt er al 40 pagina's lang over gediscusieerd. Hele lappen uit de koran worden er geknipt en geplakt. De een zegt dat alleen een man wel met een niet moslim mag trouwen, en plakt een tekst uit het heilige boek die dat zou moeten bewijzen. Ritamaria beweerd dat een vrouw ook met een niet moslim mag trouwen en plakt ook een tekst uit een heilig geschrift.
Rita beweerd dat ze moslima is, andere moslims lachen haar uit en zeggen dat ze een koufar is. Hoe moet ik nou weten wie de echte ware moslim is :confused:
Alles draait bij de moslims om Allah, en de koran. Het is het enige "wapen" wat de moslims hebben. Alleen is daarover nog zoveel onduidelijkheid, en komen de moslims er onderling ook niet uit.
Misschien dat de moslims zich daarom wel zo snel aangevallen voelen en slecht tegen kritiek kunnen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.