Bekijk originele versie : stel je voor je komt er acher je dat je vriend is getrouwd
beppie_truus
27-11-2002, 13:20
wat zou je doen?
Kimaatje
27-11-2002, 13:22
Origineel gepost door beppie_truus
wat zou je doen?
Dumpen. En daarna als ik in een slechte bui ben zijn vrouwtje inlichten. :D :giechel:
DintelOx
27-11-2002, 13:23
TRIO EN EEN FEESTJE BOUWEN
DieselGirly
27-11-2002, 13:24
wat zou je doen?
Zou hem afmaken, en vervolgens breng ik zijn vrouwtje op de hoogte wat ''manlief'' heeft gedaan!!
:kwaad: .....mij gebruiken....die is gek...:stout:
mimi_tangaouia
ik zou naar zijn vrouw gaan en haar het hele verhaal vertellen en hem zou ik dumpen
DintelOx
althans als ze een LEBISCHE RELATIE HEEFT HAHAHA
beppie_truus
27-11-2002, 13:25
stel je voor je relatie heeft jaren geduurt zou je er dan net zo makkelijk over denken om hem te dumpen?
en zou je zelf nog op onderzoek uit gaan om te controleren of het waar is dat hij is getrouwd of neem je dat klakeloos aan.
mimi_tangaouia
27-11-2002, 13:27
stel je voor je relatie heeft jaren geduurt zou je er dan net zo makkelijk over denken om hem te dumpen?
en zou je zelf nog op onderzoek uit gaan om te controleren of het waar is dat hij is getrouwd of neem je dat klakeloos aan.
ik zou wel op onderzoek uit gaan ik neem niet alles zo klakkeloos aan maar als het waar is dan is hij lang niet jarig
Origineel gepost door Djebli
Salaam alikoem luitjes.
Ik zou blij voor hem zijn... Waarom niet, mijn vrienden zijn net als mijn broers...
Thallaw
Hahaha..daar dacht ik ook net aan :D
Volgens mij geldt deze topic alleen voor de meisjes
-Y-
__Armanigurly__
27-11-2002, 13:30
Jah ik lees hier boven heel vaak, ik zou zijn vrouw op de hoogte brengen....maar k heb ook zo iets meegemaakt en toen vond een jongen mijn nicht leuk zehma en wou met haar trouwen en daarna kwam ze er achter dat hij al getrouwd was en toen heeft ze het hele verhaal vertelt aan die vrouw van hem en wie was toen de H.O.E.R mijn nicht!! En daarna hebben ze er ook nog van gemaakt dat mijn nicht achter heb aan zat.......duss je wordt er soms alleen maar de duppe van als je zo iets doet.........
beppie_truus
27-11-2002, 13:31
Origineel gepost door mimi_tangaouia
ik zou wel op onderzoek uit gaan ik neem niet alles zo klakkeloos aan maar als het waar is dan is hij lang niet jarig
hoe zou je hem aan pakken dan?? ik bedoel niks kan al dat vedriet wat je hebt goedmaken.
wajoooooooooooooooo
:zweep:
beppie_truus
27-11-2002, 13:34
ik zelf zou eerst op onderzoek gaan om uit te vissen wat er waar is van alles en dan zou ik hem aanpakken maar hoe dat weet ik niet.
Origineel gepost door mimi_tangaouia
ik zou naar zijn vrouw gaan en haar het hele verhaal vertellen en hem zou ik dumpen
Er zijn twee mensen schuldig:
1) De man die een relatie aangaat terwijl hij getrouwd is.
2) De vrouw die een relatie met een getrouwde man begint. Kan me niks schelen dat ze het niet weet, maar moet jij dan haar het verhaal gaan vertellen? Moet jij dan haar huwelijk kapot maken? Wat heeft ze je aangedaan? Niks toch! Dus het gemakkelijkste is je gewoon aan de islam te houden en geen vriendje te nemen.
Origineel gepost door **Armanigurly**
Jah ik lees hier boven heel vaak, ik zou zijn vrouw op de hoogte brengen....maar k heb ook zo iets meegemaakt en toen vond een jongen mijn nicht leuk zehma en wou met haar trouwen en daarna kwam ze er achter dat hij al getrouwd was en toen heeft ze het hele verhaal vertelt aan die vrouw van hem en wie was toen de H.O.E.R mijn nicht!! En daarna hebben ze er ook nog van gemaakt dat mijn nicht achter heb aan zat.......duss je wordt er soms alleen maar de duppe van als je zo iets doet.........
Kan ik me wel iets bij voorstellen, want jouw nicht heeft wel het huwelijk van die vrouw verpest!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.